Filtru var uzlikt atsevišķi pirms reduktora, ja tāds nav. Varētu maksāt kādus 50 eiro darbs plus materiāli.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Filtru var uzlikt atsevišķi pirms reduktora, ja tāds nav. Varētu maksāt kādus 50 eiro darbs plus materiāli.
Ka tuzini,ka ta ir rupnicas gazes iekarta? Tas,kas aiziet ciet ir gazes filtrs nevis gaisa, nevaru 100% apgalvot ,bet ,ja reiz viņš ir ,tad vajadzetu vinam mainities, pie slapsanas drizak bus beigtas sprauslas vai reduktora membrana ,kas pa vakumu laiz kolektora ieksa gazi ,lai ko precizak pateiktu ,vari piebraukt uz Ganibu dambi 25a ,par informaciju naudu nenemsim. P.S filtri gazes iekartai mūsu valsti ir jamaina ik pec apmeram 15000km
Gāzes iekārta un gaisa filtrs
Pirms ~2,5 gadiem nopirku Opel Zafira ar rūpnīcas iebūvēto gāzi. Viss bija forši, līdz nesen sāka motors pie gāzes slāpt un mest ārā kļūdu kodus. Pēc krietni vairākām pārbaudēm, mokām un neskaidrībām (pie dīlera, protams) noskaidrojās, ka vaina ir gāzes reduktorā, precīzāk tajā esošajā gaisa filtrā, kas ir līdz lūpai piedzinies ar netīrumiem. Jocīgākais visā šajā stāstā ir tas, ka:
1) filtrs atsevišķi nav nomaināms, tikai kopā ar visu reduktoru
2) saskaņā ar dīlera teikto, rūpnīca nav paredzējusi tā nomaiņu apkopju laikā, atšķirībā, piemēram, no gaisa filtra pamata degvielai vai gāzes filtra.
Situāciju vēl nepatīkamāku padara tas, ka šī visa rezultātā ir sajātas arī sprauslas, viena jau nomainīta un visticamāk būs jāmaina arī atlikušās 3.
Lūk tagad jautājums gāzes iekārtu īpašniekiem un/vai zinātājiem, vai jums gāzes iekārtām arī ir tādi brīnumi, ka gaisa filtrs nav nomaināms atsevišķi?
Neko diez nejēdzu no automašīnām, bet man kaut kā ir radusies tāda pārliecība, ka visādi filtri, drošinātāji utml ietaises ir paredzētas, lai pasargātu galvenās iekārtas un normālā gadījumā ir nomaināmas atsevišķi, attiecīgi šāda situācija raisa dziļu neizpratni, maigi izsakoties :O
Paldies jau iepriekš par saturīgām atbildēm!