Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Audi ksenons

OskarsTL Reģ.: 14.03.2024

Sveiki. 

Problēma sekojoša, audi a6 c6 nedeg ksenons labais. Izmēģināts ir viss, ko vien var. Samainīta spuldzīfe, bloks. Vietām viss samainīts, taču nekas nemainās. 

Poeslēdzot kompi, rāda ka drošinātāji jānomaina, taču visi ir veseli. Kādam ir bijusi šāda problēma?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja centrālās elektrības bloks "rāda ka drošinātāji jāmaina", tad jārauj ārā centrālās elektrības bloks un jāsamēra štekeros vai pienāk tie drošinātāji. Ja jā, tātad problēma ar centrālās elektrības bloku.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "drošinātāji jānomaina"? Kur tev kļūdas kods? Vai internetā pameklēji pēc tā, kādas eksotiskas izpausmes tai kļūdai var būt? Priekš kam tad tu mainīji spudzi un xenona bloku, ja jau reiz diagnosticēts ka "drošinātāji" (kāds viens, kādi vairāk-i ?).

Audi ā6 mēdz būt (neatceros tagad no galvas kuram tas bija c6 vai c7) arī daži "apslēpti" drošinātāji, kuri nekādos parastajam loh-lietotājam domātajos aprakstos nemaz nav minēti (kkur tur zem stūres, tālu zem apšuvuma).Kā arī, xenona lukturim vēl bez paša spuldzes "piededzinātāja" mēdz būt vēl kāds cits (otrs) "vadības bloks",centrālās elektrikas vai komforta vai hvz kāds,bet viss tas ir savstarpēji saistīts.Ieskaitot pat dažādas grūti iedomājamas izpausmes saistībā pat ar divdaļīgo zemstūres kombi-slēdzi (pagriez/logutīr)..

Atceries arī TO, ka šādu elektronisko vadības bloku "maiņas" gadījumā tiem var izrādīties vajadzīga komponentu aizsardzības noņemšana (tā dēvētā "piekodēšana"), kad identisks bloks (gan lietots, gan pat jauns) vienkārši var nedarboties.

Kā arī (īpaši kopš c7) audi ir ieviesis itin attapīgu diagnostikas risinājumu, ka "kaut kas" nedarbojas dēļ "kļūdas citā blokā"- nav konkrēti sacīts, kurā un ar nezcik "variantiem".Drošvien lai gluži katrs lohs nekur tur lieki neložņātu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nūū... Centrālās elektrības bloks darbina lukturus, komandē logu tīrītājus, darbina apmīzējus, taures, iespējams, vēl kaut ko. Neatceros kuri bloki C6 bija ar component protection [zinu ka spidometrs, klimata vadības bloks un MMI kaut kas], bet piekodēt blokam mašīnu un uzlikt blokam pareizo kodējumu ir divas dažādas lietas. Un, visbiedzot, situācija "kaut kas" nedarbojas dēļ "kļūdas citā blokā" ir vairāk kā 20 gadus veca - kopš mašīnās ieviesa CAN kopnes, ļaujot blokiem sarunāties savā starpā, kā arī izmantot viena bloka funkcijām cita bloka devējus; tipisks piemērs - motora vadības blokā un klimata blokā kļūda par to ka spidometram "pazudis" āra temperatūras devējs.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Tu iedomājies situāciju- kad tu kā labticīgi ienāc forumā un tīri sirsnīgi "citamloham" (kā lohs/loham) uzraksti labticīgu atgādinājumu.Un tad tev pienāk tavs "kolēģis" un pastāsta, ka Lohs esi tieši Tu pats ,nevis tas, kuram tu labticīgi gribēji "izpalīdzēt" (redzot, ka cilvēks iespējams iekļuvis šaubīgā situācijā un tūliņ iztērēs kaudzi laika un naudas par vizīti pie kārtējajiem servisa lohiem).

Situācija ar "citā blokā" nav nedz 20 gadus veca, nedz arīi (vis drīzāk) tev ir bijusi kāda saskare ar audi component protection un diez vai vispārēj''a izglītības līmeņa celšanai tu te kādam pastāstītu, kur un kā to var noņemt. Nerunājot par "tipiskiem gadījumiem",kad konkrēti tev ir tipiska tieksme pie pirmās izdevības piepsisties pie formāliem vārdiem un sadzīves jēdzieniem.

Laikam esi "aizmirsis", ar ko pats pirms "20g" brauci un ar ko tolaik iikdienā nodarbojies.

Klāj vaļā- KURŠ konkrēti ir "otrs bloks", kurš atbild par xenona gaismu iekš ā6cē6 ! Kuriem "blokiem" uz a6c6 konkrēti ir k/a un kuriem nav?  Un kas ir tas zem apšuvuma rūpīgi paslēptais (lohiem nepieejamais) "drošinātājs"?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Situācija "citā blokā" protams ka ir virs 20 gadus veca - Audī, piemēram, CAN kopnes ieviesa ap gadsimtu miju - ar B5 feisliftu un C5 tajā pat laikā - tur gan vēl bija kusli, CAN tīkla centrs bija spidometrs, viena līnija uz motora vadības bloku, ABSu un tomātkārbas bloku, otra uz maģi; fofāgenam ar mk4 un B5 passātu bija līdzīgi - pilnvērtīgus CAN risinājumus ieviesa pēc tam izlaistiem jauniem modeļiem - kaut gan bija laikam viens izņēmums, mk3 Polo feisliftam, mehāniski primitīvai mašīnai, ar VCDSu noskanējot blokus, atsaucās CAN vārteja, man bija acis 2x9 to ieraugot 😳 Ar kļūdām kas paņemtas no cita bloka parasti saskaros mk5 golfa platformas mašīnās

"nedz arīi (vis drīzāk) tev ir bijusi kāda saskare ar audi component protection" - pazīstams čalis gribēja savam C6 nomainīt to klimata bloku, kam ripuļi uz to, kam ekrāniņi. Piespraudām - nā ni, papētot kas un kā, šāda doma tika atmesta.

"un diez vai vispārēj''a izglītības līmeņa celšanai tu te kādam pastāstītu, kur un kā to var noņemt." - braukt uz tuvāko VAG dīleri un mēģināt ar čaļiem sarunāt halīti. Ārpus dīlerservisa tādu iespēju varētu būt pagrūti atrast; bez dīlera aprīkojuma toreiz atradu ka vēl kaut kāda itāļu firma taisa ļoti dārgu kabeli kas to spēj; tā kabeļa ķīniešu klons jau maksāja kaut kādus sotakus. Nu un, protams, kādi elektronikas gurū droši vien var pāršūt vecā bloka atmiņu uz jauno, lai šrota bloks mašīnā justos kā mājās un neizmestu to component protection.

"KURŠ konkrēti ir "otrs bloks", kurš atbild par xenona gaismu iekš ā6cē6" - centrālās elektrības bloks aka power supply unit, atrodas vadītājam virs kājām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

"Un kas ir tas zem apšuvuma rūpīgi paslēptais (lohiem nepieejamais) "drošinātājs"?" - negribu tik ļoti iedziļināties - C6, kā jau vipendroniem piebāzta mašīna, ir tik pilna ar viskautko, ka šim aprakstam tur droši vien atbilst vismaz trešā daļa drošinātāju - elsā ir atzīmētas veselas 13 vietas kur atrodas drošinātāji; pieņemu ka bez instrumentiem paredzēts piekļūd kādām trīs vai četrām.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ta ko te būt kassīties uz līdzen vietas.Nav man ne doma ne iekāriena apstrīdēt kādu tavu pieredzi, ja tu tur tos 20g pa tiem suudiem savā ikdienā esi ložņājis.Bet, neviena  normāla"meistara pieredze" nevar pastāvēt bez "lietotāja pieredzes".Labs meistars vienmēr uzklausīs normālu lietotāju.

Lietotājam ir paredzēta drukātā loh rokasgrāmata.Viņa sūtība ir maksāt/Par! ,nevis ložņāt pa inetu, meklējot kādu tur apslēpto drošinātāju.Par kura eksistenci nezin pat krietna puse tagadējo diagnostikas assu. 

Tu ja piem skaties uz kādu 97-98jā izlaisto c5 ar canbusu, tak nesalīdzināt to ar c7 vai kur nu vēl ar tagadējo c8.Tādā ziņā, cik nu ikdienas lietotājam var nākties saskarties ar tajā iejauktajiem "ikdienas" blokiem un sekojošajām dažādām diagnostikas mīklām.

Komponentu aizsardzība ir reāls audi gimarojs,kuru pat tagadējajā uzčipotājiem un loh ķeneriem pārpildītajā rīgā reti kurš uzņemsies izpildīt.Un NAV arī konkrētas plašas pieredzes ar to, kā kurureiz pārprogrammēt attiecīgo vadības bloku ar citādu oem pārtnumbera burtu beigās.Kurš pat lietots var maksāt ievērojamu naudu- nu ej nu tagad uz savu galvu experimentē.

Visreālākais gemors ir ar pagājušās desmitgades  adaptīvo kruīzu un aklo zonu assistentu- tagad kāda tāda viena šķietami ikdienišķā sūudabloka nomaiņas galējās izmaksas var viegli "iemērīties" tuvu tūkstotim vai pat pāri tam.Ieskaitot pat lietotas detaļas sameklēšanu, nomaiņu un iestatīšanu.Identisku lietotu savureiz fig atradīsi, bet jauns mollerī "maksā" sākot no 600+ eur.Ierindas lietotājs to visu nezin- max ko viņš iedomājas uzjautāt, tas ir kurš hlams mazāk rūsē un kurš vairāk smird.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur pirms tiem to "20g" ar to "kļūdu citā blokā" varbūt bij sakars attiecībā uz kādiem tiešām "meistara" kompetencē esošiem spidometru,imobilaizeru vai augstsp sūkņu gadijumiem (kad atsevišķi lohi pēc veiksmīgās "nomaiņas" ar evakuātoru brauca uz mollera ex autorīgu).Bet tagad reku visādi c7 lietotāji aplaužās dēļ nestrādājoša vaditāja assistentu kopuma visā komplektā.Ikdienišķa situācija- ne kruīzs, ne līniju assistents,ne aklā zona pēkšņi vairs nedarbojas.Cēlonis- viena mikroskopiska samirkusi suuda mikroshēma gps jumta antenā ("citā blokā") ;p

Autors (kā jau tas te ierasts) visā šajā "ssarunā" diezko aktīvi nepiedalās.Viņam pa lielam ir po/uj.Nav ne kļūdas koda, ne pat nav zināms,kāda īsti tur tajā c6 tā xenon spuldze viņam ir- d2s, d1s vai d3s.Kur varētu būt gan komplektācijas/gadu varianti,gan arī varbūtējo defektu nianses,- sākot ar iesaistīto "bloku" skaitu un beidzot ar vienkāršiem loh-nekontaktiem dēļ salocītiem vai zaļiem štekeru piniem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ar C6 man ir bijusi ļoti ierobežota saskarsme - ar to modeli Audī ir aizlidojis tādā kosmosā, ka manu aprindu ļaužiem pamatā pietiek ar fofāgeniem, gan lai brauktu, gan pistos, un C6 nevajag Pēdējoreiz bija pa vasaru; viens pazīstams čalis, gribot problēmas, bija nopircis C6 ar gaisa piekari, un šim nosprāga kompresors - es viņam sniedzu informatīvu un datorisku atbalstu. Bet nu audī tas ir, līdz ar to tehniskā informācija ir pieejama. Uz C7 pagaidām esmu skatījies tikai no ārpuses.

Tofika autora mašīnas īpatnības šajā tēmā nav īsti svarīgas - tuvais zenons pa gadiem nemainījās, mainījās viss cits - ja jau zenona bloks un spuldzes ir mainīti pa pusēm, tad tie ir kārtībā, nepienāk strāva, un kļūda noteikti ir par sprieguma trūkumu kādā centrālās elektŗības bloka ieejā...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas c6 nav slikts auto- iekāpt un braukt nav kauns un labi uzturētā stāvoklī tas izraisa pat zināmu cieņu.Pneuma tur ir samērā ok, taču laiks,bedres un sāls loģiski dara savu. Audi modeļa "'mūžs" uz ielas parasti ir mērāms kkur ap 18g, pēc kuriem tas braucošo eksemplāru skaits strauji sarūk.

Bet lietotājam (kaut viņš būtu potenciāls Lohs) tomēr būtu jārīkojas teorētiski pareizā secībā.Pirms ar savu "īpašo" gadījumu vai ar relatīvi sarežģītu auto braukt pie pirmajiem pa ceļam pagadījušajamies servisa lohiem,ierakstīt to defektu goglē,vislabāk drošvien vāciski.Kaut gan dažreiz noderētu arī krieviski.Tāds piem motor-talk.de ir informatīvi visplašākais ierindas lietotāju forums.Kaut gan ierastā sērga izveidot tēmu un "aizmirst" atrakstīties ir novērojama dajebkādos pat "specālistu" saietos.

Mēs te iekš iA visdrīzāk ka varam dot tikai ievirzi, jo mums nav nedz tik apjomīga lietotāju skaita, ne arī tik plaša eksotisko defektu apkopojuma pa markām un modeļiem.

Nu piem,--meklējam: .. audi a6 4f xenon licht rechts defekt (vai fehler) ...-->> www.motor-talk.de/forum/xenon-geht-nicht-t5470627.html - reku jau pats pirmais rezultāts vēsta, ka neba jau šīs tēmas autors vienīgais tāds bēdubrālis-- ..xenona spuldze un balasts samainīts no kreisās uz labo (viens pēc otra), abi OK, tikai labā puse nestrādā.... ;p

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nemaz nebrīnītos ja tas būtu centrālās elektrības bloks - esmu pāris reizes saskāries ar fofāgeniem, kam blokam kas pilda to pašu funkciju, ir kādas otršķirīgas izejas nosprāgušas; tipiski - stikla apmīzēju suknim. Bet nu pirms kaut ko mainīt, jāiziet pēc shēmas cauri ķēdei - pārbaudot drošinātājus un vai tālāk pienāk centrālās elektrības bloka attiecīgajos štekeros.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti