Lai precizētu domu der noskatīties šo video
Pēc ielas rekonstrukcijas bija uztaisīts tā, ka pirmā josla iet uz Akmens tiltu, bet otrā josla uz apgriešanos braukšanai pretējā virzienā. Rezultātā lieli sastrēgumi, jo bija jāstāv pirmajā joslā. Lieki būtu teikt, ka plūsma zem Akmens tilta ir lielāka par automobiļiem, kuri veic apgriešanās manevru.
Pēc laikā šī "gudrā projektētāja doma" kopā ar zemes uzbērumu tika likvidēta un atjaunota satiksme, lai brauktu taisni pa otro joslu zem Akmens tilta.
Vēl tagad var redzētu, kur tika uzklāts jaunais asfalts bijušās saliņas vietā, bet nauda taču tika iztērēta gan būvējot, gan pārtaisot!
Vai mums ir viss kārtībā ar satiksmes un ceļu plānošanu?
Veiksmīgi un neveiksmīgi piemēri no Latvijas ceļiem. Var jau uztaisīt ļoti labu ceļu, bet kāda jēga, ja to projektējis ... un rezultātā ir bīstams satiksmes dalībniekiem. Ja Tavs piemērs būs īpaši nejēdzīgs, mēs aizbrauksim no iAuto.lv un nofilmēs - mūsu YouTube kanāls ir šeit www.youtube.com/jauniAuto