Jāskatās, ko sačakarēja mainot to abs bloku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jāskatās, ko sačakarēja mainot to abs bloku.
Stures pastiprinātājs tev taču ir vai ne ?
Ja stūres pastūzis ir tad :
Stūres pagriešanai ar ABS sakara nebūs nekāda. Piekam mazliet palielinaties apgriezieniem ir pilnigi normāli, jo vidus pozicija stūres pastiprinātājam nav nekādas slodzes, bet griežot stūri tā pieaug. To var kaut yz vietas stāvot pārbaudīt, un Vēl tas pats būs ja stabilitātes kontrole paraleli sāk strādāt, un bremzet atsevišķus riteņus... utt.
BET ja tev uz vietas vienkārši grozot stūri tas pats atkārtojas, tas nozīme ka vienā virzienā ir izteikti lielāks darbs jāveic stūres pastiprinātāja sūknim. Tas var būt sākot ar zemu riepu spiedienu vienā pusē, sa- vai ap-rūsejušām stūres daļām, kaut ko saliektu stūres vai piekares daļās, vai tupi ķīlējošos stūres pirkstu. Respektīvi ja uz vietas stavit un grozot stūri tas atkārtojas - mekle to cēloni stūres sistēmā vai piekares daļās .
Ja tas ir tikai braucot tad paskaties kas notiek vienkārši straujāk bremzējot tukšgaitā , nu tā ka ABS sāk strādāt, ja tad lec apgriezieni kosmosā, vai motors slāpst nost - tad gan ABS rada to slodzi.
tad es izteiktu minējumu ka labajā pagriezienā tev stabilitātes kontrole varētu čakarēt prātu, ja tāda tev tam verķim ir.
Un ja ir stabilitates kontrole un tā tiešām tā uzvedas, tad drīzākais vaininieks ir kāds no riteņu vai kustības virziena sensoriem, un nevis pats ABS vai SC, citādi problēma būtu praktiski visos variantos novērojama kad ABS motors nostrādā.
P.S. ar to gribēju teikt ka jebkuras iekārtas darbināšana rada slodzi, un motors to kompensē paceļot apgriezienys pēc vajadzības ...
Īsāk sakot - padarbini uz vietas un pagrozi stūri - atkartojas tas vai nē ?
Ta jau diezgan ņiprs dd, ka uz 5k rpm tukšgaitā griežās.Ziķķeris ritīgs.. Kādas servismeņu operācijas un tām sekojošās kalibrācijas vispār "paredz" Abs bloka maiņa? Pats abs bloks tika ielikts jauns,visi oem part cipari sakrita.Ok. Stūres leņķa sensors,Abs devēji pie riteņiem,pienākošie vadi arī ok.Stūres pastiprinātājs ok.Tajā varbūt ir kkāds spiediena devējs,arī tas ok.Ko "serviss" saka- tas st.p. visp ir hidrauliskais vai elektromehāniskais? Šķidrums ir,hidrošļaukas visas ok.Ģenerators ok.Siksnas ok.Visas bortadatora kļūdas tika nolasītas,viss izdzēsts un/vai pa jaunu iestatīts.Mjā..Nu tad atliek vien brīnumdegvielu nestē ieliet un maukt.Ja/kad kļūs slidenāks ceļš,iespējams visas sakritības un likstas pašas par sevi izzudīs.Sorrī,gribējās kā īsāk/labāk, labāk nevajg to lasīt,bet žēl izdzēst...
oi, tā lūk ir, ka daudz drirš,kolēģis jau priekšā ;p Skaidrs, ka katra darbība rada pretdarbību- vienam tur 200rpm, aber citam uzreiz 5k ;d
Stāvot uz vietas problēmas nav tikai pēc kādiem 10km/h. Patīkami nav, kad iegriezies pie veikala un uzdodas apgriezieni līdz sarkanajam un izsit dūmu mutuli, visa uzmanība manā virzienā. It kā abs kalibrācija tiek izieta. Gan jau tiešām kaut kas ir saistībā ar stabilizācijas sistēmu. Stūres pastiprinātājs ir elektriskais. I
Zini, tīri intereses pēc pameklē Toyota atsaukumus, viņiem ir ASV bijušas problēmas ar "random acceleration".
t.i. es nezinu vai LV pats var sameklēt atsaukumu, vai jājautā dīlerim, bet štatos IMO varēja nočekot, tik tur vai tik Corolla netika pašā ASV ari ražota (un attiecigi uz parējo pasauli tas var neattiekties, jo pie mums nāk pamatā Japānas vai Turku Toyotas) ...
Ar izslēgtu motoru stumjot/ ripojot un griežot pa labi/kreisi ir atšķirība spēkā, ar ko stūri griež? Varētu saprast, vai mehāniska problēma
Nedomāju, ka pastūzis var tik daudz strāvas paņemt, lai motoram liktos, ka jāceļ apgriezieni tik augstu. Varbūt pa labi griežot kaut kādus vadus pavelk un nekontakts. Izrauj pastūža drošinātāju, problēma ar apgriezieniem paliek?
Eu,tak cik te var drirst apkārt un riņķī,bet neviens tā arī nav pievērsies tiem āksta izteikumiem TvNetā.Ka "CIMDI tikai pasliktinās situāciju".Pilnígs suuds,galīgs fufelis publiski izkladzināts,bet nee,neviens to nav sadzirdējis.
Turpināsim tik cildināt Varoņus un klausīties katrā intervijā diametrāli pretējus apgalvojumus.
Nu taču skaidrs,ka ir nekavējoties jabrauc uz normalu diagnostiku un tā stūre jagroza kad kompis pielegts vai jabrauc gaitā ar visu to diagnosyikas ierīci.Nu kurš tur kāds gaišreģis bez kompja spēs ko pateikt.Tāda lieta ir ne tikai ka nepatīkama,bet vienkārši Bīstama braukšanai.
Uzmetu atpakaļ veco abs bloku, problēma pazuda, tātad jaunais bloks nenokalibrējas. Jāmeklē speciālisti.
Ja tas "jaunais" bija kaut ar vienu citādu simbolu detaļas numurā,viņš neies.Ja tas bija lietots- iespējams vispār jebkas.Jo "saistīts" tas principā ir ar visu iespējamo.Vecos laikos daudzi vispār centās saremontēt tieši savu esošo/bojāto.Rīgā pat bija daži atzīti speci, kas to samērā labi mācēja.
Kāpēc abs bloka signāliem vajadzētu kurbulēt ECU
ABS bloks dod komandas ECU mainīt motora apgriezienus saistībā ar ESP utml. sistēmām. Pagriezienā no ABS devēju informācijas tiek secināts, ka riteņi griežas ar dažādu ātrumu - tātad 1 izbuksē, tiek dota komanda samazināt apgriezienus, kas nepareiza ABS bloka gadījumā sanāk pretēja - motors apgriezienus palielina.
Tādas fantāzijas....
Toyota Corolla 2.0d 2005, griežot stūri pa labi pieaug apgriezieni
Sveiki, ir uzradusies jocīga problēma. Ja auto ripo neitrālajā (tas pats ar uzspiestu sajūgu) tad pagriežot stūri pa labi palielinās dzinēja apgriezieni jo vairāk griež stūri jo lielāki apgriezieni. Ja jāgriežas 90grādu pagriezienā tad apgriezieni aiziet līdz 5000rmp, kamēr neiztaisno stūri vai neieliek ātrumā. Uz kreiso pusi tā nav. Toyota Corolla 2.0d 2005 problēma parādījās pēc abs bloka maiņas vai vienkārši sakrita ar to. Kādas varētu būt idejas, kurā virzienā meklēt?