Rikjardo sezonas pirmo F-1 posmu nosauc par garlaicīgu 1

 
Nozare.lv | 16.marts 2015 10:20

Austrālietis Daniels Rikjardo no "Red Bull" komandas svētdien notikušo Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta pirmo posmu nosaucis par garlaicīgu.

Kā zināms, jauno sezonu ar uzvaru atklāja pašreizējais čempions brits Lūiss Hamiltons no "Mercedes", kuram sekoja komandas biedrs vācietis Niko Rosbergs un vēl viens Vācijas pilots Sebastjans Fetels, kurš tagad pārstāv "Ferrari".

Tiesa, šajās sacensībās uz starta stājās tikai 15 spēkrati, jo pirms tam dalību atsauca "Manor" komanda, kamēr "Williams" pilots soms Valteri Botass nevarēja piedalīties muguras problēmu dēļ. Tikmēr tehnisku iemeslu dēļ uz starta nebija krievs Daņila Kvjats ("Red Bull") un dānis Kevins Magnusens ("McLaren"). Tik maz formulu uz F-1posma starta bija redzamas pirmo reizi kopš 1963.gada. Savukārt finišu svētdien sasniedza tikai 11 piloti.

"Man nedaudz žēl fanu," pauda Rikjardo, kurš svētdien ieņēma sesto vietu. "Šī bija garlaicīga sacīkste. Tas ir nedaudz nomācoši - šīs tiešām nebija pašas aizraujošākās sacensības."

"Mums šajās sacensībās izdevās sasniegt finišu un iegūt punktus, kas ir gana svarīgi. Tomēr mums ir vēl šis tas jāpamācās. Sestā vieta laikam bija labākais, ko šodien varējām iegūt," uzsvēra Rikjardo.

Tikmēr prieku par savu panākumu neslēpa Hamiltons, kurš Austrālijā uzvarēja pirmo reizi kopš 2008.gada.

"Rosbergs visas sacīkstes garumā bija ātrs. Nezinājām, kā šajās sacensībās uzvedīsies riepas, bet kad Niko uzņēma ātrumu, biju tam gatavs," pauda Hamiltons.

"Domāju, šis ir lielisks sezonas sākums - ir jauki finišēt otrajā vietā," tikmēr izteicās Rosbergs. "Lūiss paveica lielisku darbu - visu nedēļas nogali viņš brauca pasaules čempiona cienīgi. Centīšos šosezon no sevis izlikt maksimumu un pārspēt viņu."

Savukārt Fetels atzīmēja, ka jūtas lepns par "Ferrari" komandu.

"Mums ir lieliska formula, taču vēl ir daudz darba priekšā, lai uzvarētu abus "Mercedes" pilotus. Mēģināsim padarīt viņu dzīvi apgrūtinošu," uzsvēra Fetels.

Sezonas otrais F-1 posms 29.martā notiks Malaizijā.

Abū Dabī F-1 trase Foto: iAuto.lv

Vai Tu piekrīti? Uzraksti lūdzu komentāros, kuras no F-1 sacensību norises izmaiņām un kāpēc ir kaitējušas sacensībām!

 
Visi komentāri
 
DK 16.marts 2015 12:25
4 1 Atbildēt

Tāpēc ka formulas ir tik traki pārveidotas, un tgad vēl noteikumi kuri tikai noteiktās vietās ļaus atvērt anti spārnus :D Apsmiekls jau kādus gadus 3 ir tā formula. Lai atgriežas pirmsākumos, kur vajadzēja prasmi un inženierijas gudros prātus. Tagad tā politika ir tā kā stringi (dirsā). Pausaules tendence ir visu tikai sarežģīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti