Mūsas Trilleris: Mūsas trases dalībnieku rekords: 205, noskaidros rallijkrosa čempionus, uzņems autokrosa un folkreisa braucējus

Foto: Publicitātes attēls

Rallycross | 2.septembris 2020 13:45

Šajā nedēļas nogalē, 5. un 6. septembrī, Latvijas rallijkrosa čempionāta sezonas noslēgums, kā arī sacensības autokrosa čempionāta un folkreisa vasaras kausa dalībniekiem.

Sacensību formāts, kur tiek uzņemtas dažādas disciplīnas, norisinās otro gadu pēc kārtas, sasniegts jauns pieteikumu rekords: Mūsa Raceland trasē redzēsim vairāk nekā 200 sportistus.

Jānis Bergs, rallijkrosa sacensību rīkotājs: “Pagājušā gada sezonā uzsākām šo avantūru un nolēmām, ka trīs krosa disciplīnu apvienošana varētu veidot spraigām cīņām bagātu pasākumu. Pārliecinājāmies, ka tas tā ir un šogad nebija šaubu, ka tautā iesauktais “Mūsas Trilleris” notiks tādā pašā formātā. Neskatoties uz dažādajiem ierobežojumiem, dalībnieki būs daudz un šajā gadā nebeidzam pārsteigt paši sevi – sasniegts jauns pieteikumu rekords, 205 dalībnieki.”

“Vairāki sportisti nolēmuši sacīkstes padarīt vēl interesantās gan pašiem sev, gan skatītājiem - piemēram, Arnis Odiņš startēs visās disciplīnās. Igauņu sportists Tēts Vare startēs autokrosa un rallijkrosa kroskartu klasēs, kā arī Baltijas kausa ieskaitē ar bagiju. Daudzus sportistus redzēsim gan rallijkrosā, gan autokrosā, bet citi izlēmuši apvienot dalību autokrosā un folkreisā. Divas dāmas, Anete Ķēniņa un Marta Starka, plāno apvienot rallijkrosa/folkreisa kombināciju,” par pasākumu stāsta Jānis Bergs.

“Mūsas Trillerī” uz starta, starp dalību rallijā un gatavošanos pasaules rallijkrosa posmam Rīgā, redzēsim arī pašmāju rallijkrosa braucēju Reini Nitišu, kurš uz starta stāsies Xtreme kroskartu klasē Latvijas rallijkrosa kausa ieskaitē.

Reinis Nitišs, rallijkrosa braucējs, “Mūsas Trillera” dalībnieks: “Katru gadu Mūsā ir baudāmas sacensības, trasē, kura ir apvīta ar dažādām tradīcijām un skaļu, nopelniem bagātu vēsturi. “Mūsas Trillerī” gaidāms iespaidīgs dalībnieku sastāvs, spēcīga konkurence un trase pati par sevi ir izaicinājumiem pilna. Sacensībās Mūsas trasē piedalos šķiet, ka jau pēdējos piecus gadus un šogad nebūs izņēmums. Esam aizvadījuši treniņus, gatavi piedalīties un pacīnīties. Prieks, ka varu uzaicināt savus tuvākos baudīt krosu, kā arī tā ir iespēja viņiem atcerēties kā bija braukt sacensībās, kad tētis brauca un, kā ir tagad.”

Divu dienu sacīkste sāksies 5. septembrī plkst. 10:00, šajā dienā vērosim visu trīs disciplīnu, rallijkrosa, autokrosa un folkreisa, pirmos divus kvalifikācijas braucienus. 6. septembrī, pirmajā dienas pusē, norisināsies rallijkrosa un autokrosa trešā kvalifikācija, bet folkreisa dalībnieki priecēs ar vēl diviem kvalifikācijas braucieniem, sākums ap plkst. 08:00. Starp braucienu sērijām braucēji, kopā ar saviem tuvākajiem atbalstītājiem, dosies krāšņā dalībnieku parādē, kuru varēs vērot no tribīnēm, jo tās norise tiek organizēta pa Mūsas trasi. Dienas otrajā pusē spraigākās cīņas pusfinālu un finālu braucienos.

“Šī brīža situācija nosaka skatītāju ierobežojumus, pasākuma norises laikā varam uzņemt 3000 autosporta fanus. Biļetes rekomendējam iegādāties iepriekšpārdošanā www.aula.lv, lai atbraucot uz trasi esat jau nodrošinājuši sev vietu tribīnēs. Šobrīd tās tiek pirktas ļoti aktīvi, lūdzam neatstāt to uz pēdējo brīdi, lai nebūtu sarūgtinājuma, ka nevarat vērot sacīksti klātienē. Plānojam biļešu tirdzniecību arī uz vietas, bet, ja iepriekš tās tiks izpirktas, tad šī opcija nebūs pieejama. Mums visiem ir jāpielāgojas, bet esam priecīgi, ka sacensības var notikt un tās var vērot arī autosporta fani,” skaidro sacensību rīkotājs Māris Breicis.

Biļetes pieejamas iepriekšpārdošanā www.aula.lv. Skatītājiem būs pieejamas norises vietā izvietotās tribīnes, kurās noteikts ierobežots skatītāju skaits. Biļešu cenas: “A” tribīnes divu dienu biļete 18 EUR; "B" tribīnes divu dienu biļete 10 EUR, un "C", "D" tribīņu divu dienu biļete 15 EUR. Invalīdiem ratiņkrēslā ieeja bezmaksas, bērniem līdz 7 gadu vecumam ieeja bezmaksas (neaizņemot papildus sēdvietu).

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2022” galveno titulu izcīna ar viena punkta pārsvaru 5

Konkursa "Latvijas Gada auto 2022" galveno titulu sīvā konkurencē ieguvusi jaunā "Opel Mokka" (53 punkti), tikai par vienu punktu pārspējot otrās vietas ieguvēju “Renault Arkana” (52), paziņots ceturtdienas vakarā, 20. janvārī, kultūras centrā “Ulbrokas pērle” notikušajā konkursa noslēguma apbalvošanas ceremonijā, ko vadīja pazīstamais autožurnālists Pauls Timrots un kas tika translēta arī TV un interneta video tiešraidē. Lasīt vairāk

 

Satiksmes ministrija: Kravas elektroauto uzlādes tīkla izveide uzreiz jāplāno atbilstoši ES prasībām 2035.gadā 9

Sākot plānot kravas elektroauto uzlādes tīklu, Latvijā uzreiz būtu jāpielāgojas prasībām, kas Eiropas Savienībā (ES) būs no 2035.gada, trešdien domnīcā par elektrouzlādes infrastruktūras izveidi Latvijā gar Eiropas transporta tīkla TEN-T autoceļiem teica Satiksmes ministrijas Autoceļu infrastruktūras departamenta direktors Tālivaldis Vectirāns. Lasīt vairāk

 

Auto atpazīstamība nav nošķirama no laba dizaina. Kā tas top? 1

Par auto dizaina ģēniju dēvētais Džordžeto Džudžāro ir teicis, ka “galvenais lieliska auto dizaina elements ir pareizas proporcijas, un to radīšana vienmēr ir kā matemātiska spēle”. Arī izvēloties automašīnu, bez aprēķiniem neiztikt, taču šai brīdī vienmēr milzīga ietekme būs arī tās radītajam pirmajam iespaidam. Lasīt vairāk

 

Igaunijas premjere mudina mainīt ogļskābās gāzes izmešu kvotu tirdzniecības mehānismu 10

Ogļskābās gāzes izmešu kvotu tirdzniecības pašreizējais mehānisms ir jāuzlabo, lai cenu izmaiņas nebūtu tik haotiskas, otrdien uzrunā Igaunijas parlamentam par kraso enerģijas cenu pieaugumu teica premjerministre Kaja Kallasa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti