Avārijā uz Vidzemes šosejas gājuši bojā divi cilvēki 9

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 10.aprīlis 2021 11:53

Vakar ap plkst.22 avārijā uz Vidzemes šosejas, Līgatnes novadā, gājuši bojā divi cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policija.

Traģiskais negadījums noticis pāris kilometrus no tilta pār Līgatnes upi remontdarbu vietas, Vidzemes šosejas 69.kilometrā. Uz ceļa saskrējās automašīnas "Honda", "VW Caddy" un kravas automašīnu "DAF".

Negadījumā no gūtajām traumām gāja bojā automašīnu "Honda" un "VW Caddy" vadītāji. Policija skaidro notikušā apstākļus.

Kopumā vakar Latvijā reģistrēti 137 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāja bojā divi un cieta vēl pieci cilvēki. Piektdien divi cilvēki cietuši avārijās Rīgas apkārtnē, bet trīs - Vidzemē. No cietušajiem viens bija gājējs, bet vēl viens - velosipēdists.

Par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā policija vakar aizturējusi 12 autovadītājus: sešus - Rīgas reģionā, pa diviem - Zemgalē un Kurzemē, bet pa vienam - Latgalē un Vidzemē.

Par ātruma pārsniegšanu autovadītājiem vakar noformēti 211 protokoli: Rīgas reģionā sodīti 90 autovadītāji, Vidzemē - 45, Zemgalē - 35, Kurzemē - 22, bet Latgalē - 19 autovadītāji. Viens autovadītājs Rīgā sodīts par agresīvu braukšanu.

Kopumā policija vakar noformējusi 484 protokolus par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem.

 
Visi komentāri
 
jptvm 10.aprīlis 2021 15:54
2 1 Atbildēt

taisns, gluds ceļš - brauc, priecājies par ainavu un nestreso.

bet nē, vienmēr ir cilvēki kas dzīs līkumā, lai vinnētu 5 sekundes.....

seller 12.aprīlis 2021 7:56
2 0 Atbildēt

Jā, ir taisns ceļa gabals, tomēr tur taisnajam gabalam ir neliels kāpums, aiz kura "slēpjas" pretimbraucošais auto (vieglais, jo zems). Tāpēc tur arī ir aizliegts apdzīt tajā kāpumā, jo pretimbraucošais, ja tāds tur ir, parādās ļoti strauji, var nepietikt vietas, lai pabeigtu apdzīšanu, ja kāds to uzsācis, tomēr iebrauc aizlieguma zīmes darbības zonā pirms kāpuma. Braucu tur bieži.

650 10.aprīlis 2021 19:39
1 1 Atbildēt

Kāpēc ne.Ja "mega/upes mega-tilta" mega_remonta vieta nonstopā rada megalohu rindu.

Kura pēc tam kā pussprāgusi izkustas no vietas un ķepu/sūkājot turpmākos 16km velkas uz 69.Ne visi izturēs šādu pārbaudījumu.Atlassei jābūt.Vēl n-tos mega/gadus šis lohprocess tur notiks.

gāze_ 11.aprīlis 2021 1:42
1 0 Atbildēt

Nu tu muldi pilnīgas muļķības! Nekāds sakars ar remonta vietu - avārija notika vairākus km uz Ieriķu pusi kādus pārsimts metrus aiz tā uzkalniņa! Braucu garām neilgi pirms avārija bija notikusi ap 00:40. Nekāda sastrēguma remonta vietā nebija - dažas mašīnas. Neizskatījās, ka ātrums būtu pārsniegts vai kas tamlīdzīgs - abas mašīnas mētājās grāvī vienā pusē, bija saskrējušās frontāli ar stūriem. Fūre gabaliņu uz priekšu, bet nemanīju ka tā būtu apskādēta.

@jptvm - tur nav nekādi līkumi - ceļš ir taisns un pārredzams. Kāds nokļūdījās ar kaut ko un viss!

650 11.aprīlis 2021 14:42
0 0 Atbildēt

-tak nomierinies,nākamoreiz gan jau būs ok. Cēsu Lohi uz tā fragmenta jau ir izgājuši dabisko atlAssi vairākās paaudzēs.Ar remonta vietu un faktu sakars ir tāds psihiski virtuāls,sakarība nejauša un personāži izdomāti.Ja nu kāds "sevi" tomēr atpazīst, iespējams, ne viss vēl ir zaudēts. Jāpiezīmē arī, ka (iespējams) "kāds" no Jums te kko Drirš- jo plašportāli vēsta par notikumu "piektdien ap pl.22".Ja nav vienprātības par notikuma laiku, nu kur tad nu vēl par Apstākļiem.Protams, piekrītu,- jebkurš "ceļš" aptuveni "šajā" diennakts laikā (apm.no22-līdz00;40..) ir pilnīg absolūt "pārskatāms",pa to tēm mums nekād jaut never būt.Jā.

no rīta 11.aprīlis 2021 9:03
0 0 Atbildēt

es kā tās puses braucējs, varu teikt, ka satiksme pēc tās remontvietas ir ļoti nervoza un ja pie stūres ir ašie zaļie gurķi, tāds iznākums ir ļoti reāls - tur nav daudz vietu, kur apdzīt un prātīgākie vnk sagaida Amatas kalnu, kad lielākā daļa aiziet uz Cēsīm. P.S. fūres tagad nereti iet 90-95 km/h, tā ka nemaz tik viegli nav apdzīt

650 11.aprīlis 2021 14:44
0 0 Atbildēt

-kam tagd viegli,ar laiku visi aiziet.Kurš uz cēsīm, kurš na/uj,kurš vēl kkur, un uttt.Jā.

no rīta vēl 11.aprīlis 2021 9:08
0 0 Atbildēt

un vēl es brīnos par šo vietu: www.google.lv/maps/@57.1683...2!8i6656?hl=lv

no Siguldas puses braucot, nezinātājs var iekrist nāvējošās lamatās - tas līkums ir apsolūti nepārredzams, bet nepārtrauktā līnija parādās tikai tad, kad ceļš sāk ielocīties līkumā!!! Arī šajā vietā rinda, kas izveidojas pēc pēdējā luksofora Siguldā, vēl nav izretojusies

650 11.aprīlis 2021 14:49
0 0 Atbildēt

Laikam passtāv kaut kāda robežšķirtne.Kaut kādā brīdī vienā laikā un vietā koncentrējas tik daudz Lohu, ka nekāda "izretošanās" nav iespējama pat teorētiski.Tas arī tiesa,šitas ir, visus tos Galv.suuudus uz tās cēsu lohšodejas visos laikos ir sataisījuši tieši "nezinātāji".Zin kā, nezinātājs 1moreiz izbrauc uz cēsīm un uzreiz kā tiek aiz siguldass,tā kurbijkurnē,pzdecss viņam klāt.Jā.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

120 000 eiro pagalam – Vācijā nodeg pilnīgi jauns Audi e-tron GT

Minhenē kāds gluži jauna Audi e-tron GT (120 000 eiro) elektroauto īpašnieks piedzīvojis nepatīkamu pārsteigumu uzzinot no policijas, ka viņa automobilis ir pilnībā sadedzis. Lasīt vairāk

 

Autobusa avārijā netālu no Berlīnes ievainoti 19 cilvēki (+ VIDEO)

Autobusa avārijā netālu no Berlīnes piektdien ievainoti 19 cilvēki, paziņojusi policija un avārijas dienesti. Lasīt vairāk

 

Mitsubishi piesaka Outlander PHEV jauno paaudzi 2

Japānas autobūves uzņēmums Mitsubishi publicējis pirmos attēlus ar jaunās paaudzes Outlander PHEV, kas savu pirmizrādi piedzīvos vēl līdz šī gada beigām. Lasīt vairāk

 

Alpine stāsts - sacīkšu apģērba nozīmīgums

Autosporta augsto tehnoloģiju pasaulē risks ir it visur. Tāpēc sacīkšu apģērbam ir jāatbilst stingrām drošības prasībām, līdz ar to jūs nekad neredzēsiet, ka vadītājs pie stūres sēž ikdienā valkājamās kokvilnas biksēs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti