Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Suzuki S-Cross auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Suzuki S-Cross tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Kādēļ japāņi no Suzuki ražo izmēros tik līdzīgas automašīnas kā Suzuki S-Cross un Suzuki Vitara, man nav skaidrs, bet prieks par jebkuru auto ar četriem velkošiem ratiem!

Sākumā šķita, ka Suzuki S-Cross un Toyota Corolla Cross ir kā saka brālīši, jo ārēja vizuāla līdzība ir saskatāma. Bet pētot dziļāk – šķiet, ka tomēr nav – S-Cross ir veidots uz tās pašas Vitara platformas, bet ir 12 cm garāks un 2 cm zemāks! Benzīna dzinēji tie paši abiem modeļiem – 1.4 litru “mīkstais” hibrīds un 1.5 litru īstais hibrīds! Testā pieejams bija 1.4 dzinējs un uzskatāmi bija redzama atšķirība degvielas patēriņā ar “līdzinieku” no Toyota klana – 6.9 litri uz 100 km nav slikts cipars, bet kā saka – varētu arī mazāk tērēt!

Iedarbinot dzinēju sagaida patīkams pārsteigums – 360 grādu virtuālā kamera veic apkārtnes skatu pārbaudi – domāju, ka tā ir noderīga lieta, jo kādreiz gadās, ka vakarā noliekam auto blakus kādam šķērslim, bet no rīta par to esam jau aizmirsuši!

Līniju asistents strādā – mēģina piestūrēt auto, bet ar taisnvirziena noturēšanu joslā būtu vēlami uzlabojumi!

Interesants šķita sēdekļu audums, kas savīts no trim dažādiem materiāliem, kas katrs pilda savu funkciju!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kādi tie konkrētie uzlabojumi būtu vēlami sakarā ar līniju asistentu?? Varbūt, ka svarīga būtu iespēja to permanenti izslēgt? Vai ieslēgt tikai tad, kad to (tiešām,konkrēti) vēlas pats Vadītājs?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Fascinē jauno hibrīdauto ekonomiskums 6,9l Man bija audis 100 avantā ar 2,3E 5 cilindru dzinēju....vidēji 7-8l kur mēs esam tikuši??? Bet varbūt vaina degvielā???

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 1 Atbildēt

Nez... Man divlitrīgais turbobenzīns tērē 10l 98-to, kas ir pilnībā adekvāti. A te mazmotors + vēl hibrīds... Jā, nekāda baigā ekonomija panākta nav. Varētu domāt, ka ekonomija būtu garos gabalos, bet arī tā nav, jo garos gabalos, velkot kādu kripatu pāri simtam, stabili ierakstos astoņos litros un mazāk.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
1 0 Atbildēt

Jaunais S-Cross rada divejādas sajūtas. No vienas puses redzi, ka auto ražotājam nav pieejamas tās iespējas kas VW. Tas redzams praktiski jebkurās detaļās. Dizainu veidojuši prasmīgi dizaineri, taču ne savas jomas spīdekļi. Tehnika sajūtās ari atgādina iepriekšējās labi pārbaudītās vērtības. Arī skaņas izolācijas materiāli nav šķērdēti. Tomēr no otras puses, pieejot no praktiskā lavieša viedokļa, tajā ir iebūvētas visas, mūsdienu komformtu mīlošajiem, nepieciešamās lietas. Ievēroju, pat vienu, manuprāt, unikālu fīču - 3d auto parkošanās palīgs, Tas vidus konsoles ekrāniņā māk parādīt auto kā zemes centru, ap kuru vari lidot kā satelīts, vai arī skatā no iekšpuses, redzi, kas Tev bīstami pietuvojies. To ir grūti aprakstīt, tomēr, mazāk pieredzējušam autovadītājam tas var būt iegādes arguments.

Ja tava māja atrodas ne pilsētā, bet jābrauc gabals pa zemes ceļiem kurus pašvaldība tīra kā māk, tad 4x4 piedziņa sākot no 26 tūkstošiem ir jau unikāla fīča. To bez sarkasma nopietni iesaku džipu vīrusa inficētajiem apsvērt.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti