Baltijas drifta sezonas atklāšanā uz starta vairāk kā 100 dalībnieki!! 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Eline Berke | 29.aprīlis 2017 15:19

6. un 7. maijā, Biķernieku trasē tiks dots starts jaunajai Baltijas drifta sezonai. Sestdienā savā starpā sacentīsies spēcīgākie Baltijas PRO klases piloti, kuru starpā būs arī trīskārtējais Latvijas čempions un Drift Allstars vicečempions Jānis Eglīte, kā arī aktuālais Latvijas un Baltijas čempions Ingus Jēkabsons.

Tā kā 6. maijā vienlaikus norisināsies visu trīs Baltijas valstu čempionātu, kā arī Baltijas ieskaites pirmie posmi, tad sagaidāms, ka ceļu uz leģendāro Biķernieku trasi mēros kupls igauņu un lietuviešu drifteru pulks. Viņu starpā viens no spilgtākajiem un mērķtiecīgākajiem – pagājušā gada Baltijas vicečempions Harolds Valdma, kurš šosezon noteikti tēmēs tikai un vienīgi uz pirmo pozīciju. Savu titulu nosargāt gan centīsies Jēkabsons, savukārt Eglīte savai uzvaru kolekcijai bez šaubām centīsies pievienot arī Baltijas čempionātu. Cīņā iesaistīsies arī vairāki kaimiņu sportisti, kuri šogad aizvadīs arī Eiropas seriāla Drift Masters posmus, un, kuri jau savu sezonu atklāja iepriekšējā nedēļā Poznaņas trasē Polijā.

 Nedēļu pirms sacensībām dalību PRO klasē apstiprinājuši vairāk nekā 30 piloti no visām trim Baltijas valstīm. Plānots, ka to skaits līdz sacīkstēm vēl pieaugs, kas nozīmēs agresīvas cīņas jau no paša sākuma par iekļūšanu TOP32 finālbraucienos.

 Īpašu garšu sezonas atklāšanai piedos tas, ka pēc divu gadu pārtraukuma tā atkal norisināsies skatītāju iemīļotajā PRO konfigurācijā no Motormuzeja puses. Tādējādi skatītājiem no tribīnēm atkal pavērsies lielisks skats, pārredzot visu trasē un dalībnieku parkā notiekošo.

 Pēc sestdienas PRO posma stafeti svētdien pārņems Latvijas un Igaunijas drifta kauss, kam šīs, protams, arī būs sezonas atklāšanas sacensības. Jau ierasts, ka latviešu braucēji ProAm klasē demonstrē atraktīvu sniegumu, bet šoreiz viņiem pievienosies igauņu censoņi, kas cīņas padarīs divtik spraigas. Sagaidāmi arī pārstāvji no Lietuvas, kas tradicionāli piedalās pirmo vietu sadalē. Street un ProAm klasēm konfigurācija atšķirsies no PRO, jo abas starta taisnes virzienā dosies no pretējās puses, t.i. no tiltiņa. Pašlaik dalībai sacensībās gatavojas arī jaunākais Baltijas drifteris, Nikolass Bertāns, kuram ir tikai 12 gadi, un, kurš savu dalību jaunajā sezonā ir pieteicis ar HGK komandas būvētu sporta auto. Dalībnieku reģistrācija vēl ir atvērta, bet jau tagad redzams, ka izskatās, ka arī Street un Proam klasēs tiks aizvadīti  Top32 tandēmu iebraucieni!

 Baltijas drifta sezonas atklāšanas dienaskārtība:

Sestdiena, 6. maijs (PRO klase)

12:00 – sacensību atklāšana

12:30 – kvalifikācija

15:00 – TOP 32 finālbraucieni

18:10 - apbalvošana

 Svētdiena, 7. maijs (Street un ProAm klases)

13:00 – sacensību atklāšana

13:30 - ProAm kvalifikācija

15:30 – Street finālbraucieni

17:00 – ProAm finālbraucieni

19:00 – apbalvošana

 Biļešu iepriekšpārdošanā pieejamas visās biļešu servisa kasēs un Statoil DUS, pieejamas iepriekšpārdošanā ir tribīņu biļetes, visiem tribīņu biļešu īpašniekiem, katru dienu no 17:00 būs pieejams arī dalībnieku parks, ar iespēju apskatīt drifta auto tuvāk.

Biļetes iepriekšpārdošanā uz divām dienām maksā 13 EUR, bērniem 5 EUR, uz sestdienu atsevišķi  10 EUR pieaugušajiem, bērniem 3 EUR, uz Svētdienu atsevišķi pieaugušajiem 8 EUR, bērniem 3 EUR. Uz vietas sacensību dienā būs pieejamas arī dalībnieku parka biļetes.

 
Visi komentāri
 
es 29.aprīlis 2017 16:01
1 2 Atbildēt

Šis nu ir bezjēdzīgākais autosporta veids, lai piedod fani. Vismaz šajā formātā. Pieci līkumi un čiks. Cita lieta, ja brauktu pilnu apli un visi uzreiz. Līdzīgs ir dragreiss.

viencexperc 29.aprīlis 2017 16:19
4 2 Atbildēt

Kā tad tev nepatīk? Īsts komunistu sacīkšu formāts - maz investīciju, maz notērēta degviela. Paņēmi ielas auto, ar naglu izdūri inžektorā caurumu, lai kļūst jaudīgāks, čiptūnings un nakļeikas uz kapota. Protams, ka riepas noplēšas, bet tam ir sponsori.

Lēts un labs sporta veids. Arī CO maz izdalās. Komunistiem prieks, bet līdzjutējiem - nu tā, ja vairāk nav uz ko skatīties, tad ies.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti