Spoooorta filtru izmet uzreiz. Daļēji tas arī var ietekmēt raustīšanos, jo gan spoooorta filtra eļļa aizmet MAF sensoru gan arī tas ka nav rezonatora kaste, kas kalpo kā gaisa kabata.
Vēl var raustīties dēļ tā ka motora spilveni ir nolietoti un motors lēkā. Bet vispār meklē citu servisu.
Izmazgā to sportu. Pēc tam pie viena izmazgā arī smiltis, ko viņš tajā nabaga motorā sapūtis.Tad ieeļļo to ar kkādu biezāku Mašīneļļu, probleema aizies kā nebijusi.
Ok;) jabet pa nopietno, tad taisnība 1majam runātājam- izmet, un labi tālu.Ja tas ir tas koniskais suuds, kas motortelpā torčī, nu tad vel jo vairāk, met na-uj;)).
Ja tas ir plakanais, kuru liek kastē vnk parastā filtra vietā, tad viņš kaut cik pienācīgi darbojas tikai ja tiek pareizi kopts.Tāda varbūtība ir liels retums.Jo 1mais viņa uzlicējs parasti ir Lohs.Viņam jābūt bieži mazgātam un uzliekot ieeļļotam/mitram ar speciālu tam domātu gaisafitru eļļu.Kuru drīzāk ka tikai kādā labā moto/tematikas bodē var dabūt un neparvelti.Tiklīdz tā eļļa izžūst, tā visi suudi putekļi un graudiņi nokļūst motorā. Turklāt, dēļ savas caurplūdes viņš momentā mēdz būt pievilkts ar mušām un visu citu iespējamo drazu.Ja braukt lielus km, vienkārši zb tā ķēpa ap to suudu krāmēties, bezmaz ik pa dažiem tkm viņu mazgāt.Her vel katrreiz tīri izmagāsi bez iemaņām un bez attiecīga šķidruma, katreiz mella mute/rokas/izlietne;)
Jebkurš motors ir veidots noteiktai gaisa filtra pretestībai, un uzliekot mazas pretestības filtru, tu šo balansu izjauc. Pie tam vēl jau arī pastāv PCV vārsts, kurš ietekmē motora vienmērīgu darbību.
Cik ir bijuši mēģinājumi kaut ko uz stenda nomērīt tad nav nekāda nomērāma jaudas pieauguma, tas ir kļūdas robežās un praktiski nav atšķirības. Nav tur ne tuvu 25ps ne pat 5ps. Vienīgais ieguvums zem kapota dūc kā putekļusūcējs un izplūdes skaņa pamainās. Ilgtermiņā tieši otrādi jauda zūd un arī papildus motora izdilums, jo nebrauc jau rallijā kur pēc katra dopa var filtru nomainīt uz tīru un pēc sezonas citu motoru.
Tak nopērc ssā lietotu oriģinālo gaisafiltra kasti un iebāz tur vnk jaunu kvalitatīvu filtrelementu.Jautājums tikai, ja tur tās kastes nav- kas ir ar stiprinājumiem un gaisa pievadtrubām. Jaunu ja visu to konstrukciju ņemt, tas var iznākt nepamatoti dārgi.Protams, vai un cik korekti tev tur viss strādās, to nevar garantēt, vnk jācer.
Parasti nav nekādu sevišķu problēmu šito šķūninga procesu apgriezt - parasti liekot komisko filtru, vienkārši no filtra kastes izņem laukā MAFu, un tam galā, ar kādu pāreju, uzliek to komisko filtru.
Tas būt jāprasa tam pdaram, kurš to suudu tur ielika-kapc lika un ko tur nogrieza vai ko sagarināja. Te tika sacīts, ka mašīna raustās- tātad ir kaut kas sajāts un nav garantija ka viņa uzreiz labi brauks pat visu oem paredzēto atpakaļ atliekot.
Nevajag tādus hlamus pirkt, kur iepriekšējais āksts ir sajaucis vadus, saspraudis visādus suudus un sakarinājis žurku baidītājus un tupa norāvis kādas oem detaļas vispār nost. Hren pec tam sapratīsi kas tur trūkst un hren uz sitiena dabūsi normālu specu, kas tur saredzēs kopējo ainu.
Es tk tā no cilvēciskā viedokļa te iepļūtīju.Mēs tak nezinam, kas īsti konkrēti šoreiz ir/nav norauts- tāpat kā ar dpfu, vnk norauj nost un brauc,kam tāds suuds vajadzīgs ;p
Ja gribi ko noteikt bez konkrētas kļūdas kompī, tad ir vnk jāiet pie normāla diagnostiķa.Ja tev auksts raustās,tātad arī jāmēra būtu auksts.Hvz,sākot ar nepareizu gaisa daudzumu,nekorekti strādājošiem temperatūras devējiem un beidzot ar nolietotām sprauslām.
Problema
Sveiki.varbut kads var pateikt kapec opel astra gtc 1.6 raustas uz 1 un 2 atruma?(tikai uz aukstu motoru)
Varbut tapec ka stav diablas sporta filtrs?
Hmm servisaa saka brauc kamer iedegas lampina un tad zinas kas pa kaiti bet ja nopietni mosk kadam ir padoms?