Kārtot: Augošā secībā
1 2
ZZZZ 31.10.2020 11:58

No savas pieredzes, reizēm pievienoju to 2t eļļu kad atceros, reti. Gan audiwagen motoriem gan denso sistēmai. Nekad neesmu mainījis ne sprauslas, ne sūkņus, ne turbīnas. Nobraucu pāri 350Kkm. Eļļu gan mainu uz 7-10Kkm, necenšos liet premium zīmolus. Varbūt vienkārši veicās...Uz apskati, skatos dūmainība īsti gadu griezumā atgāzēs nemainās, pirms skates 2-3km izgāzēju uz 3-4 t rpm.

ZZZZ 31.10.2020 11:49

Kam ir brīvs laiciņš paskatīties, ne tikai par virsrakstā minēto divtaktu eļļu, bet vispār pārdomas par berzi un tās mērīšanas metodēm. Diemžēl garš, un vajadzētu skatīties visu.

ZZZZ 29.10.2020 8:50
ZZZZ 29.10.2020 5:18

viencexperc TU pats esi kaut kādā armijā dienējis? Vai tikai datora pogas uz dīvāna spaidījis?

ZZZZ 16.10.2020 14:42

Padomājiet paši, cilvēks kam ir sporta auto. Ar to pēc sēnēm nebrauc, un reāli bieži iemin čībā, ka maz neliekas Ar to ir jārēķinās

ZZZZ 13.10.2020 10:10

Labāk ielej tosolu vai kaut ko līdzīgu nesasalstošu Labāk turēsies pie zemes un necelsies gaisā

ZZZZ 11.10.2020 8:45

'80-'90 gadu 626 mazdas vēl tagad nostaļģiskas atmiņas. Kas par samta sēdekļiem, kruīzs un elekto paka. Dizains jau tāds toreiz atšķirīgs... Brauca arī labi

Katram autobūves brendam ir labie, izdevušies modeļi un ne īpaši.

Labas atmiņas par 5 bmw '88- 03g modeļiem. Labs materiāls un normāli braucot labi kalpoja. Palietoju pirmo modeli x5 nepatika, krateklīgs un apkopju prasīgs. No tā laika nekas tur xsos nesaista.

Katram lietotājam ir savas prasības. Vienam vajag bmw lai skuķi ķerās, citam lielu grabažnieku kur kartupeļus salikt...

ZZZZ 08.10.2020 8:38

Nesaprotu kāpēc jāspiež? Ja ko pieliek, tad svars jau tāpat uz leju velk. Tur labāk lai nedaudz piepaceļ, un pārliek slodzi uz velkošajiem ratiem. Arkls, diski, sējmašīna, kultivātors, piekabe utt

ZZZZ 07.10.2020 19:58

Garš stāsts. Bet īsumā tāpēc, ka šī ir vienkārša hid shēma. Jaunāka, vai teiksim datorizēta hid shēma satur el vārstus utt. Šitie verķi ir kā atavisms, lieks mezgls. Ps, jau vecajos kapitālistu traktoros bija uzkares eļļas atplūdes ātruma selektors. To varēja noslēgt, rezultātā iegūsti divas extras vienā.

ZZZZ 07.10.2020 19:37

Neko tur progresīvu neredzu. Vecas tehnoloģijas. Ja tur tajos uzkares cilindros saskatīji atplūdes vārstus, tad tas no tās zisa 157 tehnoloģijām...

ZZZZ 04.10.2020 14:36

Tādi nu diemžēl ir mūsu nākotnes vadītāji

ZZZZ 04.10.2020 10:25

Šoreiz expertam ir taisnība, neviens nav vainīgs, ja WALA nopircis vecu ķīnas zisu 157

Tur ir, piemēram, liela rūpnīca,kas ražo jaunākos un ne tikai DeutzFahr dzinējus. Kas sevi ilgtermiņā pierādījuši kā izturīgus un ekonomiskus izstrādājumus.

ZZZZ 01.10.2020 7:40

Visos ziņu portālos, pat dzelteno, ir raksti par jauno auto reģistrācijas nodokli....

Auto kā parasti, bremzē?

ZZZZ 24.09.2020 9:05

Jācenšās piedot tiem kas apkārt brauc Jo viņi ir tik dažādi braucēji, un tik dažādi viņiem tie aizbraucamie mērķi

Kā tajā anekdotē kur milicis aptur mācītāju, kas pēc vakardienas kristībām un kvēlojošām oglēm tā īsti nav vēl atgājis...Uz miliča jautājumu, nu svēto tēv, ko tagad darīsim? Šis mierīgi atbild. Kad tu sagrēko un atnāc pie manis, es taču tev tos grēkus atlaižu! Tagad esam tā kā mainītās lomās

ZZZZ 24.09.2020 8:49

To JIAYU G2F 3G jau sen kā nelietoju, pēc pēdējās konkrēti neveiksmīgās traumas pret cietu virsmu plaisa ekrānā un palika kā rezerves aparāts. Vēl joprojām var ieslēgt un viss darbojās. Bet korpus bija ar tādu neslīdošu materiālu kā kādreiz audīwāgeniem durvju kartes rokturu rajonā. Tagad tie modernie stiklotie korpusi, kā zivs kas noņemta no āķa, lika piešauties pie žongliera triku veiklības. Un tā izņemamā, plānā baterija, kas komplektā nāca otra līdz, vispār laba lieta. Varēja iemest kabatā, dodoties uz bezvadu piekļuves rajoniem

ZZZZ 20.09.2020 11:37

Man ir JIAYU G2F 3G ar 2 sim un atsevišķi atmiņas karti. Izņemama baterija un 125x62mm! Ko vēl tik mazu var likt pretīm. Datoru ar tv ekrānu negribu

ZZZZ 17.09.2020 7:45

Kāpēc traktoram atsvarus liek uz aizmugures riteņiem, un riepās aizmugurē papildus sapilda šķidrumu? Lai nerauj priekšu gaisā

ZZZZ 16.09.2020 15:07

Slapji māli ir nopietns šķērslis. Visu cieņu defam, tas ļoti augstu uzbrauca ar tām riepām necilajām Es par to nebremzēšanos...

Suzuks bija apauts pienācīgās tupelēs un bez pasažieriem. Varbūt tam uaz palīdzēja tieši tie trakie iekšā sēdētāji, kas tur spieda uz riteņiem?

ZZZZ 16.09.2020 7:37

Ļoti interesants materiāls. Garš bet ĻOTI iesaku atvēlēt laiku un noskatīties. Kam nav pacietība 27-30 min, kas smejās par UAZ 45-49...no 49 vispār ĀRPRĀTS

ZZZZ 16.09.2020 7:29

Nedaudz uzmetu aci zip un ir ir daudz darba lai konkurētu. Jo lai gan mēs esam auto tirgotāju lielvalsts bez tām tačkām ir arī citas pozīcijas. Un jāskatās tā teikt šķērsgriezumā. Citām sadaļām ir jābūt detalizētāk sadalītām, nu nevar lāpstas tirgot kopā ar zāģiem, tas tik piemērs. Lai veicās

ZZZZ 15.09.2020 10:40

Jā laiki pienākuši, vakar dāma iekš mini, pirmā pie labās bultas luksafora stāv. Aktīvi glāsta savu telefonu, tad iedegās zaļā bulta...mēs ar čomu blakus joslā pa kreisi gaidam zaļo taisni. Es šim joka pēc saku, lai uzsit pa tauri citādi šamā aizmirsa kur atrodas Tak nulle emocijas...Tad sākām uzjautrināties un visādas melodijas pat iztaurējām. Tik pēc krietna laika, šamā vēsi nolika trubu un mierīgi aizbrauca

ZZZZ 15.09.2020 10:14

Var bet vai tam visam pietiek laiks.

Sēžam ar paziņu pie zaļā restorāna, jau vakars un satumsis. Viņam jaunais range rovers labs audio, labi skan. Bet lai viņš neslēgtu energy save ir jātur, ja tā var teikt, ieslēgtu aizdedzi. Resultātā spīd visi ekrāni, lāzeri un ledi... Var jau noteikti kur tur to visu atslēgt, vai pārstatīt...

ZZZZ 15.09.2020 9:54

Nu jā vēlies ko izvēlies, katram kažokam savas blusas. Bet nu tas blogeris pareizi saka, pa daudz tās pogas uz stūres, kas tālāk...ekrāns stūres vietā. Bet tā jau daudzas interesantas inovācijas. Bet gribās to stūrēšanas prieku just, nevis lai auto tevi vada

ZZZZ 15.09.2020 7:28

Ko teiksiet

ZZZZ 14.09.2020 9:30

Sargājiet savu zemi pasaule globalizējās. Nauda ir tikai papīri.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti