Niko Rosbergs nenožēlo F-1 braucēja karjeras beigšanu 2

 

Foto: Ekrānšāviņš no Twitter.com

Nozare.lv | 6.decembris 2017 16:38

Vienu gadu pēc negaidītā lēmuma beigt Pirmās formulas (F-1) braucēja karjeru esot aktuālajam pasaules čempionam, 32 gadus vecais vācietis Niko Rosbergs intervijā aģentūrai DPA atklājis, ka neko nenožēlo.

Rosbergs uzsvēris, ka kopš 2016.gada 2.decembra, piecas dienas pēc kļūšanas par pasaules čempionu, viņam bijuši daudzi laimīgi brīži.

"Viss ir perfekti, nevar būt labāk," sacīja divu bērnu tēvs, izslēdzot mājienus, ka varētu atgriezties pie F-1 mašīnas stūres.

Pērn pēc titula iegūšanas sīvā cīņā ar komandas biedru Lūisu Hamiltonu, viņš sapratis, ka sajūtas vairs nekad nebūs tādas pašas.

"Dzīvē nekad nebūšu labāks kā togad," teica viena no nedaudzajām personībām sportā, kas mācējusi aiziet esot virsotnē.

Tikmēr viņa sieva Viviana raidorganizācijai BBC bija stāstījusi, ka saņēmusi daudz vēstuļu, kurās cilvēki šo lēmumu nosaukuši par iedvesmas avotu, lai vairāk atvēlētu laiku sev un ģimenei. Viņas un Niko ģimenē septembrī piedzima otrā meita.

Savukārt Rosbergs ir gandarīts, ka iedvesmojis citus. "Burvīgi, ka tik daudzus esmu pamudinājis vairāk domāt par savu dzīvi, jo ir jauki baudīt brīvību un veltīt laiku sev," viņš sacīja.

Bijušais pilots ceļo pa pasauli gandrīz tikpat intensīvi kā F-1 karjeras laikā, taču nevis lai sacenstos, bet tiktos ar dažādiem cilvēkiem, apmainoties idejām.

"F-1 es biju tik aizņemts ar savu personību, ka domāju tikai par sevi. Manā otrajā dzīvē ir izaicinājums atstāt to malā un kļūt citam cilvēkam," norādīja 2016.gada F-1 čempions.

Rosbergs atklāja, ka F-1 vairojusi pārliecību par sevi, tomēr sevi viņš uzskata par "ļoti kautrīgu". Mainoties "ir iespēja augt", kā rezultātā viņš kļuvis labāks tēvs, nolīdzis garīgo treneri un sācis lasīt filozofiskas grāmatas, skaidroja vācietis.

"Vēlos uzzināt, kāpēc cilvēki ir tādi, kādi viņi ir. Tas arī noder bērnu audzināšanā, jo redzu, ko daru nepareizi."
Tiesa, Rosbergs nākotnē neizslēdz darbošanos jauno F-1 īpašnieku "Liberrty Media" labā. "Esmu atvērts visam. Vēlētos palikt sportā," viņš sacīja.

1982.gada pasaules čempiona soma Kekes Rosberga dēls Niko F-1 karjeras laikā piedalījās 206 sacīkstēs, izcīnot 23 uzvaras un 55 reizes kāpjot uz goda pjedestāla. Rosbergs jaunākais 30 sacīkstes sāka no "pole position".
N.Rosbergs F-1 debitēja 2006.gadā Bahreinas "Grand Prix", bet pie pirmās uzvaras viņš tika sešus gadus vēlāk, 2012.gadā triumfējot posmā Ķīnā.

N.Rosbergs bija pirmais pilots kopš 1993.gada, kurš pēc titula izcīnīšanas paziņoja par karjeras beigām. 1993.gadā par aiziešanu no F-1 paziņoja tobrīd 38 gadus vecais francūzis Alēns Prosts.

Pirms čempiona titula izcīnīšanas N.Rosbergs divus gadus pēc kārtas kļuva par vicečempionu, piekāpjoties tikai Hamiltonam.

No 2006.gada turpmākās četras sezonas Rosbergs pārstāvēja "Williams" komandu, bet 2010.gadā pievienojās "Mercedes" vienībai.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 6.decembris 2017 17:55
1 4 Atbildēt

Tā arī vajadzēja teikt, ka tup zem sievas papēža...

ezis71 6.decembris 2017 19:13
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti