VW PASSAT B5, 1,9 tdi, 2002.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
VW PASSAT B5, 1,9 tdi, 2002.
Izklausās, ka nobeidzies gaisa massas mērītājs.
Kas ir tas tautā saucamais vakuumņiks? U vai pašu spēkiem iespējams pārbaudīit vai tas ir gaisa masas mērītājs? Varbūt varat ieteikt kādu OK servisu plavnieku/ purvciema tuvumā.
Un jā, tehniskajā, kaut kādas nereāli mazas atgāzes bija - 0,04
Bosch čiekurkalnā varētu palīdzēt
Huh, nu laikam, paldies Dievam, būšu veiksmīgi novērsis lažu. Laikam ņemot ārā filtru, kaut kā izkustināju stekeri, kas iet uz gaisa masas mērītāju. Pakustināju vadus un pēc parsimts metriem turbīna atgriezās Nu viens labums, tagad vismaz zināšu, kas tas ir par zvēru, tas mērītājs.
Vēl jautājums, kas var būt, ja bremzējot, t.i., vairākas reizes nospoežot bremzes pedāli un atlaižot, kadas 5 rezes, bremzes pedālis paliek cietāks un bremzes galīgi švakas paliek, tad pabraucot atkal atjaunojas... Tā dīvaini. Var būt suportos vaina?
Es nesaprotu kāpēc bija jāaiztiek gaisa filtrs. Kāds tam sakars ar izplūdes gāzēm?
Bremžu škidrumu nomaini, nopietni. Izklausās, ka tas uzsilst un nepilda savas funkcijas vairāk.
Es arī neņemtu ārā gaisa filtru. Ja atgāzes nav OK, tad motoru vienkārši jālabo.
Nu es cerēju dzirdēt vismaz teorētisku pamatojumu kā gaisa filtra izņemšana varētu uzlabot izplūdas gāžu rādītājus.
Ar filtru ir par maz O2 un izplūdēs tāpēc vairak CO? Kaut kā neizklausās ticami, ja tā notiek, tad vienkārši filtrs jāmaina.
Gaisa filtrs ir pretestība, kas ir jāpārvar dzinējā ieplūstošajam gaisam, respektīvi,likvidējot pretestību, dzinējā nonāk vairāk O2 un rezultāts tam ir labāka sadegšana. Droši vien esi dzirdējis par bezpretestības gaisa filtiem, kas putekļus uztver ar eļļā samērcētu švammi. Standarta gaisa filtri ir no papīra, ar ļoti labām filtŗēšanas īpašibām , bet salīdzinoši lielu prestestību, kas lietotam filtram, kam poras ir aizsistas ar putekļiem, kļūst vēl lielāka.
Tātad Tu gribi teikt, ka inženieri, kas to auto projektēja ir pinlīgi auni un gaisa filtra materiāla radīto pretestību neņēma vērā? Ja ar dzinēju un degvielas sistēmu viss ir kārtībā, tāda operācija ir bezjēdzīga.
Pazuda jauda, iespējams pie vainas turbīna
Sveicināti. Šodien saskāros ar problēmu, bet visu pēc kārtas.
Braucu uz tehnisko apskati, pa ceļam labi izgāzējos, lai mazākas izplūdes, pirms apskates izņēmu gaisa filtru, arī lai samazinātos izplūdes gāzes. Viss ok, izgāzējās, izgāju tehnisko apskati, ieliku atpakaļ gaisa filtru, bet braucot mājās pusceļā pazuda jauda, traki, izskatās, ka neslēdzas turbība, neitrālajā apgriezieni ceļas, kad pagāzē, viss ok. Bet braucot jau otrajā ātrumā skaidrs, ka auto pat nevar normāli ieskrieties, lai pārslēgties uz trešo ātrumu. Nekad neesmu saskāries ar tādu lietu, tādēļ jautājums, pēc kā tas izskatās? Turbīna pagalam? Vai var arī kaut kas cits būt?