Eiropas rallijkrosa čempionāta starts Spānijā

 

Foto: Pics-Motorsport.com

RA Events | 11.aprīlis 2018 16:09

Šajā nedēļas nogalē Spānijā, Barselonas Formula 1 mājvietā izveidotajā trasē, sāksies piecus posmu garā FIA Eiropas rallijkrosa čempionāta 2018. gada sezona.

Jēkabpilietim Reinim Nitišam šī būs atgriešanas Eiropas čempionātā – iepretim 2013. gadam, kad Nitišs sacentās ar priekšpiedziņas auto, šogad autosportists 26 dalībnieku konkurencē startēs ar SET Promotion komandas apkalpotu pilnpiedziņas M-Sport Ford Fiesta Supercar.

“Burtiski nupat piedalījāmies divu dienu testos – pirmajā dienā vairāk strādājām ar braukšanu – gan automašīnas tehniskajiem regulējumiem, gan braukšanas prasmju izkopšanu. Savukārt otrajā dienā uzmanību koncentrējām starta sistēmas pilnveidošanai. Arī šogad testi mums ir ierobežotā daudzumā, tāpēc ar pielāgošanos automašīnai īsti nebija laika aizrauties – kā iekāpu auto, tā jau ar pirmo startu trasē braucu ar 100% atdevi – nebaidoties kļūdīties, par vēlu sabremzēties un izslīdēt no trases. Testu dienu izskaņā tas deva papildu vērtību – gan braukšanas sajūtās, gan arī ar inženieriem apspriežot izdarīto, jo trasē pavadīto laiku bija izdevies pārvērst vērtīgā informācijā.

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, man šogad ir salīdzinoši lielāka teikšana pār auto regulējumiem. SET Promotion ir mazs, bet saliedēts kolektīvs, un tas lēmumu pieņemšanu par auto regulējumiem padara par vienkāršāku un ātrāku procesu. Kopīgi apspriežam visas iespējas, izvērtējot ieguvumus un potenciālos riskus – un pēc tam katrs varam turpināt pildīt savus pienākumus, manā gadījumā, visas domas un enerģiju jau novirzīt nākamajam braucienam.

Lai gan testi tiešām nebija gari, esmu apmierināts ar tajos paveikto – šobrīd atrodamies labā starta pozīcijā, kurā mums ir risinājumi gan sausam, gan slapjam laikam. Arī starta sistēmai izstrādājām vairākas programmas, lai varētu ātri reaģēt un pielāgoties situācijai Barselonā. Protams, testi ir testi, un kā reiz teica Sebastjēns Lēbs “Braucot pa trasi vienatnē, Tu vienmēr esi ātrākais!”, tāpēc visu “pa plauktiņiem” saliks vien braucieni Barselonā.

Uz sacensībām dodamies labā sportiskā formā un, bez ierunām, nedēļas nogalē jāparāda maksimālais rezultāts! Mums šogad ir tikai pieci posmi. Te nav Formula 1, kur ir 21 sacensība un sezonas laikā var atgūt iekavēto – mums jābrauc ar pilnu jaudu jau no pirmā starta!” pirms sacensībās Spānijā atklāj Reinis Nitišs. 

EURO RX OF BARCELONA NORISES GRAFIKS
SESTDIENA, 14. APRĪLIS
10:00 Treniņbraucieni
13:00 Euro RX Supercar 1. kvalifikācija
15:30 Euro RX Supercar 2. kvalifikācija
SVĒTDIENA, 15. APRĪLIS
09:30 Treniņbraucieni
11:00 Euro RX Supercar 3. kvalifikācija
12:00 Euro RX Supercar 4. kvalifikācija
14:45 Euro RX Supercar Pusfināli
15:00 Tiešraides translācija kanālā LTV7 un LMT Straume
16:00 Euro RX Supercar Fināls
*pēc Latvijas laika; norādītie laiki ir provizoriski un var mainīties.
2018. gada FIA Eiropas rallijkrosa čempionāta kalendārs, Supercar klase:
1. SPĀNIJA – BARSELONA – 14./15. APRĪLIS
2. BEĻĢIJA – METĒ – 12./13. MAIJS
3. ZVIEDRIJA – HOLJESA – 30. JŪNIJS/ 1. JŪLIJS
4. FRANCIJA – LOJAKA – 1./2. SEPTEMBRIS
5. LATVIJA – RĪGA – 15./16. SEPTEMBRIS

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti