Minišosejas sezonas atklāšanā triumfē Liepiņš ar Nissan GT-R 14

 

Foto: Raimonds Volonts

Eduards Kalve | 24.aprīlis 2018 11:26

Pagājušās nedēļas ceturtdienā, 19. aprīlī, Biķernieku trasē tika aizvadītas pirmās 2018. gada Minišosejas sacīkstes. Piektā – jubilejas – sezona iesākās ar labiem laika apstākļiem, pozitīvu atmosfēru un Ralfa Liepiņa (Nissan GT-R) uzvaru.

Ja otrdienas treniņā, kad trase vēl bija daļēji mitra, uz starta izgāja 41 dalībnieks, tad saulainajās ceturtdienas sacensībās piedalījās 46 braucēji. Vislielākā konkurence sezonas atklāšanā bija 3000 ieskaitē, kurā par sekundēm cīnījās 16 dalībnieki.

Tieši šajā klasē arī bija vērojamas vissīvākās cīņas gan par uzvaru, gan pjedestālu. Ja treniņā ātrākais bija Reinis Vilkaitis, tad sacensībās pagājušā gada 3000 ieskaites uzvarētājs Andris Čats tomēr atrada savu īsto ātrumu un trīs apļu summā par 1,4 sekundēm pārspēja Vilkaiti. Trešo vietu par mata tiesu – 0,02 sekundēm - izcīnīja Vilnis Vuļs, apsteidzot ar aizlienētu auto startējošo Voldemāru Kalvi. Jāatzīmē, ka turpat nepilnas sekundes attālumā aiz viņiem finišēja arī Krišs Jaunzemis un Jānis Straupe (Subaru Impreza). Visi iepriekš minētie, izņemot Straupi, startēja ar 3. sērijas BMW spēkratiem.

Pārliecinošu sniegumu gan treniņā, gan sacensībās demonstrēja Ralfs Liepiņš ar Nissan GT-R, izcīnot pirmo vietu gan OPEN klasē, gan absolūti. Tuvākie sekotāji OPEN ieskaitē bija brāļi Matīss un Miķelis Mežaki ar Subaru Impreza WRX STI, no kuriem ātrāks šoreiz jaunākais Miķelis. Starp dalībniekiem bija manāms arī daudzkārtējais Latvijas dragreisa čempions Ilmārs Zausajevs, kurš pagājušajā gadā ar žiguli debitēja autošosejā. Viņš kopā ar Edgaru Bundzi bija ieradušies notestēt tikko uzbūvēto Audi A4 sporta automobili.

1600 un 2000 klasēs, kā ierasts, dominēja Honda un MG/Rover markas automobiļi. 1600 ieskaitē bezierunu uzvara dažādās autosporta disciplīnās pieredzējušajam Reinim Trūpam, aiz sevis atstājot Matīsu Ošu un Renāru Bajarunu. Tikmēr 2000 klasē pirmais šoreiz Edvīns Vansovičs, otrais Renārs Zapackis, bet trešajā vietā Edvards Pavlovskis.

Pavlovsku ģimenei šīs bija īpaši veiksmīgas sacīkstes, jo pēc vairāku gadu pārtraukuma pie stūres kādā autosporta pasākumā sēdās Kristīne Pavlovska, uzreiz izcīnot trešo vietu. Pirmo uzvaru Minišosejā iespēja Anastastija Kozlovska, bet Elīzai Astrai Vectirānei šoreiz otrā vieta.

Visu klašu uzvarētāji tika pie balvām no „AD Parts”, bet viss pjedestāls ieguva bezmaksas stundu „Sim Racing Club” simulatorā. Tāpat dalībnieki, kas startēja ar Yokohama AD08R modeļa riepām, sāka krāt punktus „Yokohama Challenge” ieskaitē, kuras uzvarētājus sezonas beigās gaida vērtīgas balvas.

Nākamais Minišosejas treniņš Biķernieku kompleksajā sporta bāzē norisināsies 22. maija vakarā, bet otrais posms uzreiz divas dienas vēlāk – 24. maijā. Sīkāka informācija par Minišoseju pieejama www.minisoseja.lv un https://www.facebook.com/minisoseja/.

Minišosejas 1. posma rezultāti:
1600
1. Reinis Trūps, Honda Civic
2. Matīss Ošs, MG ZR
3. Renārs Bajaruns, Honda Civic

2000
1. Edvīns Vansovičs, Honda Civic
2. Renārs Zapackis, Honda Integra
3. Edvards Pavlovskis, Honda Civic

3000
1. Andris Čats, BMW 3. sērija (E46)
2. Reinis Vilkaitis, BMW 3. sērija (E36)
3. Vilnis Vuļs, BMW 3. sērija (E36)

OPEN
1. Ralfs Liepiņš, Nissan GT-R
2. Miķelis Mežaks, Subaru Impreza
3. Matīss Mežaks, Subaru Impreza

DĀMAS
1. Anastasija Kozlovska, Mazda MX-3
2. Elīza Astra Vectirāne, MG ZR
3. Kristīne Pavlovska, Honda Civic

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 24.aprīlis 2018 22:10
4 3 Atbildēt

Tu man netirs virsū katram komentāram, ja? Anonīmais āksts

Tā bija IRONIJA (izlasi Google, ko tas nozīmē).

Kristaps 24.aprīlis 2018 19:46
3 6 Atbildēt

A, ko žēl?

Pa kurieni tad braukt? Ja pa ielu, tad tev bikses pilnas no bailēm, ka tik kāds neuzbrauc virsū, ja pa trasi tad arī kaut, kas nav labi, takā sieviete te čiksti...

vietējais 24.aprīlis 2018 20:05
3 9 Atbildēt

Tā Biķernieku trase ir reāla suņa nagla. Troksnis nenormāls, stāvvietas pilnas, tolka nekāda. Sen jau vajadzēja likvidēt!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti