opel vectra 2,0tdi 16v

janisssddd Reģ.: 25.12.2013

vai kāds var pastāstīt kaut ko par šo auto. būtiskiem defektiem, slimībām. vai ir vērts ņemt?

 
kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Ir tikai laba pieredze bijusi ar 100 Zs versiju.

Pa lielam bez problēmām. Ekonomisks un gana ņiprs braucamais. Diezgan patīkama dzinēja dziesma.

Savulaik pārdevām tikai tāpēc, ka vienā mirklī autiņš piesaistīja trīs CSN pēc kārtas

Citādi tehniski nebija pretenziju.

janisssddd Reģ.: 25.12.2013
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ir tikai laba pieredze bijusi ar 100 Zs versiju.

Pa lielam bez problēmām. Ekonomisks un gana ņiprs braucamais. Diezgan patīkama dzinēja dziesma.

Savulaik pārdevām tikai tāpēc, ka vienā mirklī autiņš piesaistīja trīs CSN pēc kārtas

Citādi tehniski nebija pretenziju.

ecotec? kā ar rūsu?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jā, Ecotec.

Vispār rūsas nebija arī pēc 3 mūsu ziemas periodiem.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 1 Atbildēt

kasinsh (pirms 8 gadiem) :

Ma arī tāds bija Tādā pašā krāsā, tāda paša gada, ar tādu pašu dzinēju, aprīkojumu utt. - tikai sedans. Nobraucu pa LV vairāk par 70 tkm. Ne ar kādām sūkņa problēmām nesaskāros (un neesmu par tādām dzirdējis no paziņām arīdzan).

Iesākumā autiņš lielas investīcijas neprasīja, pēc tam ik pa laikam kaut kas nobira (sīkumi, bet tie arī nav lēti). Kad man tas apnika, pārdevu

Bet vairs uz Opel nepārsēdīšos

Piedodiet...

www.iauto.lv/mansauto.php?modid=1035&marka=31

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Manam nesen nobira kreisās pusass iekšējais gals, ironiskā kārtā - TA pēdējā dienā, brauciena laikā uz apskates vietu.

Painteresējos - tieši kreisās pusass iekšējais gals ir populārs defekts šiem dīzeļopeļiem - šrotā maksā 60 - 70 EUR, un opelpasaule.lv meistars teica, ka gandrīz katru dienu viņam par to apjautājas.

Jaunas detaļas cena - Spidan ~200 EUR, tai brīdī nebija pat noliktavā Polijā, teica, ka jāsūta no rūpnīcas Vācijā, jāgaida 1,5 mēn. Pasūtīju Grosauto SKF no Zviedrijas, tiku vēl pie papildus atlaides (par skaistām acīm?) nometa no 150 EUR uz 130 EUR.

M77 Reģ.: 06.08.2008
2 0 Atbildēt

8 gadu laikā ar savu 2000. gada Vectra B 2.0 DTI esmu nobraucis tuvu 200 tkm, mans viedoklis - tiem speciem, kas šo konstruēja, vajadzētu pirkstus aplauzt.

Un arī rūsa jau rādās kādās pārdesmit vietās - visur, kur kaut kā cietis krāsojums - atdauzītas durvju malas, ar akmentiņiem trāpīts pa jumtu utt. Protams, ja auto ekspluatē vien mazpilsētas režīmā, kur sāli nekaisa, tad rūsa parādīsies vēlak, bet nevar salīdzināt ar to gadu volvo/audi virsbūvēm, kur kaut vai krāsa atlekusi nost, bet bleķis nerūsē.

M77 Reģ.: 06.08.2008
1 0 Atbildēt

Vispār jau ir viens megapluss šim auto (ko gan pats neizmantoju) - tas ir pēdējais no Opel dīzeļiem, kuram dīzeļa vietā var gāzt iekšā dajebko - transformātoru eļlu/ hidraulisko eļļu, da kaut izfiltrētu atrabotku - pa laikam tik sprauslas būs jānomaina, bet tas nav dārgi - ja daudz brauc, atmaksājoties jau mēneša laikā.

A tā - opelim ir divi plusi-viens uz aptieciņas,otrs uz akumulatora.

janisssddd Reģ.: 25.12.2013
0 0 Atbildēt

nopērkot, manējam bija viens +

janisssddd Reģ.: 25.12.2013
0 0 Atbildēt

nopērkot, manējam bija viens +

bobcat Reģ.: 12.10.2006
1 0 Atbildēt

Nav jau tik slikti, pašam tāds bija universālis. 6 gadi, laikam kādi 100 tkm pa Latvijas ārēm. Jauzpasē aizmugures piekare, jāpaseko priekšējās atsperes stāvoklim (nolūzt augšējais vijuma gals ). Un protams kājau kolēģis minēja, kur kaut kas piesists uz virsbūses tue rūsinieks garantēts. Tā nekādas vainais. Eļlas zušanais iemeslu nemeklē, bet turi kādu kanniņu grabažaniekā uzliešanais, jo īpaši pēc atvilkšanas.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Dzesene shance pat sados topikos? Tiesam?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti