Latviešu “Sports Racing Technologies” komandas braucējs Vasily Gryazin izcīna pasaules kausa titulu FIA World Cup for Cross-Country Bajas ieskaitē 1

 

Foto: Publicitātes attēls

SRT | 9.janvāris 2021 8:26

Izcīnot otro vietu noslēdzošajā FIA World Cup for Cross-Country Bajas (FWCCCB) posmā “Baja Hail II”, Vasily Gryazin izcīnījis pasaules kausa titulu T3 grupā, startējot zem latviešu “Sports Racing Technologies” komandas karoga.

No 13.-16. decembrim Saūda Arābijā tika aizvadīti noslēdzošie divi 2020. gada FWCCCB sezonas posmi. Pirmajās sacīkstēs “Hail Baja I” SRT ekipāža Vasily Gryazin / Oleg Uperenko saskārās ar dažādām problēmām un rezultātā finišēja trešajā vietā, savukārt uzreiz pēc tam posmā “Hail Baja II” ekipāžai veicās jau krietni labāk, un viņi finišēja kā otrie T3 grupā. Jau pirms sacīkstēm Saūda Arābijā V.Gryazin bija T3 grupas kopvērtējuma līderis, un šajos posmos izcīnītie punkti ļāva līderpozīciju nosargāt. Kā zināms, V. Gryazin stūrmanis O.Uperenko startē zem Latvijas karoga.

SRT komandas CAN-AM projekta vadītājs Artūrs Priednieks: “Jāatzīst, ka šīs bija ļoti saspringtas sacīkstes. Lēmums šeit startēt nāca ļoti vēlu, bet komanda pielika visus spēkus un ļoti īsā laikā paveica patiešām apjomīgu darbu, kas ļāva ekipāžai veiksmīgi startēt. Lai gan mēs apzinājāmies, ka pasaules kausa titulam pietiek ar finišu TOP 3, spriedze nebūt nebija mazāka kā sacensībās ierasts. Taču ekipāža lieliski tika gala ar sev uzstādītajiem mērķiem un pasaules kausa tituls ir rokā! Šis ir milzīgs sasniegums ne tikai ekipāžai, bet arī visai komandai. Šī bija mūsu pirmā pilnā sezona pasaules līmenī, un jau vienas sezonas laikā pasaules kausa tituls ir mūsu! Protams, nekas nenāca tik viegli, ekipāža sacensības saskārās arī ar tehniskām ķibelēm, kas liedza iegūt augstāku rezultātu pirmajā “Baja Hail” posmā, bet komandas darbs parādīja, ka esam spējīgi ar visu tikt galā un mērķtiecīgi sasniegt to, kas iecerēts.”

Komandas pilots V. Gryazin: “Šīs bija manas pirmās sacīkstes tuksnesī, un braukšana pa tuksnesi ir ļoti specifiska. Katrs sacensību kilometrs bija jauna pieredze man. Un tā bija ļoti vērtīga pieredze. Mērķis bija mācīties, aprast ar jaunajiem apstākļiem un finišēt abus posmus TOP 3. To arī paveicu un esmu pasaules kausa ieguvējs! Neaprakstāmas sajūtas! Es vēlos pateikties SRT komandai par ieguldīto prātam neaptveramo darbu un atbalstu visas sezonas garumā, tā mums visiem bija dažādu izaicinājumu pilna. Kā arī īpaši vēlos pateikties savam stūrmanim O.Uperenko, kurš ar savu milzīgo pieredzi palīdzēja man kļūt ātrākam ar katru posmu.”

Ar sacensībām Saūda Arābijā FIA World Cup for Cross-Country Bajas 2020. gada sezona ir noslēgusies. Šobrīd komanda strādā pie nākošās sezonas plāniem, ar kuriem plašāku sabiedrību iepazīstinās jau janvārī. Tāpat SRT komanda piedāvā sadarbību arī citiem sportistiem, kuriem ir vēlme startēt un sevi pierādīt aizraujošajā cross-country disciplīnā.

 

 
Visi komentāri
 
aizejošais 9.janvāris 2021 15:12
0 0 Atbildēt

Nu ko viņi tur ķēpājas. Beidzot ir laiks katriem 3 sportistiem izdomāt pa savai kategorijai vai sporta veidam. lai visi tiek uz pjedestāla, un paši sevi var apkarināt ar bleķiem un dalīties ar stikla ķobjiem

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 5

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti