Ja jau bija antifrīzs ko uzreiz pieliet tad problēma gan jau neparādījās pēkšņi. Ir kāda ideja par ko tas check engine mēģina ziņot?
Cēloņi-galvas blīve, plaisas galvā vai labākajā gadījumā caurs EGR radiators.
Velc/brauc uz uzticamu servisu un pēc konkrētas tāmes tad var izlemt ko darīt.
Nelaime ar nesen iegādāta auto dzinēju
Sveicināti!
Lieta sekojoša: Braucot sāka pazust antifrīzs, pielēju klāt līmeni, pabraucu nu burtiski 5km un atkal iedegas lampiņa - līmeņa nav, pieleju atkal un turpinu braukt, pēc kāda laika jauda pazūd, dzinējs uzkarsis, sāk nākt zilgani dūmi pa izpūtēju un jūtama nepatīkama smaka.
Antifrīza bačokā redzamas tādas kā kvēpa pēdas.
Jautājums tāds- kas ir pie vainas un vai ir iespējams glābt dzinēju?
Liekas skaņas, klaboņa nebija dzirdama, kad motors padzisa nobraucu vēl 5km līdz parkingam un gāja viss normāli, tagad auto stāv un nesaprotu vai dzīt uz servisu vai ko man darīt?!
SAAB 9-3
1.9 TID
2006 GADS
P. S autiņam kopš iegādes brīža dega check engine