Kādēļ japāņi no Suzuki ražo izmēros tik līdzīgas automašīnas kā Suzuki S-Cross un Suzuki Vitara, man nav skaidrs, bet prieks par jebkuru auto ar četriem velkošiem ratiem!
Sākumā šķita, ka Suzuki S-Cross un Toyota Corolla Cross ir kā saka brālīši, jo ārēja vizuāla līdzība ir saskatāma. Bet pētot dziļāk – šķiet, ka tomēr nav – S-Cross ir veidots uz tās pašas Vitara platformas, bet ir 12 cm garāks un 2 cm zemāks! Benzīna dzinēji tie paši abiem modeļiem – 1.4 litru “mīkstais” hibrīds un 1.5 litru īstais hibrīds! Testā pieejams bija 1.4 dzinējs un uzskatāmi bija redzama atšķirība degvielas patēriņā ar “līdzinieku” no Toyota klana – 6.9 litri uz 100 km nav slikts cipars, bet kā saka – varētu arī mazāk tērēt!
Iedarbinot dzinēju sagaida patīkams pārsteigums – 360 grādu virtuālā kamera veic apkārtnes skatu pārbaudi – domāju, ka tā ir noderīga lieta, jo kādreiz gadās, ka vakarā noliekam auto blakus kādam šķērslim, bet no rīta par to esam jau aizmirsuši!
Līniju asistents strādā – mēģina piestūrēt auto, bet ar taisnvirziena noturēšanu joslā būtu vēlami uzlabojumi!
Interesants šķita sēdekļu audums, kas savīts no trim dažādiem materiāliem, kas katrs pilda savu funkciju!
Suzuki S-Cross auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Jaunais Suzuki S-Cross tests no 2022 gada, kāda pieredze?