Volvo S60 cieta stūre

Kostiks Reģ.: 10.12.2020

Sveiki! Kas par problēmu, ka Volvo s60(b5244s2) palikusi cieta stūre? Tikko samainīts stūres pastiprinātājs, bet nelīdzēja.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es teiktu ka ir jāpacel prieksa gaisa un jāpamēģina grozīt stūri, ja tad ir viegli, tad ticamak ka stūres ģeometrija vai pat riepas un to platums vai pat augstums tev čakarē prātu (varbut pat spiediens).

Ja vieglak nepaliek, tad ir ta ka ir vērts parbaudit visas stures šarnirus un krustiņus pec kārtas, sakot ar stures kolonnu :

youtu.be/KG4KWNkgKjc

P.S. un noteikti pārbaudi pastiprinataja sķidruma limeni pirms pacel, ja trauks ir diezgan tukšs, tad var gadities ka sūkņa mainītājs nav "izdzinis" visu gaisu no sistēmas - pielej škidrumu, un kamer prieksas rati gaisa - kartigi izgrozi sturi no viena gala lidz otram vairakas reizes un atkal ieceko šķidrums limeni ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl zina ka vispar Volvo.ir pastiprinajuma regulēšana atkariba no atruma, tik nezinu kā tā realizeta, mos ta taisa ziepes ...

Kostiks Reģ.: 10.12.2020
0 0 Atbildēt

Riteņa ģeometriju tikko regulēju, atgaisots arī līdz galam un uzceļot mašīnu augšā stūre tik pat grūti griežas, kā iepriekš+ domāju, ka sūknim no rūpnīcas spiediens saregulēts, kā vajag, jo tas šodien tika uzlikts jauns

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tad tiešām pārbaudi stūres stieni un krustiņus, jo tie visi ir vēl stipri pirms tev stures pastiprinatajs spej kaut ko pastiprinat !

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Amortizatoru atbalsta gultņi nevarētu būt papildus pretestības devēji? Varbūt ir vērts pārbaudīt?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

būt var, taču pie tiem jau stūres pastūzis spēcigi palīdz - t.i. uz stūres parasti būs nebūtisks spēka pieaugums kamēr pastūža sūknis "ņemsies melnās miesās" un to pat visticmāk ka varēs ļoti labi dzirdēt.

t.i. stūres pastūzis principā ir spējigs tās amortinu statnes savērpt nahren ...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Tad to arī vajag pārbaudīt, vai nevērpj nahren

Vismaz par vienu nezināmo mazāk.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja auto pacelts, un stūre nepadodās, iespējams vainīgs tikai stūres stienis. Pārējās detaļas atvieglotas. Nezinu kā konkrētajam volvo, hidrosūknis atsevišķa detaļa, nav sakara ar pastiprinātāju.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Vajadzīgs izklāsts, no kurienes un kādā problēma sākās.Ko manīji, kā progresēja.Kāpēc tieši sūkni mainīji.

Jebkuras bukses un kustīgie šarnīri taču var jebko grozāmu iespaidot.Hidrošķidruma padeves šļauka arī var būt pie vainas.Pati stūres reika vēl jo ticamāk.

Kostiks Reģ.: 10.12.2020
0 0 Atbildēt

Problēma sākās ar to, ka stūres mehānisma caurule laida garām pamatīgi hidraulisko eļļu, kādu laiciņu sanāca pabraukt ar pārāk zemu eļļas līmeni, problēma tika novērsta ar caurules nomaiņu, pēc kāda laika stūre sāka ķerties konkrētos momentos braucot aplī, pagriežot vairāk atkal mīkstāka u.t.t

Pirmais tika nolemts izjaukt pastiprinātāja sūkni, tur viss bija sadilis, ievilktas švīkas, bet pēc nomaiņas un atgaisošanas stūre ir palikusi mazliet vieglāka, vismaz vairs nav momentu, kad paliktu kā koks. Savirze saregulēta, priekšā visa balstiekārta arī pārbaudīta, vairs nav ideju, kur meklēt problēmu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ja ir bijusi aizdrirsta hidrotruba un ir savilktas švīkas sūknī- nu prottams, ka ikdienā ēdot to metāla skaidu zampu,pati stūres reika nav ne mazākā mērā cietusi.Interesanti, ka neviens tev nav pieteicis tajā padsmit gadus jātajā suudā ieliet kādu hidrošķidruma uzlabotāju.Es būtu to izdarījis jau pirms jaukšanas,vai pat tikko kad sāki to auto lietot,vai noteikti pie pirmā jocīgā simptoma- lai saprastu no kurienes kājas aug.Vislabāk motoram domāto stiklakeramiku,vai nu vismaz konkrēti stūres pastūža šķidrumam domāto uzlabotāju.Vienīgi ka saprātīga deva jāievēro- parasti 50ml uz litru hidrošķidruma būtu ok.Gaudošanas vai ķeršanās gadījumā efekts var tapt redzams burtiski uzreiz.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Iespējams tās skaidas sadzītas zobstienis-pastiprinātajs mezglā. Viņas tur peld un ķīlē kad sanāk. Varbūt reizēm bloķē taj mehānismā pārplūdes vārstu, kā rezultāts traucēta eļļas cirkulācija stūres zobstieņa pareiza kustība. Un situācijā, kad auto pacelts, nedarbojās dzinējs eļļa tur uzvedās mierīgi un griežot zobstieni tikai ar stūres rata palīdzību, tās skaidas guļ kādā galā zobstienim un neko neiespaido. Bet tieši braukcot un vairak pagriežot stūri, viņas arī sāk ķīlēt. Jāmazgā, jājauc pastiprinātājs-zobstienis. Es neriskētu ar tādu defektu darbināt, kur nu vel braukt. Vari ar tām skaidām sabeigt jauno hidro sūkni.

Kur atrodies? Man ir laba pieredze ar zinošiem un varošiem serismeniem pie Auto fit kur Jūrmalas gatves viaduksts uz Imantas pusi braucot.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti