Nitišs sola meklēt iemeslus, kur pazudis ātrums 1

 

Foto: Ekrānšāviņš no Twitter.com

Nozare.lv | 16.septembris 2017 20:42

Tā kā komandas biedri EKS rindās brauc ātrāk, latviešu rallijkrosa braucējs Reinis Nitišs meklēs iemeslus, kur zaudē ātrumu, tomēr atzīst, ka, salīdzinājumā ar visas sezonas rezultātiem, septītā vieta pēc pirmās dienas Biķernieku trasē notiekošajā pasaules čempionāta rallijkrosā desmitajā posmā "SuperCar" klasē nav slikta.

Kā vēstīts, sestdien otrajā kvalifikācijā Latvijas vadošie piloti Nitišs un Jānis Baumanis sasniedza attiecīgi septīto un astoto rezultātu, bet pēc pirmās dienas summā viņiem ir septītā un desmitā pozīcija.

"Otrajā braucienā [norvēģis Andreass] Bakerūds diezgan "pieklājīgi" ieskrēja aizmugurē, izsita mani un aizbrauca garām. Redzēsim, kāds vēlāk būs tiesnešu lēmums. Taču arī pēc tam viņš bija ātrāks, līdz ar to netiku līdzi," aģentūrai LETA pauda Nitišs. "Ja salīdzina sezonas griezumā, astotais un septītais rezultāts kvalifikācijas braucienos ir labi. Taču komandas biedri brauc ātrāk, tā kā meklēšu iemeslus, kur zaudēju un kur varu pielikt."

Nitišs pauda, ka lietainie laika apstākļi otrajā kvalifikācijas sesijā viņu nav ietekmējuši. "Mums visu veidu laikapstākļos iet labi - esam gatavi gan saulei, gan lietum," pauda sportists.

Pirmā līkuma sadursmē otrajā kvalifikācijā iekļuva arī STARD vienību pārstāvošais Baumanis.

"Pats sākums nebija tik foršs kā gribētos, jo sanāca sadursmes un diemžēl izsitu Kenu Bloku. Vispirms saņēmu sitienu no Niklasa Grēnhelma, bet pēc tam vilcieniņā aizgāja līdz Blokam, kurš saslīdēja ne tur kur vajadzēja un nobrauca diezgan slikti," aģentūrai LETA pauda Baumanis. "Mēģināju turēt diezgan normālu tempu. Ar katru apli trase palika arvien ātrāka un ātrāka. Braucu uz limita robežām, brīžiem pat pāri, līdz ar to bija dažas kļūdas."

"Redzot kādos laikapstākļos brauca pārējie, astotā vieta otrajā kvalifikācija un kopā desmitā ir tīri labi. Labāk tomēr desmitā vieta, nekā 13.," Baumanis atgādināja, kur bija pēc pirmās sesijas. "Pēc pirmā kvalifikācijas brauciena visas vainas mašīnā tika novērstas, tikai bija jādod virsū. Uztraukums nav pazudis, taču bez tā nav braukšanas. Ja būtu bijusi iespēja otrajā kvalifikācijā braukt vēlāk, varbūt būtu izdevies nobraukt ātrāk. Diemžēl tāds ir šis sports - laikapstākļus neietekmēsi."

Kvalifikācijas līderis pēc pirmajām divām sesijām ar 89 punktiem ir Nitiša komandas biedrs Tomass Heikinens, kuram ar 88 punktiem seko šosezon dominējošais "Volkswagen" pilots Jūhans Kristofešsons, bet trešais ir Bakerūds.
Tikmēr Nitišs ar 73 punktiem atrodams septītajā pozīcijā, kamēr Baumanis ar 67 punktiem ir desmitais. Tiesa, 13.pozīcija, kas jau ir ārpus pusfināla zonas, atrodas tikai divu punktu attālumā.

"Mūsu komandai bijusi ļoti laba diena, jo īpaši otrā kvalifikācija, kurā izdevās uzvarēt," preses konferencē pauda Heikinens. "Vēl daudz kur pielikt, taču mašīna ir labi piemērota trasei. Visa komanda uzrādījām labus rezultātus. Patīk braukt slapjos laikapstākļos, jo, kā redzams, tādā trasē mums iet labāk."

"Jau kopš pirmajiem treniņiem nebija īsti pielāgota mašīna, tomēr kopumā ņemot bija laba diena," teica Kristofešsons, kurš jau svētdien var nodrošināt pasaules čempiona titulu. "Mēģināšu izcīnīt pēc iespējas vairāk punktu komandai. Laiks mainās ļoti ātri, taču jūtos komfortabli dažādos laikapstākļos."

"Treniņos bija tehniskas problēmas, kas pirmajā braucienā traucēja uzrādīt labu rezultātu. Rītdien plāns ir braukt ātri, cik vien var," piebilda Bakerūds. "Starts slapjā trasē ir kā laimes spēle, bet šādos laikapstākļos mana mašīna ir fantastiska."

Kvalifikācijas pēdējās divas sesijas "SuperCar" klasē, kā arī pusfināli un fināls tiks aizvadīti svētdien, braucējiem trasē dodoties jau no plkst.9.30.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 17.septembris 2017 10:32
2 1 Atbildēt

Mazāk vajag strādāt ar muti, vairāk ar galvu, rokām un kājām. Tad gan ātrums uzradīsies, an panākumi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti