Man labāk patiktu šādu Nissaniņu
- Ziņas
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Sludinājumi
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man labāk patiktu šādu Nissaniņu
Tad jau Ropazi gan ir variants. Tak kaut ko pa ceļam sarunāt var. Vai tad kabrim rati negriežās? Tur cita starpā arī kabriklubā ir tie cilvēki un telpas un citas lietas var pie viena uzprišināt
Aprunājies te
Tieši tā, atbildot komentārs paliek kā pēdējai, nevis kurā tur iepriekšējā diskusijas lapā
Zvani raksti Jānim. Viscaur pozitīvs cilvēks.
Tumsonība
Braucam obligāti 90+
Braucam galīgi pakaļā
WALA
Intersanti cik vēl ir tādu auto kuriem ir būtiskas problēmas ar eko-fufeļiem pie tāda tipa noslodzēm ...
Draugam pajauns tautas vāģis. Datorā ļoti bieži rādās, ka pārkarsis dzinējs t Bet dīleris nevar atrast vainu...Nē nu ar t jau viss kārtībā un auto brauc. Nez, ja būtu pēdējā ģenerējuma modelis, kur visu kontrolē dators. Vai nebūtu tā, ka aizsargājot pret dzinēja iespējamo bojājumu, tas auto tiktu nolikts vienkārši mierā, un turpināt braukt, darbināt nebūtu iespējams???!!!
Freijers
Žēl, nu bet karma noņēma vēl vienu neadekvāto no braucamās daļas
Cilvēks varbūt uzpīpojis vai ko stiprāku ieņēmis un kā saka parunā...desmit gudrie salauza prātu
Interesanta pieredze Vācijā.
Googles lidotājs Viņi nezin ko darīt ar tām neoficiālajām
Balts=melns Mehānisks=elektrisks, hidraulisks
modernais profesors
Atļauju pastāstīt kuras firmas lidmašīnām priekšējā šasija stūrējās nevis ar pedāļu bet ar elektriska 3 pozīciju slēdža palīdzību, un tikai
Manuprāt manuāla ir mehānisma saite...bet lai jau nu paliek. Es te labāk neko sīkāk nestāstīšu.
Pastāsti piem Airbus kuru vada ar yoistick var manuāli stūrēt?
Bradypus
Uzliec tam mtz priekšsildītāju dzesējošam šķidrumam kā Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā dara. Vēl ja ir ar kvēlsvecēm cilindru galvās, tad pielaidīsi tikpat viegli kā jebkuru citu traktordzinēju Bet ja nu tas dzelzis ir izdilis tad tikai starta gāze
Šīm lietām ir ātruma ierobežojums atkal čīkstēs, ka nebrauc 90+
Spānijā lauksaimniecība, kā viduslaikos. Lēts rociņu darbs.
Tu redzkā ir īstenībā
robchix
Nevajag nemaz ķīnaizeru auto. Vari te pie mūsu dīleriem bezjēgā klauvēties pa paņemšanu garantijā no vecās eiropas atvestiem vāģiem. Ja to auto viņi nav Tev pārdevuši negrib ķēpāties. Atmazkas, ka tur visādi korporatīvie, specifiskie noteikumi bijuši uz kaut kādu speciālo akciju utt daudz citi visādi argumenti
Ko jūs te varat ņemties. Tautas auto 2.0TDI 350K uz pulksteņa, un kas to zin cik bija pirms it kā 130K Mainu eļļu 8K un leju pašu lētāko ar atbiltošo ciparu. No maiņas līdz maiņai, gan pa korķi karterī...Arī filtru. Gaisa kā sanāk
degvielas neatceros
kad. Tāpat arī japāņu 2.5dci traktorauto daru un bez problēmām.
Neiedziļinoties, P režīmā tak elektriski nobremzējās ripuļos bremžu uzlikas.