Lilastē uz Tallinas šosejas trīs auto sadursmē gājis bojā kravas auto šoferis (+ FOTO) 25

 

Foto: Ekrānšāviņš Valsts Policija/Twitter.com

Nozare.lv | 13.februāris 2018 16:37

Carnikavas novada Lilastē uz Tallinas šosejas šorīt trīs auto sadursmē gājis bojā kravas auto šoferis, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijas pārstāve Simona Rozīte.

Negadījumā bija iesaistītas trīs automašīnas - kravas automašīna, mikroautobuss "Renault" un vieglā automašīna "Opel".

Negadījumā gāja bojā kravas auto šoferis. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā aģentūra LETA noskaidroja, ka mirušā atbrīvošanai no automašīnas izmantoti hidrauliskie instrumenti.

Pirms glābēju ierašanās no cita negadījumā iesaistītā spēkrata izkļuva divi cilvēki, kuri nodoti mediķiem.

 
Visi komentāri
 
reku 13.februāris 2018 20:30
12 1 Atbildēt

Viss var beigties ļoti ātri un dažreiz pat neatkarīgi no paša rīcības.Izsaku līdzjūtību bojāgājušam koleģim.

UOsis 14.februāris 2018 6:53
1 3 Atbildēt

Tas ir dēļ tām stulbajām ceļa nomalēm.

Krix 14.februāris 2018 13:22
1 0 Atbildēt

Kāds te sakars ar nomalēm?

Ļoti labi ka tādas ir+ ja vēl gadās sakarīgi apkārtējie autovadītāja tad vispār perfekti.

daljnobojs 14.februāris 2018 8:03
1 0 Atbildēt

Smagais egīli neveiksmīgi salicies, itkā bija iesnaudies un ielika vieglajiem dirsā

650 14.februāris 2018 13:00
3 4 Atbildēt

Tur tur klāt biji un anaalīzes no tās dirsas izņēmi? Varbūt viņš tev vai kādiem citiem p/dariem to uzspēja pirms nāves personīgi izstāstīt?

Vernons 14.februāris 2018 12:16
2 7 Atbildēt

www.google.com/maps/@57.1843...7i13312!8i6656

Kā ir jāizpildās "priekšā esošam", lai taisnā ceļa posmā uztaisītu šādus sūdus? Pazuda pienākumi un nomira, burtiski, tiesības!

Obligāti jāņem palīgā CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti, "Pienākumi un tiesības" saucas.

s 14.februāris 2018 12:47
5 2 Atbildēt

Es pareizi saprotu, ka tur nekāds kreisais pagrieziens nemaz nebija iespējams un atļauts, jo nav pat nobrauktuves pa kreisi? Līdz ar to busi bija apstājušies, vienkārši lai pablenztu pa kreisi uz atpūtas bāzi aiz kokiem?

650 14.februāris 2018 13:13
9 6 Atbildēt

Pienākumu NAV. Ir tikai tiesības.Tajā skaitā, pi/dartiesības uz aizgājēju apdiršanu.Es jau vairākkārt mēģināju ieteikt, ka te nevajadzētu likt bezjēga strīdus rosinošas tēmas, kur iejaukti bojāgājušie.Tas nav smuki. Ja rakstā nav (un apzināti nav- jo taču ir reāls Mīziens tādas lietas bez tiesas un izmeklēšanas publiski/oficiāli rakstīt) versijas par kaut cik ticamiem notikuma apstākļiem vai iemesliem, tad dažāda bumbu piešūšana mirušajam ir līdzvērtīga zārka apgānīšanai.

Vernons 14.februāris 2018 13:44
5 10 Atbildēt

Izskatās pēc poļu fūres vadītāja likteņa, kuram uz Siguldas ceļa priekšā gadījās riteņbraucējs, kam tur vispār nebija jābūt!

Likteņa ironija, foto radara zonā letāls iznākums. Smagajam ātruma ieraksts ir nepārtraukts! Bet foto radarā ir vēl video ieraksts!!! Nu tur tai ainai jābūt skaidrākai par skaidru.

Latvijas Tautas vārdā varētu arī parādīt!

650 14.februāris 2018 14:12
8 8 Atbildēt

Viņam priekšā pirms riteņbraucēja vnk gadījās viņa ""pi-idarkolēģis", kurš jo laipni bez jebkāda brīdinājuma parāva malā un atstāja viņu bezizejas situācijā.Ar praktiski stāvošu šķērsli degungalā un apbraukšanas manevram neiespējamu aizņemtu kreiso rindu.Visi iesaistītie kretīni (trenerus ieskaitot) tika caur ar piemiiztām biksēm, bet nabaga polis atbildēja par visu to bazaaru. Vien Timrotam,Vernonam un vēl dažiem toreiz pietika dūšas situāciju izteikt īstajos vārdos.Pārējie kvieca kā aizkautas cūkas un lādēja fūristu. Lai augstākie spēki stāv klāt nepiepļūtīt sēdekli tiem dažādu rangu pērtiķiem ar LV numuriem, kad viņi kādreiz nejauši iebrauks Polijas teritorijā un triju fūru vietā stāsies "dz-sakaros" ar kādām pārdesmit puskilometra ceļagabalā.

janka 14.februāris 2018 15:42
7 9 Atbildēt

tu vimpi pats "Tur tur klāt biji un anaalīzes no tās dirsas izņēmi?" Tāds pats daiļdirsējs vien esi, ibio. Puika kāju pazaudēja dēļ pi$tajiem tālbraucējiem, a tu te muldi par "piemīztām biksēm". Pašam kauns nav?

650 14.februāris 2018 17:28
4 8 Atbildēt

Nē, es analīzes neņēmu un pi-dardiagnozi neuzstādīju.Kā arī , pievaldīju savu runājamo caurumu,tā vietā lai priekšlaicīgi bez expertīzes un izmeklēšanas te plātītos ar savu fakino "izpratni".Tas ir īsti mūsdienu/latviskā stilā- aizgājējam varonīgi uzmiizt uz zārka un uz ceļa uzvesties tikai tā, lai glābtu savu ādu un no notikuma vietas ar visu savu izspiesto suudu biksēs pafiksam notīties prom.Vel var arī nofilmēt paspēt un pamēģināt sev Eur 30,- ieraut dibenā.

Jebkurš braucējs ar nedaudz augstākām iemaņām mierīgi varētu apjāt mazāk kvalificēto vai dotajā brīdī neuzmanīgo un nostādīt viņu bezizejas situācijā.Tie mazāk kvalificētie redziet mierīgi atļaujas gan sūkāt telefonu, gan sēņot uz ceļa vidus, gan taisīt visādus citādus meeslus- ja tie augstāk attīstītie to savureiz laicīgi neparedzētu un nekad neko nedarītu lietas labā (jo viņiem lūk Taisnība), mums tie miroņi būtu te uz katra stūra.Ja cilvēks brauc pa valsts dzīvāko (avārijas stāvoklī esošo!)maģistrāli katru dienu ar riteni "uz darbu"- tur nav jēgas apelēt pie autobraucēju sirdsapziņas.Vispareizākā "tehnoloģija" te būtu viņam ieteikt mainīt darbu vai dzīvesvietu vai savus priekšstatus par pasaules uzbūvi un varbūtības teoriju.

Vernons 14.februāris 2018 16:06
5 4 Atbildēt

Lūdzu definē likumību puikas braukšanai ar riteni aiz vieglā auto!

Palaidniex 14.februāris 2018 16:42
4 4 Atbildēt

Nu un nosauc likumu kas to aizliegtu (uz to brīdi)?

Nosauc likumu, kas atļauj vai aizliedz braukt pa priekšu vieglajam?

Bet vēl labāk ziniCSL kuru tur punktu, kas nosaka, ka degvielu ekonomējošajam polim (kas nu tagad, šķiet, ir aizliegts), nenāktu par ļaunu braukt tā, lai ir nojēga par to kas notiek aiz sponsorfirmu tālāk uz ceļa...

Kanibaals 14.februāris 2018 20:22
8 1 Atbildēt

Tajā negadījumā nebija viena vainīgā, bet gan vairāku personu bezatbildības rezultāts.

Palaidniex 14.februāris 2018 20:57
4 5 Atbildēt

Man vairāk labpatiktos, ja toreiz puikas uz riteņa vietā būtu Jumzai līdzīgs moderns traktors...

Polis par savu bezrūpību dabūtu riktīgi.

Jo nav starpības ko negribas redzēt degvielas ekonomijas nolūkos - velopeletonu ar dzeltenām bākugunīm vai traktoru ar tādām pat bākugunīm...

650 15.februāris 2018 1:19
8 2 Atbildēt

Galvenais būtu lieki neblatot ar "tiesneša" lomu un to lietu izvērtēt daudzmaz taisnīgi.Par velopeletona bērnu dzīvību lai jūtas līdzatbildīgs jebkurš, kas gadījuma pēc atrodas tur tai delegācijai priekšā vai pakaļā.Tas kretīns )"viņa kolēģis"(, kurš tam polim ar to otru fūri brauca pa priekšu, šo savu atbildības daļu neizpildīja.Ja cilvēks uz ceļa dzīvo 24/7, viņš to ļoti labi "jūt" kas un kā brauc aiz viņa.Redzot bērnu baru uz ceļa, jebkura (jebkura!!!) priekšābraucēja Pienākums ir rīkoties pēc Cilvēcības likumiem un laicīgi izdarīt brīdinošas darbības- ieslēgt kreiso pagriezienu un samazināt ātrumu vismaz līdz tādai stadijai, kamēr spoguļos var noprast, ka aizmugurēbraucējs ir "saņēmis šo ziņu". Līdzīgā situācijā ja tā izrīkotos jebkurš cits līdzīgs cūka/priekšābraucējs, tad arī jebkuram citam pakaļābraucējam tur būtu problēma pareizi un laicīgi noreaģēt.Ieskatot visus tur "pareizos –asus" ,nervozos garāmskrējējus,telefona/radio/vazes/navi drochītājus,maģiski pareizās distances ievērotājus un vienmēr/visur/paštaisnos tiesas spriedējus.Jebkuram no mums tur būtu reāla iespēja iebraukt auzās.Tāda sajūta, ka novēlēt otram kaut ko ļaunu ir kļuvis par teju katra īstena latvieša sirdslietu un goda pienākumu.

Kanibaals 15.februāris 2018 8:36
6 3 Atbildēt

Tur jau treneris arī mazgājās balts kā neesot aizliegts braukt auto aizvējā, bet reāli likums skaidri nosaka ka riteņbraucēji atrodas starp pie tam diviem auto nevis aiz. Pavadīt nozīmē aiz nevis pirms. Bet nu jā mes jau burta kalpi ja nav uzrakstīts pavisam konkrēti tad jau drīkst pārkāpt.

Vernons 15.februāris 2018 9:40
3 2 Atbildēt

Uz šādiem ceļiem, E 77, nedrīkst atrasties velosipēdisti, pajūgi un traktori!

pajūgs 15.februāris 2018 9:47
2 2 Atbildēt

Kādēļ es nedrīkstu atrasties? Ekoloģisks dzinējs, praktirki nekaitīgas izplūdes gāzes.

Vernons 15.februāris 2018 10:05
1 3 Atbildēt

Es noklusēju vēl vienu lietu! Uz ceļa E 77, tieši šajā posmā, ātrumam jābūt ne zemākam par 60 km/h! Un paldies Dievam ka zirgu pajūgi ir vēsture, jo tad to sadursmju būtu krietni vairāk.

Nortel 14.februāris 2018 17:00
9 4 Atbildēt

Ja pierādīs fūrista vainu, varbūt vajag beidzot sākt domāt arī par darba devēja, ja auto ir juridiskas personas īpašumā, sodīšanu. Cik ilgi tad pieļausim šīs aizmigšanas un "CSN neievērošanu peļņas un attīstības vārdā"??? Ja darba devējam uzliks pāris tūkstošus EUR par aizmigušā vai CSN ievērot negribošā PROFESIONĀLĀ vadītāja izraisītajām sekām, varbūt sāks domāt, kam uztic savu auto.

he 14.februāris 2018 18:58
3 0 Atbildēt

gan jau fūrei bija reģistrators,bet gadījums nevajadzīgs!

Kanibaals 14.februāris 2018 20:24
8 1 Atbildēt

Nu vairs CSDD nevarēs teikt ka radaru tuvumā nav avāriju var smagām sekām. Te pat nebūtu līdzējis vidējā ātruma radars. Ziņa gan skopa, cerams noskaidros negadījuma cēloņus.

Petja 15.februāris 2018 10:37
1 2 Atbildēt

Radars ju kā reiz ir visticamākais vaininieks. Vieglais sabijās, piespieda bremzi, fūra arī, bet uz melnā ledus aizgāja šķērē.. :-(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 7

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti