Sveiki,fordam pèkśñi pazuda jauda,sakums bija tam kad izraveja dpf egr utt +visam tam noćipoja.
Noripinàju aptuveni lidz śim laikam kopś śîs procedûras ap 10k km tad vienu reizi ieraudzîju kad melns nàk arà pa izpûteju piedodot gàzi tà jestràk,mani mierinaja kad tas neesot butiba nekadi baigie dûmi,dûmi bija melnà kràsà.un tad nu vienà jaukà dienà stipri jutami jaudas zudumi un kupèśana nav,startèjas bez izmaiñam,drośibas gadijumà nomainiju degvielas filtru un gaisa filtru bet bez rezultàtiem,kłûdu nevienu nav,ja nu vienigi pie kompja piesledzot,gaidu jûsu viedokłus,paldies!
Ir bijuši vairāki (augstākajā) sabiedrībā zināmi gadījumi, kad izravēto dfp saturu ieber izravētā transportlīdzekļa saimniekam pa tiešo dirsā un pa virsu uzsprauž izravēto egr. Tad dūmi uzreiz paliek causpīdīgāki un ir mazāk iespēju nokļūdīties, iespraužot kompi.
Kā arī, patlaban lietus ir mitējies un pamazām satumst, tapc vajadzētu passteigties un/vai pievērst papildu uzmanību, lai nesajauktu kompi ar pimpi.
Jā, ja jau reiz Vadības bloks ir sačakakarēts,tādējādi līdz ar to auto ir kļuvis neVadāms.
Savukakārt dpf-s un/vai egr-s tika (vis drīzāk) ravēts nah uj sakakarā ar to,ka konkrētā auto īpašnieks ira dinamiskas un/vai ekakoLoģiskas homoloģiskas pārvietošanās cienītājs.Nekādā gadījumā ne tāpēc,ka kāds no šiem vai ar šo saistītajiem motora komponentiem bija nolietojies,sabojājājies vai gluži vienkakārši sapisies.
Attiecīgi,ja kaut/kas ira sapisies,to vajag nevis saremontēt,bet gan kārtīgi usčipot.Piem,ja sappisās bremzēšanas kaloTkass,vajag tās vienkārši noraut nahh/uj nost un slimajai pusei uzskrūvēt virsū platāku Riepu.
Aha, un tie lielie čipotāji droši vien skarbi sapisušies meistarībā, un gan jau minētais lūznis ir izdomājis ka vajadzētu "iztīrīt" DPFu (kura vairs nav) un jauc degmaisījumu pēc X-viņ-zim kādiem parametriem ...
Bet skatamies no pozitīvās puses - dzenam uz Ukrainu un izmantojam kā dūmu aizsegu ...
Visi tādi ļauni... :-) Dodiet tak cilvēkam kādu padomu! Līdz tai Ukrainai arī kaut kā jātiek :-) Mans ieteikums būtu doties atpakaļ uz to čipotaju kantori un sist kulaku galdā, jo, acīmredzot, tieši tur tā mašīna ir tikusi sabojāta. Ja viss izdarītais ir paša autora roku darbs, nu tad neko... Jābrauc pie zinošiem speciem/čipotājiem, lai labo to, kas tur sadarīts.
Nu ko tad tur izlabos. Pateiks-tu tak pats gribēji atbrīvoties no DPF, lūdzies mums to darīt. Ko ta tu gribi lai mēs tev jaunu DPF pērkam? Mašīna ir veca, savu mūžu nokalpojusi. Nu, ok - varam kko programmatūrā paskatīties. Tas arī būs viss ar ko beigsies dūres sišana
Jā. Un mani jau vakakar māca Bažas.Vai tik arī šīs konkrētās tēmas "viedokļu izteicēji" neizrādīsies Lohi.Jo "sarunā" nepiedalās nedz slimās mašīnas īpašnieks, un ne pat ne bella vai vismaz kāda garsija/vanessa. ;P
-ā, un vēl es ko šitā iedomājos.Būtu labi, ja līdz zināmam skaitam izsacīto "viedokļu" te kādiem tādiem attiecīgo un tamlīdzīgo pseidonīmu nesējiem nebūtu iespējams izveidot jaunu Tēmu.Tas tā būtu visnotaļ noderīgi.Jā.Na/uj ;z
Laikam jāsāk ar to - kādēļ tas viss tika griezts nost ? Čipša dēļ vai ari kas jau nestrādāja ?
Kompis kļūdu var nerādīt tādēļ, ka ir t.s. "pāršūta" programmatūra un var nedefinēt kļūdes, ja tādas būtu pie orģinālās programmatūras ===> visticamāk, ka tas čipsis ir vienkārši nobrucis, cerams, ka bez dzelžiem un nepieciešams pacelt visu atpakaļ, vēlams pa čipsētāja līdzekļiem !
In atslēgts EGR un nav ielikta zagluška, paļaujoties ka EGR zaslonka aizvērtā stāvoklī spēs noslēgt to kanālu. Bet gāzu spiediens to zaslonku paver vaļā, degmaisījuma sastāvs ir nepareizs, pārāk bagāts, sadeg ar kvēpiem (melniem dūmiem) un loģiski ir jaudas zudums.
Pareizi te iesaka, dodies pie tīem čipotājiem un pieprasi lai ieliek zaglušku. Lielākā čipotāju daļa nevēlas ar zaglušku likšanu nodarboties, ātri un lēti ir sačipot un izgizt DPFu, bet lai ieliktu zaglušku ir jāpastrādā ar uzgriežņu atslēgu un jābūt atbilstošai detaļai (zagluškai)
Piezīmēšu ka bija līdzīga problēma ar draudzenes auto, vienīgā atšķirība bija ka melnie dūmi nepazuda, zuda jauda un kūpēja. Pēc diagnostikas pie sakarīga dīzeļspeca, problēma atrisinājās tieši ar šo zagluškas ielikšanu.
DPF tika izņmts jo bija nelabojami aizsērējis un nepadevās vairāk reģenerācijai, nevis jaudas celšanai, bet jauns maksāja stipri neadekvāti.
Smagi jaudas zudumi ford smax 2008 gads KLWA 2.0tdci 85kw
Sveiki,fordam pèkśñi pazuda jauda,sakums bija tam kad izraveja dpf egr utt +visam tam noćipoja.
Noripinàju aptuveni lidz śim laikam kopś śîs procedûras ap 10k km tad vienu reizi ieraudzîju kad melns nàk arà pa izpûteju piedodot gàzi tà jestràk,mani mierinaja kad tas neesot butiba nekadi baigie dûmi,dûmi bija melnà kràsà.un tad nu vienà jaukà dienà stipri jutami jaudas zudumi un kupèśana nav,startèjas bez izmaiñam,drośibas gadijumà nomainiju degvielas filtru un gaisa filtru bet bez rezultàtiem,kłûdu nevienu nav,ja nu vienigi pie kompja piesledzot,gaidu jûsu viedokłus,paldies!