Nu, pēc 4 taktu dzinēja teorijas kaut kas varētu būt ar vārtiem vai virzuli. Kompresijas pārbaude obligāta. Nu, varbūt ir kāda laba sētas metode kompresijas pārbaudei ? Piem. iebāzt stingri sveces caurumā vīna pudeles korķi un pārbaudīt, izšauj to vai ne.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mazda 626
Būtu jautājums ar ko sākt situacija tada ka nestradā viens cilindrs.Ir mainīti svečvadi,sveces vietām.Sprauslas arī bet nekas nemainās.Patrinoties masīna viegli sāk raustīties.tukšgaita apgriezieni gandrīz uz nulles.Pagaidam netieku nomērīt kompresīju;(Varbūt ir vēl kādi veidi kā var pārvaidīt kas vainīgs?.Degvielas sūkni ar pagaidām neesmu pārbaudījis.fiktrs kainīts pirm s2 mēnešiem(bendzīna)raustīties beidz rikai pēc 3rpm.
Motors arī biški eļļu ēd.tas cilindrs kas beiet svece minimāli eļļaina.Pašam 97 gada mazda 2.0 gf versija????
Varbūt ir kādas vajās vietas iznemot rudo lapsu????
Tika arī megināts atvienot lambas zondi.Gan dacikumkas atbild par degvielas spiedienu un iesmoedzina degvielu.
Varbūt jums ir vēl lādas idejas?