Minišosejas sezonas atklāšanā triumfē Liepiņš ar Nissan GT-R 14

 

Foto: Raimonds Volonts

Eduards Kalve | 24.aprīlis 2018 11:26

Pagājušās nedēļas ceturtdienā, 19. aprīlī, Biķernieku trasē tika aizvadītas pirmās 2018. gada Minišosejas sacīkstes. Piektā – jubilejas – sezona iesākās ar labiem laika apstākļiem, pozitīvu atmosfēru un Ralfa Liepiņa (Nissan GT-R) uzvaru.

Ja otrdienas treniņā, kad trase vēl bija daļēji mitra, uz starta izgāja 41 dalībnieks, tad saulainajās ceturtdienas sacensībās piedalījās 46 braucēji. Vislielākā konkurence sezonas atklāšanā bija 3000 ieskaitē, kurā par sekundēm cīnījās 16 dalībnieki.

Tieši šajā klasē arī bija vērojamas vissīvākās cīņas gan par uzvaru, gan pjedestālu. Ja treniņā ātrākais bija Reinis Vilkaitis, tad sacensībās pagājušā gada 3000 ieskaites uzvarētājs Andris Čats tomēr atrada savu īsto ātrumu un trīs apļu summā par 1,4 sekundēm pārspēja Vilkaiti. Trešo vietu par mata tiesu – 0,02 sekundēm - izcīnīja Vilnis Vuļs, apsteidzot ar aizlienētu auto startējošo Voldemāru Kalvi. Jāatzīmē, ka turpat nepilnas sekundes attālumā aiz viņiem finišēja arī Krišs Jaunzemis un Jānis Straupe (Subaru Impreza). Visi iepriekš minētie, izņemot Straupi, startēja ar 3. sērijas BMW spēkratiem.

Pārliecinošu sniegumu gan treniņā, gan sacensībās demonstrēja Ralfs Liepiņš ar Nissan GT-R, izcīnot pirmo vietu gan OPEN klasē, gan absolūti. Tuvākie sekotāji OPEN ieskaitē bija brāļi Matīss un Miķelis Mežaki ar Subaru Impreza WRX STI, no kuriem ātrāks šoreiz jaunākais Miķelis. Starp dalībniekiem bija manāms arī daudzkārtējais Latvijas dragreisa čempions Ilmārs Zausajevs, kurš pagājušajā gadā ar žiguli debitēja autošosejā. Viņš kopā ar Edgaru Bundzi bija ieradušies notestēt tikko uzbūvēto Audi A4 sporta automobili.

1600 un 2000 klasēs, kā ierasts, dominēja Honda un MG/Rover markas automobiļi. 1600 ieskaitē bezierunu uzvara dažādās autosporta disciplīnās pieredzējušajam Reinim Trūpam, aiz sevis atstājot Matīsu Ošu un Renāru Bajarunu. Tikmēr 2000 klasē pirmais šoreiz Edvīns Vansovičs, otrais Renārs Zapackis, bet trešajā vietā Edvards Pavlovskis.

Pavlovsku ģimenei šīs bija īpaši veiksmīgas sacīkstes, jo pēc vairāku gadu pārtraukuma pie stūres kādā autosporta pasākumā sēdās Kristīne Pavlovska, uzreiz izcīnot trešo vietu. Pirmo uzvaru Minišosejā iespēja Anastastija Kozlovska, bet Elīzai Astrai Vectirānei šoreiz otrā vieta.

Visu klašu uzvarētāji tika pie balvām no „AD Parts”, bet viss pjedestāls ieguva bezmaksas stundu „Sim Racing Club” simulatorā. Tāpat dalībnieki, kas startēja ar Yokohama AD08R modeļa riepām, sāka krāt punktus „Yokohama Challenge” ieskaitē, kuras uzvarētājus sezonas beigās gaida vērtīgas balvas.

Nākamais Minišosejas treniņš Biķernieku kompleksajā sporta bāzē norisināsies 22. maija vakarā, bet otrais posms uzreiz divas dienas vēlāk – 24. maijā. Sīkāka informācija par Minišoseju pieejama www.minisoseja.lv un https://www.facebook.com/minisoseja/.

Minišosejas 1. posma rezultāti:
1600
1. Reinis Trūps, Honda Civic
2. Matīss Ošs, MG ZR
3. Renārs Bajaruns, Honda Civic

2000
1. Edvīns Vansovičs, Honda Civic
2. Renārs Zapackis, Honda Integra
3. Edvards Pavlovskis, Honda Civic

3000
1. Andris Čats, BMW 3. sērija (E46)
2. Reinis Vilkaitis, BMW 3. sērija (E36)
3. Vilnis Vuļs, BMW 3. sērija (E36)

OPEN
1. Ralfs Liepiņš, Nissan GT-R
2. Miķelis Mežaks, Subaru Impreza
3. Matīss Mežaks, Subaru Impreza

DĀMAS
1. Anastasija Kozlovska, Mazda MX-3
2. Elīza Astra Vectirāne, MG ZR
3. Kristīne Pavlovska, Honda Civic

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 24.aprīlis 2018 14:51
0 3 Atbildēt

Ko ta tos ielas auto lauž

Kristaps 24.aprīlis 2018 19:46
3 6 Atbildēt

A, ko žēl?

Pa kurieni tad braukt? Ja pa ielu, tad tev bikses pilnas no bailēm, ka tik kāds neuzbrauc virsū, ja pa trasi tad arī kaut, kas nav labi, takā sieviete te čiksti...

kasinsh79 24.aprīlis 2018 22:10
4 3 Atbildēt

Tu man netirs virsū katram komentāram, ja? Anonīmais āksts

Tā bija IRONIJA (izlasi Google, ko tas nozīmē).

Kristaps 25.aprīlis 2018 7:46
3 7 Atbildēt

Tu pievaldi savu muti, un āksts tu esi pats. Pirms raksti kaut, ko padomā vispirms.

Es esmu anonīms? Un, kas Tu esi? kasinsh79, jā lielilsiki, tiešām ļoti atklāti "kasinsh 79" - lielisks vārds un uzvārds

P.s.

Šis viss jau bija tikai ironija, āksts ibio...

kasinsh79 25.aprīlis 2018 8:07
1 2 Atbildēt

Parūpēsimies tev uzlikt banu

kasinsh79 25.aprīlis 2018 8:14
2 2 Atbildēt

Vispār esmu iauto vecbiedrs, visiem zināms, arī esmu atrādījies ar seju foto utt. Tu gan esi nekas

Kristaps 25.aprīlis 2018 20:18
2 2 Atbildēt

Nu jā iauto ir teju Tava dzīve, visur citur droši vien jūties apvainots misters "varenais", satiktu Tevi tad redzētu, kurš ir "nekas"

P.s.

Tas, ka tu esi kaut kāds vecbiedrs, nedod tev tiesības mētāties ar gaiļa cienīgiem apgalvojumiem un vispārinājumiem...

kasinsh79 25.aprīlis 2018 22:13
0 1 Atbildēt

Nesatraucies, ne visa dzīve, tikai maza daļiņa. Tādi aicinājumi visnotaļ apliecina tavu stulbumu, jo spēka demonstrēšana - acīmredzama prātā vāja cilvēka apliecināšanās Vispār vāries vien pats, nevienam te neesi un nebūsi interesants.

Kristaps 26.aprīlis 2018 19:32
2 2 Atbildēt

Kāda tev tur vairs dzīve

Tas par to spēku un grudŗibu - nejau es tevi sāku apsaukāt, tas ir rakstūrīgi tādiem, kā tev. Sarunā muļķības un, kad jāatbild par saviem vārdiem, tā plinte krūmos.

Atradies te "vecbiedrs" smiekls nāk

Cilvēks, kur tiešām varētu kaut pretendēt uz "vecbiedra" satatusu, nerakstīs muļķības auto forumā un pēc tam nedefinēs to, kā "ironīju". Cerams, ka citiem "vecbiedriem" tā pierīte nav tik šaura...

iAuto 27.aprīlis 2018 10:18
2 0 Atbildēt

Kristap! Lūdzu nedaudz mierīgāk

vietējais 24.aprīlis 2018 20:05
3 9 Atbildēt

Tā Biķernieku trase ir reāla suņa nagla. Troksnis nenormāls, stāvvietas pilnas, tolka nekāda. Sen jau vajadzēja likvidēt!

kasinsh79 24.aprīlis 2018 22:11
0 0 Atbildēt

Tad laikam jāmaina dzīvesvieta Trase ir kolosāla, tai būs būt vēl ilgi.

vietējais 25.aprīlis 2018 17:16
0 5 Atbildēt

Laikam vienreiz būs jāsaceļ kājās Mežciems un tā trase jānobloķē.

chubriks 25.aprīlis 2018 20:25
0 0 Atbildēt

Pareiz. Jālikvidē vienīgā Latvijas normālā autotrase. Lai cilvēki pierāda sevi ielās nevis uz trases, kas padarīs autosportu lētāku un demokrātisku. Liekas visnotaļ loģiski. Kristapu par LAF prezidentu! Bet Igaunija lai turpina mocīties ar savu Audru trasi, viņiem nevajag ieteikt šādus risinājumus/uzlabojumus, tā tiem estiņiem arī vajag.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

Vidzemes šosejas un Ķekavas apvedceļa posmos palielinās maksimālo atļauto ātrumu 8

No šodienas atsevišķos Vidzemes šosejas (A2) un Bauskas šosejas Ķekavas apvedceļa (A7) posmos tiks palielināts maksimālais atļautais ātrums, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC). Lasīt vairāk

 

Ķīnas autotirgus – 2024. gada marta rezultāti un ražīgāko zīmolu TOP-10 2

2024.gada martā Ķīnā pārdoti 1,690 miljoni automobiļu, ar lielu atrāvienu dominējot vienam pašmāju zīmolam. Lasīt vairāk

 

Par smagas avārijas izraisīšanu dzērumā piespriež četrus gadus cietumā 2

Kurzemes rajona tiesa kādam autovadītājam piespriedusi četrus gadus cietumā par bez tiesībām dzērumā izraisītu avāriju ar smagi cietušu pasažieri, aģentūra LETA uzzināja prokuratūrā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti