Sameklē Didzi Dzelzkalēju. Vismaz pirms 5 gadiem viņš bija instruktors, domāju, ka joprojām ir. Viņam ir arī saprašana par to kā korekti aprēķināt izmaksas transporta uzturēšanā utt.
Sameklē Didzi Dzelzkalēju. Vismaz pirms 5 gadiem viņš bija instruktors, domāju, ka joprojām ir. Viņam ir arī saprašana par to kā korekti aprēķināt izmaksas transporta uzturēšanā utt.
Tagad jau galvenais ir nopelnīt, nevis iemācīt kārtīgi braukt !
Tagad galvenais ir visiem boret par distanci, un aizmirst citus CSN
Kārtīgas distances ievērošana ievērojami atvieglo visiem visu pārējo. :P
Distance, intervāls un pareizi izbraukt krustojumu nogriežoties. Problēmām ar braukšanu nevajadzētu būt. Un apsteidzot velosipēdu, 20 cm intervāls NAV pietiekami.
Patiesībā ir nedaudz citādāk. Tagad kā reiz vairāk iemāca braukt.
Piemēram, kaut vai tie paši apļi un citas sarežģītas situācijas tagad ir obligāti, turklāt aplī ir jāpārkārtojas 2. joslā, ja nebrauks ārā nākamajā izejā.
Arī ātrums tagad eksāmenā ir jāuzņem ātrā tempā. Ja tur lēnā garā ieskriesies līdz atļautajiem 50 km/h, tad tas jau ir mīnuss eksāmenā.
Ir vairākas labas lietas ieviestas un izskatās, ka būs vēl vairāki citi uzlabojumi (ilgāks eksāmens utt.).
Protams, nevar noliegt arī apgalvojumu, ka instruktoram ir svarīgi pēc iespējas vairāk nopelnīt.
Tapēc jau tur raujas strādāt visi pēc lielā rubļa, atraduši peļņas vietu, bet pašiem vēl jāmācās braukt !!! Pa ielu brauc mācībnieks , instruktors jauna skuķene, kurai nekādas sajēgas, vai džeks kurš runā pa mobilo, skatās pa logu uz meitenēm īsos bruncīšos !
Nu kurš tad ir pieņēmis tādu likumu par braukšanu lokā pa otro joslu? lusis vai? Kādā ātra tempā jāuzņem ātrums, kur tad ekonomiska un videi draudzīga braukšana? Eksāmens ilgāks ,vai nespēja novērtēt braucēju 15-20min. Vai tā ir velme ilgāk paņirgāties par nabadziņu kurš kārto eksi?
x_rays rakstīja: 20cm ir vairāk nekā vajag. 2cm būtu diskutējami. Brauc taisni, nevingro un viss Tev būs.
Kad fūre paiet Tev garām kaut vai metra attālumā uz 90 km/h, no sākuma gandrīz iepūš grāvī ar savu priekšējo gaisa vilni, piešķiež visas brilles ar dubļiem, un beigās vēl parauj aiz sevis uz ceļa tas vakums ar turbulenci no pakaļas.. Pat motocikletisti sūdzas!
Ja māci braukt ar autoskolas mašīnu, tad ir ok. Ja jāizmanto savējo, tad nav jēgas. Pārbūve, 2x gadā TA, kursantu dēļ lielās OCTAS un KASKO prēmijas. Čakarēšanās ar servisiem (auto servisā - algas nav).
Par to autoskolas mašīnu saprotu, bet vai nav tā, ka viņi noplēšu diezgan lielu īres naudu un izdevīgāk sanāk braukt ar savējo?
Atceros, 1977.gada maijā, mans autoeksāmens ilga aptuveni 5 minūtes: braucu pa baroneni no kanāltiltiņa līdz Dzirnavu ielai. Un viss. Piebildīšu, ka arī salīdzinoši īsais autoeksāmens man nav traucējis jau 38 gadus nobraukt bez crachiem u.c. "ziepēm"... Mana krustmeita autoeksi knapi nolika uz trešo reizi un jau pirmajā pastāvigajā braucienā apskādēja trolejbusu. Vēl joprojām pasaulē ir valstis, kur auto eksāmenā ir jāparāda prasme nobraukt 10 metrus uz priekšu un tik pat atpakaļ...?
Pareizi, kad mēs augām , 70-tajos, tēvi sēdināja pie stūres jau no 10 gadu vecuma. Laukos vispār, puikas brauca ar visu, ieskaitot traktorus. Tāpēc pieredze līdz Tava auto eksāmena laikam jau bija izaugusi kā citam tagad pusmūžā. A kad krustmeita pirmo reiz stūri ieraudzīja? Un ar cik daudziem transporta veidiem trenējās?
'99ajā mans eksāmens ar neilga vairāk par 5 minūtēm. ja neskaita parkošanos, kuras laikā instruktors ar inspektoru pārrunāja kkādas sava ģēlas un uz manu pusi pat nepaskatījās.
Es ar 96-jā liku eksi ar jauno tolaik corrolu
gribejas jau pabraukt ar jaunu auto.
bet vairak ka 5 min netika..
trīs krustojumi no csdd un apstasanas
96ājā? es vēl 99ajā liku eksi ar autoskolas askonu 20 gadīgu
CSDD vāģi parādījās 2000 gadu vidū
es jau nerunaju par autoskolu-par csdd!
toreiz pavisam zaļsh biju...
bet liekas, ka csdd bija jaunas corollas ap 96 g
varbūt jekabpilī vai gulbene-alūksne liki?
Rīgā bija jauni auto
neuzminēji, Valmierā
tajā laikā interneta nebij, tāpēc par Rīgas situāciju neko nezinu
Īstenība instruktoram jaredz būtu-brauks cilveks vai ne...
ja liekas, ka ne-atnaksi pēc gada
a ne ka tagad - gandriz katru dienu vari likt eksamenu?
kalfonso
99ajā mans eksāmens ar neilga vairāk par 5 minūtēm
.....
Precīzi neatceros kad , bet tūlīt un strauji arī sākās pamatīga jezga ar autoskolām . Ievērojami apgrūtināja tiesību iegūšanu . 2001 gadā paziņa jau pilnībā izbaudīja uz savas ādas (maka)
kalfonso
Vismaz Rīgā bija jauni clio jau 90- vidū
1999.gadā bija Corrola, izbraucu divus līkumus un dabūju tiesības, tā isti pat nobīties nepaspēju. Bet autoskolas eksis gan pa pilnu prgrammu uz žiguļa, pēc audi vajadzēja vēl saprast kā to verķi uz priekšu dabūt.
Vispār vēl tagad vajadzētu pāris stundas likt pabraukt uz sovoka mašīnām. Ja Tu mācēsi to draņķi kustināt, tad ne viena daudz maz normāla mašīna vairs nebūs problēma:-)
Ja strādāsi no sirds, dzīvot varēsi. Pārticis nebūsi, bet izticis noteikti. Ja šo nodarbošanos mīlēsi. Ja gribi šo darbu tikai naudas dēļ, aizmirsti. Nav vērts, ilgi neizturēsi. Tad kursanti slikti būs, jo lauzīs Tavu autiņu, un vispār muļļas gatavie, braukt nemāk bet velkas te pie manis. ;) Tā ka vispirms labi padomā... Tas nav ne viegli, ne pasakaini ienesīgi.
Padomju laikos tak katram kārtīgam šoperim bija iemācīts, ka stūri groza tikai kustībā esot. Toreiz stūres pastiprinātājs tik KrAZam bija.
(nu labi, vēl dažiem auto) Tagad lielākajā daļā gadījumu parkošanās exāmena laukumā notiek laužot autiņu.
Ļoti sakarīgs instruktors, kurš tiešām iemāca braukt ne tikai domā par savu attalgojumu - burnickis.lv/instruktori/
Auto instruktoru atalgojums
Sveiks
Varbūt kāds šeit strādā par auto instruktoru B kategorijai vai arī pazīst kādu instruktoru un var padalīties ar informāciju par auto skolu noteikumiem un atalgojumu. Tātad, cik nopelna auto instruktors ?