Nu jau kādu brīdi ir izteikti parādījusies problēma - ātrumā no 80-100km/h mašīna raustās. Braucot konstanti šajā diapazonā, jūtama pastiprināta vibrācija, dodot grīdā - raustīšanās ir spēcīga (jo lielāka slodze - pret kalnu, pilns bagāžnieks, lielāki apgriezieni, jo vairāk raustās). Raustīšanās izpaužas kā tādi garāki vilcieni, nevis īsa, strauja vibrācija. Ja paātrinās pavisam lēeeenīgi, raustīšanos nejūt, un līdz 80km/h un pēc 100km/h raustīšanās arī nav. Kārba automāts, raustās neatkarīgi no pārnesuma - gan pārslēdzoties drive režīmā, gan konstanti 4-5-6.
Dators klāt ir slēgts vairākkārtīgi, ar rādītājiem viss OK. Ritošajā viss pārbaudīts, savirze uztaisīta, riepas sabalansētas. Vairāki profi ir braukuši, pagaidām populārākā atbilde - tripodos iznējušās bedrītes un tāpēc, jo īpaši dodot grīdā, notiek raustīšanās. Bet 100% garantiju neviens nedod.
Cik saprotu, tie tripodi mainās kopā ar pusass granātu? Arī par cenām man neviens konkrēti nevar pateikt, tikai to, ka tā mērāma vairākos simtos.
Līdz ar ko situācija tāda, ka konkrētas atbildes un nekādas garantijas nav, vienīgi var eksperimentēt un mainīt ar cerību, ka tie vairāki simti eiro netiks izmesti podā.
Varbūt kādam ir konkrētāks skatījums uz to, pie kādas summas varētu nostāties izmaksas un vai tiešām tie tripodi varētu būt galvenie vaininieki? Auto - dīzeļford mondeo 2008.g
To būtu jājūt ar "dibenu' vai tā ir piedziņa, motors vai kas cits.
Ja tas vairāk škiet ka motors , tad varbūt parbaudi gaisa padeves un vakuuma trubas, vai nepiesūc gaisu - manam turbo dīz. bija tieši tādi gļuki dodot miza, bet leni ceļot atrumu praktiski nejūt.
Principa ta var būt ari degvielas padeve, bet nu galvenā doma ka berot virsu tev viena no trim lietām kas taisa veiksmigu degmaisijumu un to aizdedzina nestrādā ka vajag, un tur var būt gan dažādu sensoru gļuki, gan degvielu padod nelaikā, vai nepietiekami utml.
Mans dibens nav tik pieredzējis, lai spētu atšķirt šādas lietas, bet nu pārbaudījuši ir vairāki uzticami un zinoši cilvēki, un visi nostājas pie lielākās varbūtības - tripodi. Pie tam problēma rodas tikai vienā diapazonā - 80-100, virs 100 var bērt kā un cik gribi, auto iet bez problēmām.
Jā.Protms, ka 3podi.Modernie, mūsdienu.Tie atpazīst ātrumu un ta garākiem, ta īsākiem apgriezieniem griežās/raustās.Tad tā, ta atkal šitā.Šodien šuj, bet rītā h*uj. Laikam kāds 3peris viņos ir iemājojis.Labi vismaz, ka neviens Lohs nav vel iedomājies pievienot to suuddiagnostikas iekārtu "uz 80-100" braucošam auto.
Ja ir azarts uz darbošanos ar instrumentiem, vari viņus izjaukt samainīt vietām iekšas. Nezinu kā konkrētajam mobilim, var samainīt vietām labo ar kreiso.
tā takš klasika. iekšējais pusass gals. parasti pirmais izdilst tas, kura pusass ir īsāka. simtos mērāma ir visa pusass. sākumā būtu jāpameklē vai nevar nomainīt tikai pašu šarnīru. afrermarkets bieži piedāvā daļas, kuras oem nemaz nepastāv
Es domāt, ka ārā ir diezgan Silts un tagd vajg samainīt maximĀli visu iespējamo.Garo ar īso un vēl abām abus Ass galus otrādāk. Varbūt arī pašu motaru var nedaudz pagriezt,nu tā pa kādi 38 grādi.Jā.
Raustīšanās pie noteikta ātruma
Labs rīts,
Nu jau kādu brīdi ir izteikti parādījusies problēma - ātrumā no 80-100km/h mašīna raustās. Braucot konstanti šajā diapazonā, jūtama pastiprināta vibrācija, dodot grīdā - raustīšanās ir spēcīga (jo lielāka slodze - pret kalnu, pilns bagāžnieks, lielāki apgriezieni, jo vairāk raustās). Raustīšanās izpaužas kā tādi garāki vilcieni, nevis īsa, strauja vibrācija. Ja paātrinās pavisam lēeeenīgi, raustīšanos nejūt, un līdz 80km/h un pēc 100km/h raustīšanās arī nav. Kārba automāts, raustās neatkarīgi no pārnesuma - gan pārslēdzoties drive režīmā, gan konstanti 4-5-6.
Dators klāt ir slēgts vairākkārtīgi, ar rādītājiem viss OK. Ritošajā viss pārbaudīts, savirze uztaisīta, riepas sabalansētas. Vairāki profi ir braukuši, pagaidām populārākā atbilde - tripodos iznējušās bedrītes un tāpēc, jo īpaši dodot grīdā, notiek raustīšanās. Bet 100% garantiju neviens nedod.
Cik saprotu, tie tripodi mainās kopā ar pusass granātu? Arī par cenām man neviens konkrēti nevar pateikt, tikai to, ka tā mērāma vairākos simtos.
Līdz ar ko situācija tāda, ka konkrētas atbildes un nekādas garantijas nav, vienīgi var eksperimentēt un mainīt ar cerību, ka tie vairāki simti eiro netiks izmesti podā.
Varbūt kādam ir konkrētāks skatījums uz to, pie kādas summas varētu nostāties izmaksas un vai tiešām tie tripodi varētu būt galvenie vaininieki? Auto - dīzeļford mondeo 2008.g