Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi SQ8 e-tron elektro auto tests, atsauksmes 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Audi Q8 e-tron tests no 2023 gada, kāda pieredze, plusi un mīnusi?

 
evertfpv Reģ.: 05.11.2023
1 2 Atbildēt

Biju braucis ar pirmo e-tron un nekādi nevarēju pierast pie digitālajiem spogulīšiem un likās tas nu gan ir neērti, tad šeit, ar šo viss bija kartībā atpakaļ parastie spoguļi, bet pati mašīna ar lielisku jaudu uzrāvienu un visu ierasto Audi kvalitāti. Jaunajam modelim ne tikai ir mainījies izskats, bet arī nosaukums, nav vairs tikai e-tron, bet Audi Q8 e-tron. Jaunajam modelim ir uzlabota baterija, kas nodrošina gan garāku distanci, gan lādēšanas ātrumu.

Tehnoloģijas ziņā nācis klāt ir papildus sensori braucēja asistēšanai, uzlabota digitālā LED matrica lampās, kā arī audi spēs noparkoties pats, nospiežot podziņu.

     

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Elektro enerģijas cenu kritums pagājušajā nedēļā -55% iespadīgi un patīkami. 

 Es gan šajos auto reklāmas pieteikumos, kā reklāmā sacīts Godīgs pārdevējs!? vēlētos redzēt 1. izstrādājuma cenu! Bet nu citi godīgi pārdevēji nenorāda ne odometru ne foto no salona un aprīkojuma...

Pašam patīk riteņu, šāds disku dizains. Cilvēks vājš radījums pavelkās uz tām spīdīgām un prestižām mantiņām. 

 Vakar bija jaunās superīgās led matricas...Šodien jau uzlabotās. Paņēmu 30g vecu Audi katalogu un novērtēju cik tas kvalitatīvs, īsts mākslas darbs. Tur skaisti norādīts Audi 100, kur tā drošības trose nāca, kas avārijas gadījumā, dzinēju novirzīja zem auto virsbūves...

evertfpv Reģ.: 05.11.2023
1 1 Atbildēt

Nu, šis jau forums, neesmu pārdevējs, tiem kam intresē gan jau cenu paši atradīs. Pa īso laiku, ko pabraukāju daudz jau neko nevaru uzrakstī, kā arī esmu tikai džeks kam patīk auto patīk braukt, bet nu neesmu auto žurnālists.  Būtu jāraksta apraksts speciāli  slejai gan jau testētu ilgāk un kārtīgāk.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

evertfpv

Tas tex nabija Tev. Viss ok. Tās vienk pārdomas, par preci un ko mums viņa sniedz vai tieši otrādi atņem laiku no mūsu tā atvēlētā laika uz bumbiņas zeme.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
1 1 Atbildēt

Te ir atbilde!

Kas ir Audi uz šo divu pārējo skaistuļu fona? Mopsis, vienā vārdā sakot...

evertfpv Reģ.: 05.11.2023
5 0 Atbildēt

Jā jā tā jau domā Visi BMW wadītāji, ka viņu radiators tas svarīgākais. 

 

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pag uz ielām ir redzēts viens ne-BMW, kas jau aizsteidzies priekšā. Viss purns viena reste un lampas caur to spīd. KIA vai kurš tas bija.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

Q8 e-tron vispār pat būtu kauns likt kā Audi flagmani. 

 Vājš X6 konkurents.

evertfpv Reģ.: 05.11.2023
0 0 Atbildēt

Katram savi + un -

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kas tie pa loha diskiem tam bwē, diez no ss-a vai a-pliusa?

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

VAG vadība palūdza piemeklēt pēc iespējas vājākas komplektācijas X7, lai galīgi nepiesmietu to tron-tonu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Q8 e-tron uzskatāms par e-tron modeļa feisliftu jeb drīzāk e-tron ieguvis Q8 nosaukumu. Tam līdzi pamainīts optikas u.c. ārienes elementu dizains, un tagad dabūjamas lielākas ietilpības baterijas - 106 kWh neto. Spriežot pēc testā pieejamā SQ8 Sportback izmēriem un vietas daudzuma salonā, šim auto vairāk piestāvētu Q5 e-tron nosaukums. Aizmugurē vietas ir par kārtu mazāk nekā ierastajā Q8 modelī ar iekšdedzes dzinēju. 

Tomēr ar SQ8 Audi inženieri šķiet ir apgāzuši fizikas likumus. Ar 2650 kg (!!!) pašmasu, SQ8 brauc tik viegli un precīzi, kā kompaktklases sporta auto. 503 Zs jauda un 973 Nm griezes moments auto līdz simtam aizlidina apmēram 4.5 sekundēs, turklāt pedāļa reakcija ir tūlītēja. Arī līkumos pie lielāka ātruma SQ8 turas kā pielīmēts, un bremzes kā naži - apstājas vēl ātrāk nekā paātrinās. Patēriņš pie dinamiskas braukšanas turas ap 31-33 kWh uz 100 km, bet mierīgāk braucot iespējams sasniegt WLTP tuvu rādītāju - ap 26 kWh/100km. 106 kWh (neto) baterija sniedz iespēju nobraukt tālāk, kā iepriekš. WLTP datos tie ir pat 474 km, bet realitātē drīzāk runāsim par 400 km, atkarībā no kājas smaguma. 

Salonā viss Audi stilā - kluss, kvalitatīvi nostrādāts, elegants, taču dizainā nekā jauna, salīdzinot ar iepriekšējo e-tron. Cena, jā....  no nepilniem 104 tūkstošiem, bet ar kārtīgu papildaprīkojuma kārtu, kāda bija konkretajā eksemplārā, virs 130 000 EUR.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Davidich rakstīja: Te ir atbilde!

Kas ir Audi uz šo divu pārējo skaistuļu fona? Mopsis, vienā vārdā sakot...

Tam bembukam tādas piežmiegtas acis, kkur baigi atsit metriņu no Vāģiem. Nu, tā tāda multene, kurš nav kursos

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bet šis Audi, jā, tāds diezgan neizteiksmīgs

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Bet šis Audi, jā, tāds diezgan neizteiksmīgs

Tas melnais purns visu sačakarēja.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Bija lieliska iespēja šo SQ8 Sportback RS 370 kW e-tron niknāko modifikāciju izmēģināt ceļos, ielās un nelielos neceļos. Pirmkārt ir sajūta un apkārtējo skatieni, ka šis ir kas īpašs. Pieņemu, ka koši sarkanā krāsa arī palīdz sportiskā auto tēlam. Auto liels un arī attiecīgi svarīgs it visā. Lai pilnvērtīgi izbaudītu sniegtās tehniskās iespējas nepieciešams laiks to izpētīt. Nu līdzīgi kā Porsche ar Valteru Z. Bet te pats interesantākais šie auto ir ļoti tuvi ar visām izrietošajām īpašībām. Saprotama lieta šādu iespēju auto jānomēģina, īpaši neko tur neiestatot, Dinamic režīmā tas viegli 100m posmā sasniedza 100km/h. Labi, pilnpiedziņa noderīga, lai šādu svaru un jaudu nezaudētu saķeri ar ceļu. Bet nedaudz vēlāk radās doma šo atkārtot ar Hyundai Kona 150kW un te pārsteigums, tikai nieka atšķirība, korejietis sasniedz 90km/h. Labi, tas tā. Patēriņš jā iespaidīgi 37,6 Kw/h uz 100km, ilgtermiņa dati ko atspoguļoja auto dators. Teiksiet c^mon, bet ir jāsaprot, šis testa auto un ik katrs grib to pamēģināt. Un pat ari tas rādījums ir ok, jo baterija attiecīgi 114kW/h un nobraucamie km kā pieminētajam korejas tautas dampim.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti