PSA pārņem Opel

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Par labu diez vai, bet par sliktu arī diez vai. Nav jau egle, kuru savulaik zvēru karalis pārvērta no īpatnēju bet modernu mašīnu mašīnu ražotāja par lētu sūdu ražotāju kam jāizceļas tikai ar ērmīgu dizainu - opelis ir tāda pelēkā pele, un te tas arī tāds paliks - būs zvēru karalis, un zem tā viens lēts un ērmīgs ražotājs, un lēts un parasts ražotājs.

Jāprasa vienīgi, kāpēc...

Abavnieks Reģ.: 05.09.2016
5 0 Atbildēt

Jautājumu varētu uzstādit sekojoši: Kas labs (priekš lietotāja) var būt, ja trīs gadus atpakaļ knapi no bankrota izbēdzis uzņēmums PSA nopērk ar zaudējumiem strādājošo Opel? Varianti ir vairāki: a) PSA varbūt iet tik slikti, ka pat Opel palīdzēs viņiem izdzīvot jeb savādāk sakot - divi vārgie, balstot viens otru, kopā spēs līdzināties vienam stipram;

b) PSA kopā ar savu ķīniešu investoru ir pietiekami daudz naudas un ambīciju, lai mēģinātu kļūt par lielu un ietekmīgu Eiropas auto ražotāju, kas spētu konkurēt ar Japānas un Korejas , kā arī vācu WV ražotājiem. Tam var noderēt Opel iestrādnes elektro un hibrīdu auto tehnoloģijās.

c) ķīnieši vienkārši lēnām nopērk Eiropu. Līdzīgi kā ar Volvo.

Jebkurā gadījumā Opel nekādas rožainas perspektīvas neredzu. PSa savu Peugeot marku droši vien pozicionēs kā dārgo marku, Opel kā vidējo, bet Citroen kā ekonomisko klasi. Kaut ko līdzigu pirms gadiem mēģināja iepriekšējais Opel īpašnieks GM - Cadillac kā dārgā, Opel kā vidējā, bet Chevrolet kā lētā klase, bet nekas nesanāca. Vai PSA kāps uz tā paša grabekļa, rādīs dzive. WV viss izdevās, tam ir Audi, WV un Škoda.

Bet mums ka lietotājiem nav ko sevišķi pārdzīvot! Mūsdienās visi autiņi kļūst stipri līdzīgi gan pēc izskata, gan kvalitātes. Manuprāt nozīme ir tikai auto vecumam, nobraukumam un cenai. Man izvēles kritēriji ir vienkārši: vai ir piemērots manam vajadzībām, vai patīk, vai varu atļauties!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti