Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Škoda Karoq tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Škoda Karoq 2017 / 2018, kāda pieredze?

 
rolis Reģ.: 31.08.2001
4 0 Atbildēt

Auto mani apmānīja, jo nezināju ka testa auto ir 4x2, ārēji to nekādi nevar pamanīt. Droši devos iekšā smilšu laukā un poligona tanku ceļa smilšu bedres izbraukšana mani darīja uzmanīgu, kaut kā neiet...

Arā tikām...

Tālāk pilsētas cikls, patika adaptīvā kruīza kontrole .

Viens paziņojums kokpitā mani darīja uzmanīgu un ieinteresētu " strādāju 2 cilindru režīmā" patēriņš 2,7 ltr/100 km .

Motora darba skaņa un kultūra šinī režīmā perfekta, es nekādi neredzot šādu uzrakstu nepamanītu atšķirību ( ceru, ka tas nav marketinga triks un zaļais un zaļākais ir tā patiesi.

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
1 0 Atbildēt

Škoda Karoq 2017 / 2018

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
5 2 Atbildēt

Jaunais čehu krosoverītis jau ar pirmajiem nobrauktajiem kilometriem apstiprina, ka noturēs markas augsto reputācijas latiņu. Jā, Karoq ir kā maziņš Kodiaq, taču spēj būt tikpat spējīgs kā lielais brālis. Karoq nav izlecējs un nepārsteidz ar žilbinošiem lukturiem, hromētiem moldingiem vai galvu reibinošu dinamiku, Karoq vienkārši ir labs. Kluss gaitā( transmisiju vispār nedzird), stabili tur trajektoriju, arī uz līkumota grants ceļa čehs demonstrēja atzīstamu sportiskumu un precizitāti nenogurdinot ar piekares un virsbūves detaļu grabēšanu, jaunais 1,5 l motoriņš nodrošina pietiekošu dinamiku. Stabilā un klusā spēkrata gaita apstiprina pārliecību par kvalitāti. Lai gan testētais auto bija aprīkots tikai ar priekšpiedziņu, tas tika "iedzīts" mežā, un pateicoties augstajam klīrensam, spēja pārvarēt nelielas smilšu saliņas. Auto nav pārlieku liels, taču ērts pieciem braucējiem. Būtiski, ka aiz gara auguma vadītāja aizmugurējā rindā ērti var iekārtoties 1,90 m garš pasažieris! Bagāžnieks ir diezgan apjomīgs, taču rezerves ritenis nav aprīkojumā iekļauts.Jaunais Karoq ir aprīkots ar pasīvās drošības sistēmām un citām jau zināmām ekstrām, taču galvenais to visu ir ļoti ērti un vienkārši lietot, kas ļauj vairāk "pievērsties" ceļam. Attiecībā uz Karoq varētu teikt, "Labu drēbi var atpazīt pa gabalu".

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
3 0 Atbildēt

Šis testa brauciens čehu krosoverītim izvērtās par nopietnu pārbaudījumu, jo lielākai daļai , no žūrijas komisijas bija pārliecība, ka auto ir aprīkots ar visu riteņu piedziņu. Arī mūsu grupa ar trim automobīļiem iebraucām meža ceļos un tikai sarežģītākajās situācijās sākām saprast, ka Karoq kaut kas pietrūkst...Vēlāk patestēju šo auto tieši tādos ceļos, kuros tas ir piemērots ar viena tilta piedziņu un sapratu, ka viss ir kārtībā-laba vadāmība, laba dinamika,ērti jūties pie stūres un nav nekas lieks, kas traucētu komfortablu braukšanu.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
1 0 Atbildēt

Nu baigie spečoki mēs esam. Nevaram atšķirt māti no meitas. Bet ja abas skaistas, tad drīkst arī sajaukt. Vēlāk sāku pielietot drošāku 2x4 no 4x4 atšķiršanas metodi. Metode saucās: "zem mašīnas palīšanas metode". Ja aizmugurē džipelim zem tilta tukšs, tad paši zināt kas tas par putnu. Zināt, vai ar to braukt smiltīs, vai labāk palikt uz piesnigušā ceļa,jo nav nekādas citas pazīšanas zīmes.

Citādi wolksvagens kā wolksvagens, piedodiet, Škoda. Tikai šim bija sajūta, ka tāds pasmagāks padevies. 150 zs motorītis īsti negribēja vērties, tāds piesmacis, paguris. Varbīt pie vainas Ulda pieminētā maģija ar cilindru atslēgšanos? Bet varbūt jaunības nevainība.

Man vēl patika nakts disko. Kad tumsā atver durvis, dubļos zem tām uzreiz spīd markas logo. Nieks, bet arī patīkami.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
3 1 Atbildēt

No sākuma ieaugot auto domāju, ka auto aprīkots ar 4x4, taču žūrijas biedri saka, ka ļoti slikti strādā pilnpiedziņa, jo aizmugurējā ass par vēlu pieslēdzas un knapi no smiltīm var izbraukt. Gāju pārbaudīt pa vecajai metodei, paskatoties vai vispār aizmugurē ir reduktors. Šeku reku,reduktora nemaz nav, kas izskaidro slikto pilnpidziņas darbību.

Ņemot vērā, ka šim auto ir tikai vienas ass piedziņa ar to ir iespējas pārsteidzoši dziļi iebraukt mežā, tātad sēnēs var braukt diezgan tālu mežā.

Kopumā kā apvidus auto priekš pilsētas apmierina, jo iet līgani ērti un ir ekonomisks, kas mūsdienās ir ļoti svarīgi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 4 Atbildēt

Ieteicamākais Škoda-Karoq variants ar 1,0 litra 115 zirgspēku benzīna motoru un manuālo ātrumkārbu par baudāmu cenu, sākot no 18600 EUR, būs nopērkams no 2018.gada jūlija.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 2 Atbildēt

Kas iesaka šo te "ieteicamāko"? Kā konkrēti Tu nonāci līdz spējai "ieteikt"? Škoda speciāli Tevi uzaicināja uz šī modeļa prezentāciju 9 mēnešus pirms pārdošanas uzsākšanas?Ja Tu pats ar saviem pat pusotra litriem nespēj fūri apbraukt- kāda ir morāle "ieteikt" šo vienalitra konsevrbundžu?Par teju 19k... Es ieteiktu komplektā nopirkt kādu garāku striķi- lai var kādai fūrei pakaļā piesiet drošā distancē.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 4 Atbildēt

Uzskatu, ka nav vērts piemaksāt 1600 eiro, lai Karoq ar manuālo kārbu vietā iegūtu Karoq ar DSG automātu. Kā arī nav vērts piemaksāt 4900 eiro, lai iegūtu Karoq ar niknāku 1,5 litru motoru, automātu un labāku komplektāciju.

www.skodalatvia.lv/modeli/karoq/karoq/karoq-cenas

650 Reģ.: 25.01.2017
3 3 Atbildēt

Es uzskatu, ka "nav vērts" iztērēt 19k šīs (vai šādas līdzīgas) konservkārbas iegādei principā.Tas ir kauns un norāda uz tērētāja acīmredzamām problēmām ar galvu.Kā arī, ar īpašu nekaunību apveltītam jābūt, lai šādā te virzienā kko "ieteiktu" citiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Škoda-Karoq par 19-20 tūkst.EUR ir optimāls zelta vidusceļš, ja ğimenes ikmēneša ienākumi ir 2500-3000 eiro.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 9 Atbildēt

Pilnīgs muldoņas teksts.Reti kurš šādu ienākumu nopelnit spējīgais ir tik debiils, lai par SAVU naudu pirktu šādu te hlamu un pec tam turpmākos 8 gadus riskētu ar savu dzīvību, apdzenot pajūgus un traktorus.Labāk ierauj litru uriina un ej gulēt,Naudas Xpert.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Kāpēc uzskatāt Škoda-Karoq par hlamu? Es domāju, ka Karoq ar mazo benzīna motoru ir baudāms, jo tam, pateicoties turbīnai, ir 115 zirgspēku jauda.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 1 Atbildēt

Tiiri intereses peec, vai 11k veertai daciai sandero stepway ir veerts piemaksaat 7k, lai labaak panemtu saadu karoq?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Jā, ir vērts, jo Karoq ir teicami aprīkots jau bāzes komplektācijā.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Stepways naak ar kruiizu, el logiem un klimatu. Kas ir tas teicamais karoq apriikojums pa 7 k bez kura tu nevari iztikt?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Karoq-am bāzes komplektācijā ir gaisa kondicionieris, un ar to ir pietiekami.

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 0 Atbildēt

Taapeec ir veerts piemaksaat 7k nevis nemt Stepway, kuram arii ir kondiska? Kaut ko nesaprotu.

Vrb neskaidri izteicos. Stepwayam baazes versijaa ir kondiska, el logi un kruiizs. Un tas maksaa 11k, nevis 18.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Karoq vērts pirkt tamdēļ, ka tas ir liels un ērts auto. Stepway tomēr ir jūtami mazāks...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Nevaru 100% to apgalvot, jo neesmu ar Dacia braucis, bet tomēr... Cik ir redzēts pēc, piemēram, Vācijas tehnisko apskašu datiem, Renault grupas ražojumiem ir pamatīgas problēmas ar kvalitāti, īpaši jau lētā gala ražojumiem, kā piemēram, Dacia Sondero. Tur vien ir vērts piemaksāt par krietni uzticamāku ražojumu. Ok, garantijai vajadzētu novērst defektus, bet Renault garantijas līgumā ir nosacījums, ka, ja kāda komponente ir nomainīta garantijas ietvaros, tad uz to vairs neattiecas garantija (vismaz atceros kaut ko tamlīdzīgu, kad lasīju garantijas noteikumus).

Tāpat arī būs pilnīgi nesalīdzināma apdares kvalitāte un materiāli.

Nu, un visbeidzot, protams, markas prestižs un tālākpārdošanas vērtība. Jau Renault ir dramatisks cenu kritums tālākpārdošanā, Daciai neesmu skatījies, bet pieņemu, ka ir vēl sliktāk.

Vai tas nozīmē, ka Dacia nevar ņemt? Nebūt nē, vismaz būs jauns auto ar garantiju. Bet vai es piemaksātu 7000 un ņemtu Škodu? Jā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 5 Atbildēt

Vai Tu šeit izplati apmaksātu informāciju? Esi kāds algots škodas darbinieks? Jeb,saskaņā ar topika virsrakstu, vaļsirdīgi dalies ar mums savās privātajās "atsauksmēs un iespaidos"? Par lietu, kura tev nepieder, kuru tu neesi lietojis un kura (kā izrādās) vispār būs pieejama tikai pēc 9 mēnešiem.Pie kam,tā būs nopērkama par 19tk eur, kuri arī (iespējams) konkrēti tev diez vai ir.Tad uz kāda pamata tu šeit uzstājies kā psihoanalītiķis un finansu eksperts?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Trešo mašīnu man tagad nevajag! Taču, ja būtu tikai viena un vajadzētu otru, tad ļoti ticams, ka pirktu Škoda-Karoq 1,0 TSI.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Neatzīstu tādas 1.0 u.tml. dzinēju parodijas vispār.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Ja man būtu tagad jāpērk auto, tad es būtu pietiekami drosmīgs izvēlēties Karoq ar 1,0 litru turbomotoru!

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 2 Atbildēt

imho šis tāds meiteņu auto....zinu daudz dāmas, kuras ar saviem mazauto labi ja 4k gadā nobrauc un brauc 99% tikai pa pilsētu. Dažas pat nomā no sixt golfu par 500 eur mēnesī, lai pat skate nebūtu jāiet pašai... Tā gan jau kāds nopirks arī šo.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Te video, kurš stāsta par to, cik baudāms ir Škoda-Karoq:

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Pirmā sajūta – ērts, dinamisks automobilis ikdienas vajadzībām. Liela stūre komfortablai braukšanai un labai displeja pārredzamībai, mīksta balstiekārta līganai braukšanai. Ērta un labi strādājoša adaptīvā kruīza kontrole. Pietiekami liels bagāžnieks, ar noliektām aizmugurējā sēdekļa atzveltnēm gan izveidojas divpakāpju grīda. Toties, uzceļot atpakaļ atzveltnes, neiespiež drošības jostas, kā dažiem citiem līdzīgas konstrukcijas automobiļiem. Auto tuvu sajūtai – šādu varētu iegādāties. Tomēr, apskatot cenu lapu, neapstiprinās doma “VW praktiskie konstruktīvie risinājumi, tikai lētāk”. Tad sanāca pārdomāt, ko no piedāvātās komplektācijas varētu neizvēlēties. Bez uzraksta “Škoda”, kas projicēts uz zemes, tumsā atverot durvis, jau noteikti varētu iztikt. Ja praktiski izvērtē aprīkojumu, droši vien var atrast kompromisa komplektāciju, kas atļauj izbaudīt automobiļa labās īpašības, neiebraucot nākamajā cenu pakāpē.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Daži te tādi eksperti, ka nu tikai (to es nesaku par GA žūriju, bet gan 650 un vēl dažiem).

Vai Jūs esat ar konkrēto auto modeli braukuši, ka varat to aplikt? Kāpēc tieši šī ir konservu bundža un kas tad nav konservu bundža un kāpēc? Un ko galu galā vajadzētu tādā gadījumā par tāu naudu pirkt un kāpēc?

Brīžiem tiesām smieklīgi kļūst.

RaimondsVolonts Reģ.: 23.12.2015
2 0 Atbildēt

Lielisks auto ar VW grupai raksturīgu kvalitāti un ergonomiku. Bezceļu veiktspēja 4x2 autombīlim fantastiska. Manuprāt galvenais klupšanas akmenis cīņai par pirmo vietu Gada Auto konkursā bija pārlieku lielā līdzība ar savu priekšteci Škoda Kodiak. Gribējās redzēt interesantāku dizainu, jo faktiski Karoq izskatās pēc Kodiak samazinātas kopijas. Gaitas īpašības ļoti labas, gan ceļa , gan bezceļa apstākļos. Cena, jā, tā varētu būt nedaudz zemāka,

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti