1. pārnesums

kirabog Reģ.: 10.12.2022

Sveiki. Dažreiz stāvot krustojumā nevaru ieslēgt 1. pārnesumu. Ir jānospiež atkartoti sajūgs, lai varētu ieslēgt 1. pārnesumu. Nesen ir mainīts sajūga komplekts, spararats un eļļa kārbā, bet problēma palika un joprojām uzsākot kustību pie luksofora ir grūtības ar 1. pārnesumu. Sakiet, lūdzu, kur skatīties? Ko regulēt/mainīt?

Audi A5 2012. gada 2.0 dīzelis priekspiedziņa.

 
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 1 Atbildēt

te varētu būt vaina pašā ātrumkārbā, atceros vienu auto raidījumu, kur, izjaucot lietotu ātrumkārbu, atrada vienu mazu izdilušu knibuli, kas bija nomaucies nost no 1. pārnesuma zobratam domātā saslēguma, un līdz ar to neslēdzās iekšā. protams, ka var mainīt eļļas utt, bet tas neko nedod šinī gadienā, iespējams, jātaisa vaļā un jāpārlasa visi knibuļi un zobrati, atsperītes utt - jāpārbauda!

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, man arī pirmā doma, ka vainīgi knibuļi.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Vecākiem audi (pirms šī) bija samērā bieža problēma ar ātrumkārbas kulisi (kura atrodas zem kloķa apšuvuma un dažiem modeļiem sastāv no suuda plastmasas ābola un tml dilstošām detaļām..) un/vai no paša kloķa uz kārbu ejošo sviru nobīdi.Kaut kādos kloķa galējos stāvokļus prasošajos ātrumos var būt grūti ietrāpīt (1jā/6jā,R).Un vēl ir svarīgs arī tas sviras gals pie pašas kārbas.1mais robs tur ir tas viskritiskākais.

Šo var aptuveni "pārbaudīt", ja ieliek kādā 2. vai 4. robā (kad kloķis stāv virzienā uz aizmuguri) un paspaida gāzi- vai (varbūt) virsūbēršanas brīdī tas kloķis tad tā acīmredzami nesmuki pats savā nodabā kustās/cilājās.Vai arī vnk neitrālajā pacilāt to kloķi vertikālā virzienā.Un Kā tas kloķis tev "stāv", neitrālajā būdams (ir daži noteikumi, kā tam būtu Jāstāv).Aiztiekot kārbu/sajūgu, visādi brīnumi var pēc tam izlīst. Varbūt jau no kādas iepriekšējās "aiztikšanas".

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti