Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Avārijās šogad gājuši bojā jau 76 cilvēki, pārsniedzot pērnā gada drūmo statistiku šajā laika posmā 11

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 11.augusts 2019 8:53

Šī gada septiņos mēnešos satiksmes negadījumos Latvijā gājuši bojā 76 cilvēki, kas ir vairāk nekā pērn identiskā laika posmā, liecina Valsts policijas (VP) apkopotā informācija.

Šogad septiņos mēnešos avārijās miruši 76 cilvēki, bet pērn identiskā laika posmā 66 satiksmes dalībnieki.

Šogad negadījumos cietuši 2488 cilvēki, bet pērn identiskā laika posmā 2702 cilvēki.

Satiksmes negadījumu skaits palicis aptuveni pagājušā gada līmenī. Šogad reģistrētas 11 605 avārijas, bet pērn 11 615 negadījumi.

Aģentūras LETA apkopotā VP informācija liecina, ka arī augusts iesācies traģiski ar vairākiem avārijās bojāgājušiem. 4.augustā avārijā gājis bojā viens cilvēks, bet 6. un 8.augustā dzīvību zaudēja pa diviem satiksmes dalībniekiem.

Jau ziņots, ka pagājušajā gadā ceļu satiksmes negadījumos dzīvību zaudēja 148 personas, kas ir par 12 cilvēkiem vairāk nekā gadu iepriekš.

Visas Eiropas Savienības dalībvalstis, tostarp Latvija, ir apņēmusies līdz 2020.gadam salīdzinājumā ar 2010.gadu uz pusi samazināt avārijās bojāgājušo skaitu. 2010.gadā Latvijā avārijās bija 218 bojāgājušie.

VP Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis jau pagājušā gada nogalē paziņoja, ka lai sasniegtu minēto mērķi par 2020.gadu, tad 2019.gadā satiksmes dalībnieku apziņas un attieksmes maiņai ir jābūt ļoti kardinālai. Viņš jau toreiz izteica šaubas, vai spēsim šo mērķi sasniegt, ņemot vērā, ka policijas rindas diez vai tiks ātri aizpildītas, ceļu infrastruktūras projekti nebūs pietiekamā daudzumā un tehniskie kontroles līdzekļi vēl nebūs sagādāti pietiekamā daudzumā.
 

 
Visi komentāri
 
gunta 11.augusts 2019 10:05
0 1 Atbildēt

skumji protams.nav jau pie vainas tikai celu policija. no taa seko jautajums -kas veel?vai visi krustojumi ir labi paarredzami,cik mums ir aplu krustojumu vietaa.?ari par nakts braukshanu vispar Latvijaa nedomaa.uz vecajiem asfaltiem pat nav kas atjauno liniju kas sadala braukshanas joslas.nu un kaa pedejais jamin ,lai katrs aizdomajas kas pie stures cik es pareizi un droshi braucu. ari ar moto un velo.

taaneko 11.augusts 2019 12:23
4 1 Atbildēt

Ai ai ai Gunta! Sanāk ka pagājušogad apļu bija vairāk, asfalts gludāks un naktis gaišākas? Vai varbūt tomēr, pateicoties mūsu pašu csdd kļūdainajiem akcentiem strauji pasliktinās autovadīšanas iemaņas.

Galu galā mēs taču tiecamies uz lozungu- Izdzīvo tas kuram Tesla!

650 11.augusts 2019 14:25
4 0 Atbildēt

Valsts Kontroles 2017g ziņojums un "nākotnes prognoze"...

www.lrvk.gov.lv/uploads/reviz...2018%20IeM.pdf

(c) Valsts kontroles ieskatā pastāv risks, ka arī Ceļu satiksmes drošības plānā 2017.–2020.gadam ietvertie

pasākumi var nenodrošināt noteikto rezultatīvo rādītāju – ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo un

ievainoto personu skaits – samazinājumu, jo plānošanas darbs balstīts uz nepietiekami vērtētiem

iepriekšējo attīstības plānošanas politikas dokumentu izpildes novērtējumiem un nepilnīgiem un

nekvalitatīviem datiem par ceļu satiksmes negadījumiem.

Pļurkt 11.augusts 2019 16:12
2 2 Atbildēt

Latvjā ir - jo vairāk fotoradaru, jo vairāk bojā gājušo.

.... tāpēc jāliek vēl vairāk!

taaneko 11.augusts 2019 20:14
1 1 Atbildēt

Katram latvietim pa fotoradaram!

... un pazudīsim tāpat kā pazuda latīņi.

Vernons 12.augusts 2019 7:59
1 16 Atbildēt

"Ceļu satiksmes Likuma" 19. panta "Pienākumi un tiesības" izpilde visām 3. punktā minētām personām ir neiespējamā misija! Ceļu policija iet CSDD ļoti īsā pavadā! Nekas nemainīsies.

Par 12.augusts 2019 12:38
3 0 Atbildēt

Tikko atbraucu no Austrijas un kas iespiedies prātā par satiksmes drošību, kalnu ceļš Austrijā ar zemu kvalitāti un ļoti nepārredzams, bet lēmumu par izvēlēto ātrumu pieņem pats vadītājs, atļautais 100km/st, kā iebraucam austrumeiropā, ierobežojumi, kurus neviens īsti neievēro, te nu arī varam vienkārši teikt, kompetena automašīnas vadīšana, nevis kaut kādas policejiskas kontroles sistēmas...

es 15.augusts 2019 9:35
1 0 Atbildēt

Rietumeiropā galvenie valsts autoceļi ir autobāņi, kad cilvēki pa tādiem pabrauc vairākus gadus tad uzbraucot uz bundesštrāsi, kur ir atļautais 100 km/h bet josla viena cilvēkam ieslēdzas panika un viņš brauc lēni. Pie mums Latvijā, par bāņiem neviens pat nedomā, kazu takas kādas bija pirms 50 gadiem, tādas ir arī tagad, bet auto daudzums ir palielinājies vairākārt. Tāpēc avāriju ir un būs tikai vairāk, diemžēl. Piemērs no dzīves, šoseja Rīga-Tallina , pie Lilastes(laikam) radars ar zīmi 90km/h, brauc vieglais ar somu numuriem, pie radara muļķis nomet uz 60.....vai tas ir normāli? Protams ka nē! Tāda braukšana arī izraisa avārijas, bīstamas situācijas!

LMT 12.augusts 2019 15:14
0 1 Atbildēt

Ko ta Krapis? Nauda apgūta, projekti izveikti, bet rezultāta nav. Nav laiks meklēt citu šepti?

TML 13.augusts 2019 8:37
0 0 Atbildēt

Tu atteiktos no 85 000 eiro gadā?

Rexx 20.augusts 2019 8:40
0 0 Atbildēt

Ne jau radaros un sodos radīsies droša satiksme, bet gan tad, kad tās dalībnieki sapratīs, kā jāpārvietojas, lai tas būtu droši.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO) 16

Turpinās darbs aviokatastrofas vietā Viļņā, kur kādas mājas pagalmā šorīt nogāzās kravas lidmašīna un gāja bojā viens no pilotiem. Par avāriju izskan dažādas versijas – tiek pieļauta tehniska vai cilvēciska kļūme, taču netiek izslēgts arī terorakts. Lasīt vairāk

 

Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO) 34

Latvijā šogad uz ceļiem gājuši bojā jau simt cilvēku. Pēc statistikas esam vieni no sliktākajiem Eiropā. Zaudējumi, kas satiksmes negadījumu dēļ aprēķināti tautsaimniecībai, pārsniedz 200 miljonus eiro gadā. Taču, neraugoties uz pētījumiem, kas pierāda, ka vidējā ātruma mazināšana uz ceļiem pasargā dzīvības, Saeimas deputāti oktobrī – un tas notika šogad jau otro reizi – noraidīja priekšlikumu par ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h paredzēt arī naudas sodu, ne tikai brīdinājumu. Lasīt vairāk

 

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 18

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti