Motors ar ķēdi?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, bet ķēdi nesen nomainīja un skaņas ziņā nekas nemainījās
Agregātu siksnas spriegotàjs un ģeneratora skriemelis baudīts?
Sprauslas un kompensatori arī?
Paņem kociņu un liec klāt kur skaņā nāk. Otru galu pie auss un meklē to problām vietu konkrētāk. Uz pacēlāja ar noņemtu kartera aizsegu arī varētu paklausīties. Mēģini pa vienam cilindrus atslēgt? Vai kas mainīsies.
Prieks,ka ne tikai man tā skaņa nepatīk. Divos servisos,kur biju, atšuva mani,ka nekas slikts tur neesot. Nezinu,ko īsti pārbaudīja,bet neko sliktu itkā neatrada,moš negribēja baigi iedziļināties.
Zin skatīšanās ar maksā naudu jo laiks iet. Bet ja nopietni tad kā saka paruna, visas skaņas pašas iznāk ārā 😡
650 rakstīja: Nu tad vispirms pats mēģini paeksperimentēt.Vai nu pabrauc ar 98to benzīnu, vai pielej pie eļļas kādu uz hidrokompensatoriem/hidrobīdītājiem orientētu sabilizatoru.Vai nu izmēģini citu eļļu.
Iesaku, pārbaudīta vērtība.
Šis ir ok, katram sava tā "pārbaudītā vērtība".Jo tikai LOhs pēc pārliecības var šodien "atļauties" ekspluatēt lietotu motoru ar "pliku eļļu".Ta kur nu vēl ja kādu dārgu/komplicētu motoru.Taču vairumam to LOhu, kuri kko "remontē", šis viss izsauc izsmiekla lēkmi,tā ka labāk lieki neplātīties.
Loģiski, ka ir būtiska atšķirība,vai kāds vienkārši grib to savu motoru uzturēt, vai arī cenšas "saremontēt" kāda cita LOha jau iepriekš sajaato.
Kā arī,katrai specifiskajai vainai ir savs tas "cerību lohšķidrums".Ja grab kompensatori vai kādi hidrobīdītāji, tad stiklakeramika un nano turbo kvadro berzesnovērsēji tur jau būs par vēlu.Hidro"aizdomu" gadījumā drīzāk kādu tādu www.gat-international.de/de/en/products/hydraulic-lifter-care-protect/ -protams, bez jebkādiem cietajiem apgalvojumiem un reklāmas.Līdzīgie tie "pārbaudītie" produkti ir tam pašam LiquiMoly,Motul (pašiem labas eļļas ražotājiem!!),ProTec un tam pašam GAT,kurš pēc būtības ir precīzi tas pats protec.Patērētājs vienkārši riskē ar saviem tiem 10eur, te praktiski nav citu risku.Izņemot (prottams) atsevišķu "remonta lohinženieru" izpūsto fufeli.Ja viņš grib to savu dzelzi kopt un saglabāt, nu tad pie katras eļļasmaiņas to desmitnieku vai "gudrāka" produkta gadījumā kādus divus10 jau nu varētu atļauties.
650 rakstīja: Šis ir ok, katram sava tā "pārbaudītā vērtība".Jo tikai LOhs pēc pārliecības var šodien "atļauties" ekspluatēt lietotu motoru ar "pliku eļļu".Ta kur nu vēl ja kādu dārgu/komplicētu motoru.Taču vairumam to LOhu, kuri kko "remontē", šis viss izsauc izsmiekla lēkmi,tā ka labāk lieki neplātīties.
Loģiski, ka ir būtiska atšķirība,vai kāds vienkārši grib to savu motoru uzturēt, vai arī cenšas "saremontēt" kāda cita LOha jau iepriekš sajaato.
Kā arī,katrai specifiskajai vainai ir savs tas "cerību lohšķidrums".Ja grab kompensatori vai kādi hidrobīdītāji, tad stiklakeramika un nano turbo kvadro berzesnovērsēji tur jau būs par vēlu.Hidro"aizdomu" gadījumā drīzāk kādu tādu www.gat-international.de/de/en/products/hydraulic-lifter-care-protect/ -protams, bez jebkādiem cietajiem apgalvojumiem un reklāmas.Līdzīgie tie "pārbaudītie" produkti ir tam pašam LiquiMoly,Motul (pašiem labas eļļas ražotājiem!!),ProTec un tam pašam GAT,kurš pēc būtības ir precīzi tas pats protec.Patērētājs vienkārši riskē ar saviem tiem 10eur, te praktiski nav citu risku.Izņemot (prottams) atsevišķu "remonta lohinženieru" izpūsto fufeli.Ja viņš grib to savu dzelzi kopt un saglabāt, nu tad pie katras eļļasmaiņas to desmitnieku vai "gudrāka" produkta gadījumā kādus divus10 jau nu varētu atļauties.
Sāc vienreiz izteikties konkrēti! Savādāk rodas sajūta, ka lasu jeģistvo, pardon, vienotības aģitācijas lapeli... Viss tik pat šķidrs kā tam bijušajam vadonim uz galvas...
Sāc labāk pats normāli runāt un netēlo šeit Dižgaili! Pietiekoši "konkrēti" izteicos, lai tavas cēlās jūtas neaizvainotu.Domāju, ka "es/tev" pastāstītu kādas 3x vairāk un konkrētāk, nekā tu/man, bet nav vērts tālāk diskutēt.Tā ka jeģinstvu droši iebāz sev kopa ar savu pirkstu un savu krievu bandīta kļičku.
Var jau pirst dīvānā, bet pat to ir jāmāk izdarīt, lai nesanāktu kā tev, kur visi bioloģisko atkritumu veidi no visiem caurumiem. Nu gluži kā kanalizācijas stāvvads kādā Maskačkas devītniecē.
Tādam nojātam auzim jāpriecājas kamēr motors vispār izdod vēl kādas skaņas un nav ko piesieties pie sīkumiem.
Audi 2.0 B8 benzīns motora skaņa
Sveiki foruma biedri! Kā jums liekas šī tikšķošā (nezinu,kā savadāk nosaukt) skaņa (dzīvē vairāk dzirdama nekā video, vajag ieklausīties) ir normāla? Ir tikai tad,kad tikko iedarbina un kamēr nokrītās apgriezieni, tad pazūd un motors ar paliek klusāks.
failiem.lv/u/d6v23a566