Varētu būt, varētu nebūt. Tāds nepatīkams signāls. Pie mīnus grādiem kondensāts modernajos dzinējos var izraisīt dažādas nelaimes. Es neriskētu ar braukšanu, neeksperimentētu. Diagnostika pie zinoša speciālista. Dīlerī arī citreiz kaut ko zin, māk!?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Opel Insignia Sports Tourer 2014
Labdien, sākšu ar to, ka no auto baigi daudz neko nesaprotu, tāpēc aprakstīšu savu problēmu neprofesionālā valodā. Tātad man ir Opel Insignia Sports Tourer ar dzīnēju 2.0L L4 DOHC 16V AWD. Tagad kā uznāca aukstums, lec ideāli, bet pēc iedarbināšanas pēc 2 sekundēm apmēram uz 3 sekundēm iedegas uzraksts ''low oil pressure, turn of engine'' un tad pazūd. Mašīna iet, viss ok, nav nekādu dīvainu trokšņu, bet nu man ir zināms, ka šim dzinējam ir problēmas ar eļļošanu, tieši ar vienu blīvi pirms laikam eļļas sūkņa. Tā ar laiku izkalst un sāk laist garām gaisu, sanāk, ka sūknis velk nevis eļļu, bet gaisu, un dzinējs neeļļojas. Vai šis uzraksts, kas uzmetas, varētu būt priekšvēstnesis nepatikšanām, vai vnk gļuks dēļ zemajiem grādiem? Tā blīve neko nemaksā, bet nomaiņa esot baigi laikietilpīgais darbs, tātad dārgi, jo man ir 4x4 versija, tad jāņem nost ātrumkārba utt. norbaukums ir 200k, auto gads 2014.