Renault Clio 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Renault Clio 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 0 Atbildēt

Jaunais Clio uz izbraucienu bija prezentēts savā glaunākajā S-line tērpā. Lieli riteņi uz zemām riepām, koša krāsa. Efektīgi!!! Salons bez skepses un sarkasma - solīds. Pat vāciski perfekts un pārdomāts. Nevarēju atrast nevienu samudrījumu. Materiālu salikumi patīkami acij. Es teiktu, ka stilistiski un kvalitatīvi šis Clio varētu saukties par passat mazo brālīti. Un tas ir augsts vērtējums. Digitālais instrumentu panelis ar patīkamu grafiku un labu pārskatāmību. Arī multimediju ekrānam ir izdevusies sava līniju valoda, kas nav copy/paste no Hyundai, Kia, Škoda vai Forda. Brauciena laikā vēl lielāks pārsteigums. Tas brauc tāpat kā Škoda Scala, varbūt pat labāk. Nevarēju sajust nekādas piekares kļūdas, vai automātiskās kārbas raustīšanos. Viss kā lielākajos vācu brāļos. Vispār, braucot var pat piemirsties, ka šis ir mazs auto. Uz ceļa tas rāda nobriedušu raksturu un ir par sevi ļoti pārliecināts. Nez vai lētākās komplektācijas uzvestos līdzīgi?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Renault-Clio ar 130 zirgspēku benzīna motoru maksā, sākot no 17410 eiro.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Renault Clio 2019

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

Jaunais piektās paaudzes "Renault Clio" uzreiz pieteica sevi kā nopietnu "Gada auto" titula pretendentu. Šajā braucienā testējām dārgāko un jaudīgāko (130 ZS) versiju "TCe 130 EDC RS Line", kas maksā 18 490 eiro. Jaunais "Clio" ir zemāks un platāks par "Fiesta" un "Polo", ar pēdējo tas ir vienāda garuma – 4 metri, 5 cm. "Clio" uz ceļa ir ļoti pārliecinošs, nemaz nešķiet, ka brauc ar mazauto. Lētākā "Renault Clio TCe75 Life" cena sākas no 10 160 eiro.

rolis Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Arī Reno ir sapratuši ka braukt ar mazu auto nav sods!

Salons uzrunās abu dzimumu pārstāvjus, par citiem nezinu!

Par Reno motoru veiktspēju ( pēdējos gados) esmu jau šur tur raksījis. Šis nav pats spilgtākais ! Kopuma mašina atstāj patiesi labu iespaidu!

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Jaunais Clio reāli uzrunā. Tā radītāji ir vērā ņemami pastrādājuši visās jomās. Ar jauno markas dizaina vīziju auto izskatās gana eleganti, varbūt pat "svarīgāks" kā citi klases "brāļi". Auto ir nobriedis ar savu stiliņu, bet ne garlaicīgi klasisks. Vēl spilgtāku iespaidu Clio atstāj salonā labi materiāli , kvalitatīva apdare un pārdomāts dizains. Tā vien liekas, ka esat iesēdies auto klasi augstāk. Lai arī auto spēj mierīgi spēj braukt ļoti paklausīgi, tas vedina uz azartisku braucienu. Īpašu sporta režīmā tas spēj būt gana dinamisks. Auto nav liels, taču priekšā braucēji jutīsies pietiekoši ērti. Tā vien liekas, ka no ārpuses Clio izskatās mazāks kāds ir patiesībā. Aizmugurējā sēdekļu rindā var "ierāpties" arī 1,90 garš braucējs. Jā ir šauri, bet tomēr... Tieši konkurenti piekāpjas. Galvenais kas uzrunā jaunajā Clio, tā ir piekares darbība. Mazais auto lieliski "apēd" asfalta nelīdzenumus un ielāpus, nekrītot uz nerviem. Clio nav ciets kā varētu likties. Tas ir saprātīgi stingrs, nodrošinot labu vadamību un stabilitāti. Nevar neatzīmēt piekares kluso darbību, lai gan šajā jomā grēko pat lielāku klašu pārsztāvji. Lielā mērā gaitas komforts ir atkarīgs no riepas izmēriem. Saprotams, ka Clio RS cenrādis(15900-18500) atšķiras no parastā Clio cenas(sākot no 10990). Taču Tu redzi, kas ko maksā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Clio ir Eiropas autoražotāju cena/kvalitāte pretspars Ķīnas ekspansijai šajā segmentā. Un patreizējie cipari rada, ka pagaidām izdodas šo cīņu nezaudēt.

AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
0 0 Atbildēt

Pirms desmit gadiem šis būtu Renault Megane izmēra jeb kompaktklases auto. Izaudzis izmēros un nobriedis raksturā. Pēc būtības jaunajam Clio nav vājo vietu, ja nu vienīgi ļoti vāja grīdas skaņas izolācija. Tas nav nekāds brīnums, jo mūsdienās plāna "čaumaliņa" ir teju katram otrajam jaunajam vāģim.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti