Būtu jautājums ar ko sākt situacija tada ka nestradā viens cilindrs.Ir mainīti svečvadi,sveces vietām.Sprauslas arī bet nekas nemainās.Patrinoties masīna viegli sāk raustīties.tukšgaita apgriezieni gandrīz uz nulles.Pagaidam netieku nomērīt kompresīju;(Varbūt ir vēl kādi veidi kā var pārvaidīt kas vainīgs?.Degvielas sūkni ar pagaidām neesmu pārbaudījis.fiktrs kainīts pirm s2 mēnešiem(bendzīna)raustīties beidz rikai pēc 3rpm.
Motors arī biški eļļu ēd.tas cilindrs kas beiet svece minimāli eļļaina.Pašam 97 gada mazda 2.0 gf versija????
Varbūt ir kādas vajās vietas iznemot rudo lapsu????
Tika arī megināts atvienot lambas zondi.Gan dacikumkas atbild par degvielas spiedienu un iesmoedzina degvielu.
Nu, pēc 4 taktu dzinēja teorijas kaut kas varētu būt ar vārtiem vai virzuli. Kompresijas pārbaude obligāta. Nu, varbūt ir kāda laba sētas metode kompresijas pārbaudei ? Piem. iebāzt stingri sveces caurumā vīna pudeles korķi un pārbaudīt, izšauj to vai ne.
Sāc ar kompresiju. Izklausās pēc izdeguša vārsta un bojātu vārstu blīvju kombinācijas. Sliktākā gadījumā-virzuļu gredzeni, kas ir normāli 22 gadus vecam Mazdas motoram.
Tam motoram elektronikas vai citas sīkas problēmas praktiski neeksistē.
Bet ja godīgi, man šķiet nav vērts ieguldīt tādu darbu šajā mašīnā un vieglāk to būs atdot lūžņos. Ja nu vienīgi neticamā veidā virsbūve ir saglabājusies laba, vari meklēt šādu motoru šrotā, bet nekur nav garantijas, ka viņš būs labāks par esošo.
Paldies par viedokļiem uz 8 datatumu bus jānomēra tā kompresija,tad skatīõš tālāķ.
Rītā intereses pēc būs jānoņem gaisa filtrs pilnībā.Liekas ka aiz viņa sūc gaisu tāda skanā ka sūktu gaisu,Bet nevar kurā vietā.Ja ir viedokļi rakstāt,Ja būšu atrisinājis problēmu padalīšos,varbūt noderēs kādam
Es arī šito nesaprotu. Man sen atpakaļ bija tāda mašīna, tikai facelift modelis. Toreiz izdevās atrast mašīnu ar labu virsbūvi, bet tāpat rūsa parādījās iespaidīgā ātrumā.
Ja kādreiz bija populāra japāņu mašīna, tad līdz šai diena maz palikušas. Bet Mazda 3 un 6 jau vēl lielāka rūsas katastrofa.
Mazda 626
Būtu jautājums ar ko sākt situacija tada ka nestradā viens cilindrs.Ir mainīti svečvadi,sveces vietām.Sprauslas arī bet nekas nemainās.Patrinoties masīna viegli sāk raustīties.tukšgaita apgriezieni gandrīz uz nulles.Pagaidam netieku nomērīt kompresīju;(Varbūt ir vēl kādi veidi kā var pārvaidīt kas vainīgs?.Degvielas sūkni ar pagaidām neesmu pārbaudījis.fiktrs kainīts pirm s2 mēnešiem(bendzīna)raustīties beidz rikai pēc 3rpm.
Motors arī biški eļļu ēd.tas cilindrs kas beiet svece minimāli eļļaina.Pašam 97 gada mazda 2.0 gf versija????
Varbūt ir kādas vajās vietas iznemot rudo lapsu????
Tika arī megināts atvienot lambas zondi.Gan dacikumkas atbild par degvielas spiedienu un iesmoedzina degvielu.
Varbūt jums ir vēl lādas idejas?