Nomaini vien tās kvēlsveces. Nabags nepaliksi un gabals nenokritīs, toties visiespējamākais defekts būs izslēgts, pat ja problēma nepazudīs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nomaini vien tās kvēlsveces. Nabags nepaliksi un gabals nenokritīs, toties visiespējamākais defekts būs izslēgts, pat ja problēma nepazudīs.
Varbūt kvēlsveču relejs pie vainas :hvz:
Strāva pienāk kamēr relejs nenostrādā 12v, ieslēgta aizdedze un kamer kvēlsveces lampiņa panelī deg.
Vajadzētu pārbaudīt arī kvēlsveču releja spēka spailes un darbības algoritmu. Iespējams, ka nav kontakta, vai par ātru izslēdzas. Tas, ka lampiņa panelī deg, vēl neko nenozīmē.
"Lampiņa kvēlsveces vienmēr ir degusi panelī arī vasarā, tātad silda" - man 1 svece bija beigta, bet lampiņa dega...
Mazda 323 isuzu motors 1.7tdi auksts nelec!!
Kvēlsveces neesmu mainījis. Pārbaudot pa taisno dzirkstele ir. Pārbaudīju ar testeri 12v nāk. Relejs strādā. Auksts nelec, bet kad padod strāvu pa taisno ar vadu no akumulatora. Pielec. Radusies doma ka kvēlsveces nepaspēj uzsilt kamēr relejs ieslēgts. Lampiņa kvēlsveces vienmēr ir degusi panelī arī vasarā, tātad silda. Siltu noslāpējot pielec.
Sabaidija ka sūknis, kompresija pie vainas. Ja augstspiediena sūknis būtu tad taču raustītos un neietu, degvielas patēriņš pieaugtu. Ja kompresija noplustu no cilindra tad karteris būtu ar spiedienu atskrūvējot eļļas vāciņu viņu nepūš nost pielaistam motoram.
Izsakiet savas domas kas varētu būt??