Viņam apsildes sistēmā ir elektriskais fēns, ne? Ja ieslēdz uz max aukstu gaisu, arī smird?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņam apsildes sistēmā ir elektriskais fēns, ne? Ja ieslēdz uz max aukstu gaisu, arī smird?
Varbūt vienkārši izdeg putekļi, jo pa vasaru nav lietots tas sildītājs, varbūt vadi kūst-nelieto silto gaisu un aizved uz servisu
Nezinu kā tieši ir konkrētajam verķim, bet teiksim pārītim ( piem. manam USA Fordu Ranger un pārītim busu kas rokās trāpījies) rezistoru bloks ir iemontēts tajā pašā gaisa padevē ( laikam lai labāk dzesējas) , attiecīgi brīdī kad tas iet uz galu - tad arī varēs sajust "kabīnē".
Šodien biš vairāk paošņāju. Šķiet, ka tomēr vairāk pēc atgāzēm smird, kad ieslēdz ventilatoru.
Būs kaut kur izplūdē iemeties caurumiņš.
Cik ilgi tu lieto šo auto? Līdz šim kaut/kādā veidā biji (priekš sevis) piefiksējis, vai un kad un kā tam darbojas dpf reģenerācija?
Protams, kāda izpūsta izplūdes blīve vai caurumiņš vai izpuvis trubas savienojums būtu tas mazākais ļaunums, turklāt tad uzreiz skaidrība.
Bet ar aizdambētu dpfu var būt šaize.Ja izpūtējā ir korķis- kādā brīdī gāzes sāks nākt ārā pa visurieni.Sliktākajā gad, ka jau vizuāli dūmi pa kapota šķirbām.Protams, tad būtu jādeg dpfa kontrollampai.Beet,ja kāds tur savulaik ko ķenerējis, vai ja kāds spiediena devējs gļuko- to nu gan vajadzētu "priekš sevis" noteikti pārbaudīt.Ne visi auto ir vienādi "gudri" attiecībā uz savlaicīgu painformēšanu.
Reģenerācijas procesā tiek iesmidzināta lieka degviela- ja tas notiek bieži, egr-s netiek galā un var kāpt eļļas līmenis motorā.Tā pamazām var sākt meklēt kādu "vieglāku" izeju.Nerunājot, ka lieki eļļas tvaiki pa trubu nokļūst dpf-ā.Dīzelim ar esošu dpf-u nevajadzētu liet svaigu motoreļļu uz max- tad neko nevarēs novērot..Abbburtais loks...
kādu pusgadu. Reiz kompis parādīja, ka nevajag slāpēt auto, jo veiks reģenerāciju, jo DPF pilns. Kaut kādu laiku bija ok. Pēc kāda laika izmeta "check engine". Pieslēdzot pie kompja, uzrādīja,ka vajag manuāli uztaisīt reģenerāciju nez, kāpēc. Nu un tagad šis.
Tad tā ir nobraukta dīzeļa smaciņa. Būs pa dārgo, pa roku galam, vai visticamāk abi kopā
Jautājums, ko uzskatīt ka tas ir "pilns".Reģenerācijas pieprasījums vēl gluži neizsaka, ka dpf-s ir metams.Vnk izplūdes traktā esošie spiediena/temperatūras sensori piefiksējuši, ka radies iemesls uzkrāto aizpildījumu izdedzināt. Iespējams, beidzamajā laikā neesi veicis garāku izbraucienu pa šoseju,vai arī, ja motors ticis noslāpēts pašattīrīšanās laikā.Tas nozīmē, ka process ir uzkāries un pie pirmās izdevības atsāksies.Ja vairākkārt to apraut- pieprasīs piespiedu dedzināšanu.
Pats vari lēmumus pieņemt, ja esi pienācīgi iedziļinājies tajā visā penterē- bet te būtu labāk steidzami griezties pie saprotoša diagnosta.Ja deg enginečeks- tas ir jau nākamais līmenis.Vai nu kāds sensors jau noklājies, vai nu dpf-a aizpildījums kļuvis kritisks.Ja kāds temp vai spiediena starpības devējs nestrādā- sistēma vispār nogļukos un var nesākt reģenerāciju pat pie kritiska aizpildījuma.Tādai 12tā gada mašīnai laikazobs un nobraukums tos sensorus taču labākus nepadara- ja tie mēdz gļukot pat relatīvi neseniem auto..
Kamēr nav skaidra diagnoze- čeko motoreļļas līmeni un lieto vislabāko nestes degvielu.Ja eļļa pacēlusies pār mēru- nekavējoties noliet līdz līmenim un pārējo nomainīt pie tuvākās iespējas.Tikko redzi, ka dpf-a process atkal sācies- noziedo laiku un pabrauc tīšām to pusstundu ar žiperīgiem vismaz 2,5k rpm,kamēr jutīsi, ka tas beidzies.
Kritiskā degvielas klātbūtne motoreļļā ir 15%, ar nosacījumu, ka tiek lietota dpf-am atbilstoša eļļas specifikācija (kura dažkārt tiek ignorēta lohu un nezināšanas dēļ)..
Paldies, par ieteikumiem! Principā, ikdienā pa šoseju nobraucu 80-90km, jo līdz darbam 40km, degvielu leju tikai Nestē.
Salaboja. 2 sprauslas laida garām, jo blīves bija nokalpojušas.
Tev cepums, ka šeit atreferējies Tā kā pateicība foruma dalībniekiem par sniegto laiku un informāciju. Citreiz jautātājs pazūd nekurienē, bet tas atrisinājums ir iespējams noderīgs līdzīgiem bēdu brāļiem, vai vienkārši pieredzes uzkrāšanai.
Ok.Nez kā opelim, bet sprauslu blīvgredzeni ir piem tipiska vaina beidzamās 10gades audi v6 ddmotoriem.Tur tie ir no speciāla metāla un pa 200k mēdz vienkārši izkūpēt gaisā- izjaucēji brīnās, kā var tā suuda metāla šaiba no 1mm kļūt par 0.01 vai vispār izzust kā tāda...
Jaunās paaudzes automobīļu bēda, kur agrāk degvielas sistēmā bija vara kapara blīvgredzeni, tagad tie tiek aizstāti ar speciāla MATERIĀLA blīvslēgiem. Kas atsevišķiem modeļiem sāk tecēt jau pie 60k km. Un tas sīkums jau neko nemaksā, bet darbs lai tiktu klāt un nomainītu ir puse motortelpas jānojauc. Un tas jau cits bēdu stāsts.
Deguma smaka
Sveiki! Man opel astra1,3 dīzelim (2012), ieslēdzit salona ventilatoru, sāk rasties tāda kā plastmasīga deguma smaka. Ventilators it kā darbojas visos ātrumos, silda utt.. kas par štelli te varētu būt? Iet kaut kas ventilatoram uz galu, DPF reģenerācija? Nekad līdz šim nav tā bijis. Paldies!