To pēdējo nevajadzēja rakstīt. Tūlīt viens metīsies rakstīt, ka labāk ir pirkt škodu fabija 1.2 tsi ar gāzi.
Vai kāds cits sāks reklamēt četru riņķu kvatro sūdu.
To pēdējo nevajadzēja rakstīt. Tūlīt viens metīsies rakstīt, ka labāk ir pirkt škodu fabija 1.2 tsi ar gāzi.
Vai kāds cits sāks reklamēt četru riņķu kvatro sūdu.
Pašam nav pieredzes par šo tēmu. Reiz senos laikos gribēju pirkt jeep wrangler lai būtu ar ko nodarboties, bet tos atrast nereāli. Ja kāds arī dažreiz uzrodas pārdošanā tad vai nu vecs lūznis vai dārgs. Pa vidu nebija nekā.
Paldies, jā, arī raudzījos uz tiem, bet modeļi, kas nebūtu izrūsējuši hlami, pat ne tuvu nav manam budžetam. Iespējams, tas ir zīmola dēļ, bet tas cenu līmenis pret to, ko saņemtu pretī, ir astronomisks. Turklāt, cik noprotu, nav arī pats uzticamākais auto.
Opel fronteru neskaties?
2004. un 2005. gadā bija lieltošanā '92.g Vitara (ne Grand), kas varētu būt ļoti tuva Jimny.
Īstus bezceļus nesanāca ar viņu baudīt, bet pilsētas bezceļiem ideāla.
+ dēļ mazā pagrieziena radisusa var bez stresa ieparkoties mašīnas garums +30cm
+tajā laikā nebija tik daudz maksas stāvvietas un sētnieki mēdza sniegu kraut vienkārši ielas malā. Mierīgi varēja uz sniega čupas parkoties
+ceļa nodoklis mazs
-uz šosejas ātrāk par 120 bail dzīt, sajūtas,ka tūlīt pacelsies, bet ātrāk arī laikam diez ko negāja
-ar saslēgtu pilnpiedziņu ātrāk par 70 negribējās riskēt, pārāk nepatīkamas skaņas sāk izdvest
-degvielas patēriņš kaut kur starp 12-15l/100km
-rūsa, rūsa, rūsa
Mīnusi varbūt vairāk konkrētā eksemplāra nojātības pakāpes dēļ, bet vienalga palikušas pozitīvas atmiņas par Suzuku
Pirms manis mašīna bija piedzīvojusi daudz ko, sākot no piedalīšanās Latvijas pirmajā auto izstādē līdz akmeņu vešanai no pludmales
Paldies, jā daudz ko no šī esmu lasījis attiecināmu arī uz Jimny - varbūt vienīgi mazāks patēriņš un ne tik ļosi rūsošs. bet laikam jau bez izbraukšanas nekādu priekšstatu gūt nevarēšu. Jāatrod tikai, kur - Jimny uz mūsu ceļiem redzami pat retāk, nekā sniega tīrītāji.
Suzuki, protams, nav ne Mercedes, ne Volvo. Taču tāda vilinoši sportiska (vairāk gan moto) skaņa šim vārdiņam ir. Un nemaz ne tik šaurā meža ceļu mīļotāju lokā laba slava arī. Tas pateicoties gadsimta sākuma “Vitarai”, kura - vēl ar klasiskiem bezceļa auto pazeminātajiem pārnesumiem – faktiski bija viena no tagadējo “krosoveru” buma iesācējiem. Vecā “Vitara” joprojām tiek ar labu pieminēta. Un vārds “Jimny” liek smaidīt. Maziņš (370 cm garumā), pēc skata joks ne auto, tas smilšu kalnos bija fantastisks. Izturīgs. Man laimējās vienu tādu pieskatīt piecu gadu garumā, kad žurnāla “Auto” draudzīgais kolektīvs un tā draugi darīja visu iespējamo, lai Džimu salauztu. Neizdevās. Bija? Kāpēc pagātnē? Piektais pirktākais “mazais apvidnieks”Latvijā 2014. gadā. Kāpēc? Lēts (ap 15 000 eiro). Bez mazākajām uzpūtīgas greznības pazīmēm. Neliels.
Godīgi gan jāsaka – mazliet tomēr par mazu. Mazliet par askētisku. Nobrauksi dienā 500 km, staigāsi kā kavalērists...
Hyundai Terracan ar 2.9 dīzeli būs ekonomiskāks par Mitsubishi Pajero Pinin ar mazo benzīna motoru. Tikai labāk ir pirkt pēc 2004gada. Atjaunoto.
GenSec
Bet ja pa nopiertno ar auto ir kā ar sievieti, ko vari ieteikt citam...gaumes un prasības dažādas. Viena skaista otra labi cep kotletes..
Te vajag stingri izvēlēties vai gribi dubļus maisīt, vai braukšanas komforts būs prioritāte. Grūti savienojamas lietas. Pirmajā gadījumā jo mazāks svars un izmēri jo labāk, braukšanai tas traucēs jo gaita nekomfortabla un kursa stabilitāte sliktāka.
Tika palietots Daihatsu Rocky, interesants dampis. Krateklis superīgs, BET dīzels gāja kā raķete un pa labu asfaltu tika braukts pilns pulkstenis. Pats dīvainākais ka tas auto turējās taisni diezgan labi. Liels dīzeļmotors ar lielu griezes momentu bezceļam ir svarīgs priekšnoteikums.
Iesācēja bezceļi – Pajero Pinin vs. Jimny?
Labvakar!
Esmu jaunpienācējs bezceļu tēmai, tāpēc ļoti novērtētu pieredzējušu autovadītāju viedokli. Vēlos iegādāties 4x4 auto, ko izmantot gan ikdienas vajadzībām (māja-darbs-veikals-māja), gan nedēļas nogalēs, izbraucot pie dabas pa meža ceļiem vai piedaloties vieglākos bezceļu piedzīvojumos.
Garajiem gabaliem mums ģimenē ir cits auto, ar ko ikdienā pārvietojas sieva. Jāpiebilst, ka dzīvojam mazpilsētā, un veicamie attālumi ir tiešām nelieli, salīdzinot, piemēram, ar Rīgu. Tā ka arī degvielas ekonomija šajā izvēlē, lai arī laba, droši vien nav pavisam izšķiroša, jo gadā vairāk par 7000-8000 km nenobrauksim.
Ilgi pētot manā cenu kategorijā (līdz 4000 EUR) pieejamos spēkratus, esmu identificējis divus auto, ar kuriem, šķiet, varētu apvienot ikdienu mazā pilsētā un mērenas dubļu/sniega vannas. Tie ir Suzuki Jimny un Mitsubishi Pajero Pinin (jeb iO).
Esmu arī pētījis Lada 21214 (Ņivu), bet noprotu, ka tam rūsa nāk komplektā kā ekstra jau no rūpnīcas, kā arī sadursmē ar mežakuili drīzāk izdzīvotu lops nekā vadītājs. Tāpat, jāatzīst, neesmu pats ģeniālākais mehāniķis un katru dienu krāmēties ar Ladu arī negribējās.
Pašam ir bijusi izdevība pabraukt ar Pinin’u, un, jāsaka, ļoti patika. Jimny krietni retāk redzu uz ceļiem, bet starptautiskie un LV forumi rāda tā varēšanu.
Tas, ko esmu sapratis līdz šim:
Jimny plusi:
Labāka caurgājamība stock komplektācijā
Mazāk kaprīzs dzinējs (ne GDi)
Vairāk modifikāciju iespēju
Lētākas tuning detaļas
Vēl arvien tiek ražots
Pajero Pinin plusi:
Komfortablāks uz asfalta
Piemērotāks manam 1,90m augumam
Var likt nopietnākas riepas uzreiz, bez lifta
Salons patīkamāks (apdare, stūre, audio)
Patīkamāka cena
Viss šis ir tikai no ilgas youtube u.c. interneta dzīļu pētīšanas bez mazas saskarsmes ar šiem auto reālajā dzīvē, kur nu vēl bezceļos. Tāpēc, ja kāds var padalīties ar viedokli vai pieredzi attiecībā uz šiem modeļiem, vai arī nolamāt mani par mudaku, jo jāņem taču pavisam cita mašīna, es mīļuprāt to uzklausītu!
Paldies!