Vai ta dīzeļiem pēc filtra maiņas tur kaut kas jāatgaiso nebija?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai ta dīzeļiem pēc filtra maiņas tur kaut kas jāatgaiso nebija?
Ja diezgan brīvi griežas, tad es teiktu ka degviela nenonāk cilindros.
Pamēģini šo palasīt - varbūt palīdz:
www.hyundai-forums.com/threads/startproblems-below-2-3-celcius.445905/
Un te viens uz 2,2 mainījis pats kvēlsveces, bet nav zināms vai tas jamam palīdzēja:
www.hyundai-forums.com/threads/2-2-crdi-cold-start-issues.451577/
pamēģini minūti paturēt atslēgu režīmā, kad iedegas visas lampiņas spidometrā - zemspiediena sūknis lai sapumpē degvielu sistēmā. bet uzmanīgi, man liekas darbināšana pa sauso ir kirdik augstspiediena sūknim
Nejauši uzkritu uz šāda - uz Santa fe var baigi labi redzēt to filtra/sildelementa "kombo":
i.ss.lv/gallery/4/759/189558/transport-other-transport-with-defects-or-after-crash-37911495.800.jpg
WALA rakstīja: Ja diezgan brīvi griežas, tad es teiktu ka degviela nenonāk cilindros.
Pamēģini šo palasīt - varbūt palīdz:
www.hyundai-forums.com/threads/startproblems-below-2-3-celcius.445905/
Un te viens uz 2,2 mainījis pats kvēlsveces, bet nav zināms vai tas jamam palīdzēja:
www.hyundai-forums.com/threads/2-2-crdi-cold-start-issues.451577/
Ta laikam ari bus ka nenonak degviela cilindros...Atvienojot padevi no degvielas reikas,degviela tek ara bez spiediena...
Palasi šo dzinejs 1:1 ar tavējo :
biblio3.url.edu.gt/Libros/2012/common.pdf
Bet spiediens kopēja kopnē tev zems kurā situācijā ?
Te tev vel šada tāda informācija, bet tehniski dzinejs ir ilgspēlējošs:
autostrong-m.by/post/problemi-i-nadejnost-dizelya-2-0-crdi-d4ea
Te kā vienu no variantiem saka ja ir sprauslu defekts, kad tās degvielu bliež yz atplūdi tā vieta lai smidzinatu cilindros, un tad faktiski arī būtiski čakarēs spiedienu kopnē (commonrail(ā)).
Ta ka faktiski jāpalūr vai tev griežot motoru ir/nav liela degvielas atplūde uz tā saukto "obratku" !
Sprauslas nesen tika parbauditas viss ok,bija...Lidz -10 lec ar pirmo,ja vairak par -10 viss iedarbinat nav iespejams...Pec tam tikai pie pirmajiem plusiem..
BTW tev akumlators ir pilnigi uzlādēts ???
Moš nepietiek jaudas pavērt to pašu pārplūdes vārstu, lai tas nemiez uz pārplūdi ???
ES gan nezin ka tas iet kopā ar -10 grādi un lec, bet nu mazums.
Bet nu zemam.spiefienam ir kaudzīte iespējamu vainīgo - jāuet pamazām un jāizslēdz varianti. Ceru ka vadoties pec tiem info linkiem varēsi kadu daļu problēmpunktu izslēgt.
nu vēl.ir vai nu sūknim, vai pašam fuel rail ari pārplūdes vārsts, tip lai pārak lielu spiedienu nedod un nelauz sūkni - tas ar var izdomāt degvielu "noliet" pa taisno uz atplūdi.
Te vel tev "lasāmgabals" - mos izdodas saprast kur vērts rakt :
Tāpat var būt prasti kāds savienojums, spiediena sensoram vai regulatoram "dirsā" un spiediena regulators tad man liekas principā lej visu uz pārplūdi, un savukārt ja spiediena sensors beigts es pat īsti tad nezinu vai pārplūdes vārsts vispār dabū kadu signālu, un arī visticama ka tad lej uz parpludi visu.
Tās kvēlsveces pārbaudīji?
Te šis un tas par hyundai kvēlsveču "sistēmu" ja vajag :
www.hyundai-forums.com/threads/tucson-crdi-2006-glow-plug-relay.661125/
Hyundai sonata nf 2006 2.0 crdi
Šodien nomainiju degvielas filtru,tapat nevar dabut pie dzivibas masinu,degviela lieta neste pro dizels,Kas vel par vainu var but? Kvelsveces jamaina?Starteri griez pa tukso,vispar nekadas dzivibas pazimes...Siltaka laika lec ar pirmo....