Pazuda jauda, iespējams pie vainas turbīna

Aivers0n Reģ.: 10.12.2014

Sveicināti. Šodien saskāros ar problēmu, bet visu pēc kārtas.

Braucu uz tehnisko apskati, pa ceļam labi izgāzējos, lai mazākas izplūdes, pirms apskates izņēmu gaisa filtru, arī lai samazinātos izplūdes gāzes. Viss ok, izgāzējās, izgāju tehnisko apskati, ieliku atpakaļ gaisa filtru, bet braucot mājās pusceļā pazuda jauda, traki, izskatās, ka neslēdzas turbība, neitrālajā apgriezieni ceļas, kad pagāzē, viss ok. Bet braucot jau otrajā ātrumā skaidrs, ka auto pat nevar normāli ieskrieties, lai pārslēgties uz trešo ātrumu. Nekad neesmu saskāries ar tādu lietu, tādēļ jautājums, pēc kā tas izskatās? Turbīna pagalam? Vai var arī kaut kas cits būt?

 
Aivers0n Reģ.: 10.12.2014
1 1 Atbildēt

VW PASSAT B5, 1,9 tdi, 2002.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 2 Atbildēt

Izklausās, ka nobeidzies gaisa massas mērītājs.

Aivers0n Reģ.: 10.12.2014
1 0 Atbildēt

Kas ir tas tautā saucamais vakuumņiks? U vai pašu spēkiem iespējams pārbaudīit vai tas ir gaisa masas mērītājs? Varbūt varat ieteikt kādu OK servisu plavnieku/ purvciema tuvumā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

"Vakumņiks" ir bremžu pastiprinātājs.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

"Vakumņiks" ir bremžu pastiprinātājs.

Aivers0n Reģ.: 10.12.2014
0 0 Atbildēt

Un jā, tehniskajā, kaut kādas nereāli mazas atgāzes bija - 0,04

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Bosch čiekurkalnā varētu palīdzēt

Aivers0n Reģ.: 10.12.2014
1 0 Atbildēt

Huh, nu laikam, paldies Dievam, būšu veiksmīgi novērsis lažu. Laikam ņemot ārā filtru, kaut kā izkustināju stekeri, kas iet uz gaisa masas mērītāju. Pakustināju vadus un pēc parsimts metriem turbīna atgriezās Nu viens labums, tagad vismaz zināšu, kas tas ir par zvēru, tas mērītājs.

Aivers0n Reģ.: 10.12.2014
0 1 Atbildēt

Vēl jautājums, kas var būt, ja bremzējot, t.i., vairākas reizes nospoežot bremzes pedāli un atlaižot, kadas 5 rezes, bremzes pedālis paliek cietāks un bremzes galīgi švakas paliek, tad pabraucot atkal atjaunojas... Tā dīvaini. Var būt suportos vaina?

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Šeit prasītos nomainīt bremžu šķidrumu.... liels ūdens daudzums sastāvā.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 1 Atbildēt

Es nesaprotu kāpēc bija jāaiztiek gaisa filtrs. Kāds tam sakars ar izplūdes gāzēm?

Bremžu škidrumu nomaini, nopietni. Izklausās, ka tas uzsilst un nepilda savas funkcijas vairāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es arī neņemtu ārā gaisa filtru. Ja atgāzes nav OK, tad motoru vienkārši jālabo.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
1 0 Atbildēt

Nu es cerēju dzirdēt vismaz teorētisku pamatojumu kā gaisa filtra izņemšana varētu uzlabot izplūdas gāžu rādītājus.

Ar filtru ir par maz O2 un izplūdēs tāpēc vairak CO? Kaut kā neizklausās ticami, ja tā notiek, tad vienkārši filtrs jāmaina.

mincis Reģ.: 15.05.2002
1 0 Atbildēt

Gaisa filtrs ir pretestība, kas ir jāpārvar dzinējā ieplūstošajam gaisam, respektīvi,likvidējot pretestību, dzinējā nonāk vairāk O2 un rezultāts tam ir labāka sadegšana. Droši vien esi dzirdējis par bezpretestības gaisa filtiem, kas putekļus uztver ar eļļā samērcētu švammi. Standarta gaisa filtri ir no papīra, ar ļoti labām filtŗēšanas īpašibām , bet salīdzinoši lielu prestestību, kas lietotam filtram, kam poras ir aizsistas ar putekļiem, kļūst vēl lielāka.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 1 Atbildēt

Tātad Tu gribi teikt, ka inženieri, kas to auto projektēja ir pinlīgi auni un gaisa filtra materiāla radīto pretestību neņēma vērā? Ja ar dzinēju un degvielas sistēmu viss ir kārtībā, tāda operācija ir bezjēdzīga.

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Turbīna neslēdzās ieksā un ārā. Tā griežas visu laiku. Vienīgi pēc bojāta, vai atslēgta gaisa masas merītāja melīgajiem datiem kompis nedod signālu manīt ģeometriju.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti