Mitrums sadalītāja vākā

Laufijs Reģ.: 06.01.2020

Sveiki, varbūt kāds ir saskāries ar šādu Volvo problēmu un zina risinājumu, situācija sekojoša, pēc zobsiksnas un galvas vāka blīves maiņas sadalītāja vākā sāka parādīties mitrums/kondensāts un tā rezultātā mašīna raustās, lēkā apgriezieni, zūd jauda, sveču vadi kārtībā, sveces nomainītas, aizdedzes spole kārtībā, tika iztīrīta kartera ventilācija un ~250km mašīna brauca bez problēmām un tad sākās iepriekš minētā problēma, tika nomainīta "begunoks" un pārbaudīta sadalītāja vāka blīve, bet problēma vēl aizvien saglabājas un sadalītāja vākā rodas mitrums/kondenstāts.

i.gyazo.com/70d0820511bbcf71d1287cec3978ad7f.png

 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Ko tur zīlēt, maini vāku. Tam vākam drošvien cokums ventilācijai.

Laufijs Reģ.: 06.01.2020
0 0 Atbildēt

Sadalītāja vāks jau tika mainīts, vai jūs domājat par motora galvas vāku?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tam vākam ir ventilācija?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 3 Atbildēt

Rīsus var iebērt, tie uzsūc mitrumu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Vajadzētu saprast: tev tā kāds saka, ka sadalītājā kondensāts un tāpēc neiet, vai tiešām pats pārliecinājies, ka ir tas kondensāts?

Laufijs Reģ.: 06.01.2020
0 0 Atbildēt

Gan saka, gan pats esmu pārliecinājies, viņu noņemot iekšā viss slapjš un ūdens piles izlīst ārā, kad iztīra un izsusina, mašīna iet bez problēmām, tiklīdz sāk parādīties tur mitrums, sākas raustīšanās.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Mitrums tur rodas vienmēr. Ventilācija nodrošina gaisa cirkulāciju, mainīga temperatūra - kondensātu. Vienīgā iespēja kā novērst raustīšanos, ir uzstādīt vienas firmas vāciņu ar rotoru, lai atstarpe starp kustīgo un nekustīgo kontaktu būtu vismazākā. 0,5 mm max. Vislabāk izvēlēties oriģinālu. Šī auto gadījumā Bosch. Un braukt garākus gabalus. Iekšpusi vāciņam var nopūst ar aerosolu (ir speciālais augstsprieguma sistēmas mitruma noņemšanai), der arī wd40 līdzīgie.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti