Auto mani apmānīja, jo nezināju ka testa auto ir 4x2, ārēji to nekādi nevar pamanīt. Droši devos iekšā smilšu laukā un poligona tanku ceļa smilšu bedres izbraukšana mani darīja uzmanīgu, kaut kā neiet...
Arā tikām...
Tālāk pilsētas cikls, patika adaptīvā kruīza kontrole .
Viens paziņojums kokpitā mani darīja uzmanīgu un ieinteresētu " strādāju 2 cilindru režīmā" patēriņš 2,7 ltr/100 km .
Motora darba skaņa un kultūra šinī režīmā perfekta, es nekādi neredzot šādu uzrakstu nepamanītu atšķirību ( ceru, ka tas nav marketinga triks un zaļais un zaļākais ir tā patiesi.
Škoda Karoq tests, atsauksmes un iespaidi 2017/2018
Jaunais Škoda Karoq 2017 / 2018, kāda pieredze?