Nitišs un Baumanis gatavojas cīņām Spānijā

 

Reinis Nitišs Foto: Olsbergs/MSE

Jānis Grīnhofs speciāli iAuto | 18.septembris 2015 0:30

Jau šajā nedēļas nogalē Spānijā viesosies lielais rallijkross. Barselonā tiks aizvadīti gan pasaules, gan Eiropas rallijkrosa čempionātu posmi.Starp dalībniekiem būs arī Reinis Nitišs un Jānis Baumanis.

Barselonas sacīkste jau iezīmē abu čempionātu finiša taisni. Īpaši svarīgas šīs sacensības būs Eiropas čempionāta dalībniekiem Super 1600 klasē, jo Barselonā tiks aizvadīts priekšpēdējais čempionāta posms un katrs punkts braucējiem būs ļoti vērtīgs. Pasaules čempionāta Super Car klases braucējiem atlikuši vēl četri posmi, taču esošās punktu starpības starp godalgu tīkotājiem sadeldēt būs ļoti grūti. Korekcijas var ieviest vien kāda pēkšņa un negaidīta konkurenta ķibele.

Super Car klases ieskaitē pieteikušies 42 braucēji. tas nozīmē, ka būs ļoti sīvas cīņas tieši kvalifikācijas braucienos par iekļūšanu pusfinālos. Kopvērtējuma līderis Petters Solbergs liekas varētu justies diezgan mierīgi. Norvēģim ir 37 punktu pārsvars pār neatlaidīgo un nu jau pašpārliecināto zviedru Timmiju Hansenu, taču kāda tehniska kļūme, neizdevusies kvalifikācija un viss pārsvars vējā. Arī pats Hansens nedrīkst aizmirst, ka tikai 26 punkti mazāk ir agresīvajam tautietim Johanam Kristafersonam. Ne pārāk veiksmīga ši sezona ir padevusies Olsbergs/MSE komandas braucējiem, Reinim Nitišam un Andreasam Bakkerudam. Puišiem nav īsti izdevies atrast savu ritmu. Braucieni iznāk saraustīti, no tā cieš apļu laiki, tiek zaudēti punkti. Bakkeruds pašlaik ar 4 punktu deficītu ir ceturtais, bet Reinis septītais, atpaliekot no komandas biedra 29 punktus. Kā atzīst pats Reinis, tad ir atrastas dažas niansītes, kas ļautu mazliet uzlabot apļa laikus un veiksmīgāk cīnīties par iekļūšanu finālos atlikušajos posmos.

Veiksmīgāka šī sezona ir padevusies Jānism Baumanim. Jānis diezgan pārliecinoši iekaroja pirmo vietu un nevienam neļauj īsti apstrīdēt savas pozīcijas. mazliet neizdevies bija pēdējais aizvadītais posms Francijā, kurā mūžsenajam konkurentam Ulrikam Linnemannam izdevās samazināt atstarpi līdz līderim, taču Jānis ir gatavs apliecināt savu līdera statusu jau šajā nedēļas nogalē Barselonā. Kā jau tika minēts, katrs punkts būs zelta vērtē, jo pēc sacensībām Spānjā atliks vairs viens posms.Jānis atzīst, ka ir gatavs bezkompromisa cīņai, jo likmes ir augstas - čempiona tituls. Pirms Spānijas posma Jānis apsteidz Linnemannu par 9 punktiem. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti