Opel Meriva 2004

korens Reģ.: 10.07.2021

Labdien!

Lieta tada, ka auto nevareja iedarbinat, radija kludu paneli. Nomainiju degvielas releju un auto aizgaja. Nobraucu 100km un atkal, nevar iedarbinat, atslegu pagriez lidz pusei un F burts paneli, pat negriez.

Varbut kads ir saskaries ar ko lidzigu?

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

A tev degviela tai auto vispār ir ielieta ???

Moš dēgvielas līmeņa rādītajs rada muļķības.

korens Reģ.: 10.07.2021
0 0 Atbildēt

Piesledzu pie kompja, rada degvielas releja kludu, tas ir tas, ko tikko samainija un masina pec mainas nobrauca 100km...

Var vispar tas degvielas relejs ta "beigties" vai ari tur kontakti?

P.S. Degviela ir pus baka.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kāda konkrēti ir tā kļūda?

Jo ņemot vērā ka degvielas sūknim nekāda atgriezeniskà saite nav un zemspiedienā arī visdrīzāk nekāda spiediena devējs nav tā kļūda izklausās maigi sākot dīvaina.

Pagriežot aizdedzi ir dzirdams bākas sūknis? Tālāk jau diagnostika vienkārša ar testeri un lampiņu.

korens Reģ.: 10.07.2021
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kāda konkrēti ir tā kļūda?

Jo ņemot vērā ka degvielas sūknim nekāda atgriezeniskà saite nav un zemspiedienā arī visdrīzāk nekāda spiediena devējs nav tā kļūda izklausās maigi sākot dīvaina.

Pagriežot aizdedzi ir dzirdams bākas sūknis? Tālāk jau diagnostika vienkārša ar testeri un lampiņu.

P0230

Fuel pump relay

Voltage too low

Permanent

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Voltage too low nav releja problēma, bet gan zemejuma, vadu (apsubējuši piem.) vai kaut ka cita (piem cits defektivs paterētajs uz tā paša loka, piemeram kopējs minuss(zemejums ja ta pēkšni ir saprotamak), jo relejs ir diezgan vienkārša ierice - slēdzis , kur ar zema sprieguma/stipruma (mazas jaudas) elektrisku loku var saslegt lielas jaudas (jaudigs patērētajs) elektrisku loku.

Es ņemtu testeri zobos un noskatitos kadu youtube video par "voltage leak testing" + atrastu kādi elektriskie parametri konkretaja pateretāja loka tiek sagaidit un ietu testēt.

Bet nu iesākumam - atrodi kur šitam visam ir zemējums (ground) pieskrūvets un kads ir tā stāvoklis.

Un vēl testa nolukos, var kaut parastu slēdzi vai 12V kadu lampinu ar lielu jaudu iespert releja kontaktu vietā, tik nu lai no tā butu labums jautajums vai saproti kā relejs darbojas un vai ar elektribu esi uz tu vai JŪS ? Jo tur pareizos kontaktus jāsavieno - to gan var nolasīt no releja parasti ;)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

man ir saimniecībā aizdomas uz gļukainu releju papildlukturiem - kamēr auksts, neslēdzas, kādu laiku pabraucot strādā normāli.

var sākt ar to, ka izmēra spriegumu, kas pienāk degvielas sūknim - vai tiešām too low

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

liela daļa releju ir izjaucami, noņem aizsargplastmasu, ierubī aukstam lukturus un palidz relejam pārslegties ar kadu izoletu skruvgriezi, vai ko dielektrislu, lai neiebāzies kur nevajag un nesalaid īso, tad varbūt sapratīsi WTF. Vai drošaka metode -lampu ieslēgšanai ieliec lieljaudas lokā manualu slēdzi, un parčeko vai šādi tas strādā, var jau protams tupa vadu mēģinat ielikt, tik dzirksteļu būs padaudz.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Ja "pat negriež"", tad startera elektrības ķēde. Un sūknis tikai pēc tam.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Hmm zini bet tavā teiktajā noteikti kaut kas ir - voltage too low on starteris negriež - tad laikam ir vērts sākt ar akumlatora sprieguma pārbaudi ;)

Un pēc tam ļoti ticams ka būs jāsāk meklēt kas tad tik ātri izrij akumlatoru ;)

jollyjoseph Reģ.: 22.07.2021
1 0 Atbildēt
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Dažreiz pietiek notīrīt akb klemmes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti