Jelgavas driftā uz pjedestāla 13 gadus vecais Bertāns, uzvar Bērziņš 10

 

Foto: Balticrace.lv

Artūrs Virbulis | 16.jūlijs 2018 15:10

Svētdien, 15. jūlijā, sporta un atpūtas kompleksā „Rullītis” norisinājās Tri-Ace Tyre Latvijas drifta kausa 3. posms. Aizraujošās cīņās Street klasē uzvaru izcīnīja Dāvis Mangalis, savukārt ProAm ieskaitē dramatiskā finālā Jānis Bērziņš pieveica 13 gadus veco Nikolasu Bertānu.

Jelgavas driftā uz starta izgāja 63 dalībnieki no visām trīs Baltijas valstīm, kas sestdienas treniņus izmantoja, lai aprastu ar ātrajām, bet tehniski sarežģītajām trases konfigurācijām. Pēc svētdienas rīta treniņa sekoja kvalifikācija, kurā Street klasē uzvaru izcīnīja Matīss Krēsliņš, aiz sevis atstājot Dāvi Mangali un Igoru Vozņakovski. ProAm ieskaitē pirmā vieta kvalifikācijā Nikolasam Bertānam, bet aiz viņa ierindojās Aleksandrs Murajs un Andris Liparts.

Street klases finālbraucienos līdz TOP 4 pirmo reizi aizcīnījās Raimonds Drevinskis, kuram pretī stājās pieredzējušais Māris Ruņģis. Lai arī Ruņģim šīs bija vien pirmās sacīkstes šosezon, viņš demonstrēja stabilu un skaistu sniegumu, pārspēja Drevinski un iekļuva finālā. Otrajā pusfinālā tikās kopvērtējuma līderis Ansis Andersons un pagājušā gada Jelgavas uzvarētājs Dāvis Mangalis. Šajā duelī agresīvāku sniegumu parādīja un finālā iekļuva Mangalis.

Cīņā par trešo vietu par pārsteigumu parūpējās Drevinskis, pārspējot Andersonu un izcīnot savu pirmo goda pjedestālu. Savukārt aizraujošā un ļoti līdzvērtīgā finālā Mangalis uzvarēja Ruņģi, otro gadu pēc kārtas triumfējot Jelgavas drifta posmā. Tāpat Mangalim pirmā vieta arī Tri-Ace Tyre Challenge, kas viņam ļāva doties mājās ar 10 jaunām Tri-Ace riepām. Otrā vieta un 8 jaunas Tri-Ace riepas Jānim Patmalniekam, bet kā trešais ar četrām jaunām Tri-Ace riepām mājup devās Edgars Kroģeris.

ProAm ieskaitē ļoti pārliecinošu sniegumu visas dienas garumā rādīja kvalifikācijas uzvarētājs Nikolass Bertāns, kurš pirmo reizi savas vēl jaunās drifta karjeras laikā aizcīnījās līdz pusfinālam. Tur viņam pretī stājās vēl viens pusfināla debitants, jelgavnieks Aleksandrs Lakutijevskis. Lai arī mājinieks centās cik vien varēja, Bertāns turpināja tikpat pārliecinoši kā līdz tam un iekļuva finālā.

Līdz otram pusfinālam aizcīnījās Jānis Bērziņš, pārspējot vairākus ievērojami jaudīgākus automobiļus, un jelgavnieks Kaspars Skrinda. Aizraujošā cīņā, kuras laikā bija gan sadursme, gan pārbrauciens, uzvaru izcīnīja Bērziņš, kamēr Skrindam atlika cīņa par trešo vietu. Tajā pēc pirmā brauciena Lakutijevska auto piedzīvoja dzinēja defektu, līdz ar to trešais otro Latvijas drifta kausa posmu pēc kārtas Skrinda.

Dramatiski notikumi norisinājās finālā, jo pirmā brauciena noslēgumā Nikolass Bertāns, braucot pa priekšu, izlidoja no trases un atsitās pret trases malā stāvošajām riepām. Tā rezultātā nobortējās viena no aizmugurējām riepām un tā kā starp viena tandēma braucieniem riepas mainīt nedrīkst, tad par ProAm klases uzvarētāju automātiski kļuva Jānis Bērziņš.

Bez otrās vietas kopējā ieskaitē Bertāns arī izcīnīja pirmo vietu Tri-Ace Tyre Challenge, iegūstot 16 jaunas Tri-Ace pusslika tipa riepas. Otrais ar 10 tādām pašām riepām balvā Edmunds Bērziņš, kamēr trešā vieta un 6 riepas Rolandam Bērziņam.

Latvijas drifta kausa 3. posma rezultāti:

Street

1. Dāvis Mangalis, BMW 328 (E30)

2. Māris Ruņģis, BMW 340 (E36)

3. Raimonds Drevinskis, BMW 328T (E36)

ProAm

1. Jānis Bērziņš, BMW M3 (E36)

2. Nikolass Bertāns, BMW 3. sērija (E36)

3. Kaspars Skrinda, BMW 328T (E46)

 
Visi komentāri
 
WONDERWHY 16.jūlijs 2018 17:23
3 9 Atbildēt

Mazgadīgais tikai dēļ bagāta fāteta tur izsities. Pazīstu tur čali, kurš pats gadiem ilgi pērās kamēr kaut ko sasniedza.

x 16.jūlijs 2018 17:43
15 1 Atbildēt

Tā, kā tu nezinātu, ka autosportā lielākoties tiek turīgi cilvēki. Jo tas viss ir jāmācās no mazotnes. Līdz ar to viss jāpērk vecākiem.

Pelni tu arī un sūti savu dēlu/dēlus, vai meitu/meitas uz autosportu un tad, lai sacenšās ar šo 13gadnieku.

Bagātais fāteris jau nebrauca viņa vietā, būtu stulbi iedomāties, ka šis 13 gadnieks no zila gaisa nokrita ar savu auto un saviem līdzekļiem.

99% zināmo autosportistu ar to ir nodarbojušies no mazotnes, un protams, nejau par saviem līdzēkļiem, loģiski...

WONDERWHY 17.jūlijs 2018 10:53
0 0 Atbildēt

Es labāk dēlam/meitai nopērku māju/dzīvokli nekā atļauju nodarboties ar kaut ko tādu, kas var par invalīdu uz mūžu pataisīt. Vienkārši riebjās to sīko šurguļu slavināšana, it kā viņi no savas pusdienu naudas to visu darītu. Autosportā profesionālā līmenī var izsisties, ja ir kādi gali tur jau. Tie paši cherry missiles (pazīstami cilvēki) jau kādus 5 gadus sitās ar vecām žurkām pa strīta klasēm un kam vairāk diez vai sanāks tuvākajos 10 gados.

x 17.jūlijs 2018 14:22
0 0 Atbildēt

Nu tā jau ir katra paša darīšana. Par invalīdu zu mūzu var kļut tik pat labi, kā uz ielas, tā mājās esot, tas nav kritērijs, protams varbūtīabs iespējas lielakas, bet galvenais - tad nevajag rakstīt tādus muļķīgu komentārus, kā iepriekš.

Tu gribētu, lai slavina vina vecākus, jeb tevi, kā pusdienu naudas devēju? Tas ir sports, ko viņiem darīt pastāstīt visiem, kuri palika pēdējie? Nevis gali, bet nauda! Kas tas pas stulbu uzskatu, tā itkā kāds viņu vienkārši ielika tur un viņš pēķšni uzvar.

Tavai zināšanai vinš sacenšas ar 25+ gadniekiem, kuri brauc ar vel dārgaķiem auto, un? Kur tad viņu prasme, pusdienas nav ēduši?

viencexperc 16.jūlijs 2018 18:41
19 12 Atbildēt

Pateicoties 13 gadīgiem bērniem un zekauskiem turnīriem, BMW tiek pie sporta panākumiem. Tāpēc gopņikiem un citiem 13 gadīgiem - prieks.

viencexperc 16.jūlijs 2018 18:52
15 10 Atbildēt

Tātad, papētīsim populārākās un Top autosacīkstes. To līderkomandas. Jelgavas drifta čempionātu neskatīsimies:

1) Formula 1 - Ferarri, Mercedess, Renault, Honda

2) Nascar -= Chevrolet, Ford, Toyota, Dodge ( xfinity serija)

3) Monster jum - ford, cadillac, chevrolet, dodge, utt pārsvarā amerikāņi

4) Drag race - BMW tur nav

5) Indycar - Chevrolet, Honda

6) WRC - ford, Hyndai, toyota, citroen, vw, utt. BMW nav

7) Rallycross - audi, ford, kia, peugeot, vw, subaru, renault, utt ( bmw nav)

8) V8 supercars - jaguar, ford, holden, chevrolet

9) 24 hours Le Mans - porshe, ford, ferarri, aston Martin ( bmw 5. vieta )

10) Eformula - Renault

11) Formula Drift - toyota, ford, BMW tikai pagājušogad izcīnīja 3. vietu ( augstākais saniegums pēdējos 10 gados)

12) Tūrings 1) chevrolet, 2) BMW, 3) citroen...7) lada....

bet ja mēs skatamies World touring cur Cup sacikstes, tad tur BMW vispār nav.

13. Dakāras rallijs.

peugeot, VW, mitsubishi, utt

Kravas auto klasē uzvar krievu kamaz. Tāpēc var droši teikt, ka kamazam ir vairāk trofeju, kā BMW.

...

ak jā, BMW taisa arī motociklus. Varbūt, vismaz, tie iet?

1) Moto GP - ducatti, yamaha, honda, suzuki, KTM, aprilia...

2) Motocross - Yamaha, kawasaki, suzuki, ktm, honda, husqvarna..

3) Dakaras rallijs.

Pēdējais BMW, kurš uzvarēja, bija 2000 gadā. To vadija Richard Sainct, kurš ar BMW uzvarēja 1999. un 2000.gadā. Tad Richard Sainct bija neveiksmju sērija, līdz saprata, ka vajag nomainit savu sūda BMW pret KTM...un atkal uzvarēja.

Kopš tās reizes BMW pameta pat Dakāru.

usaexperc 16.jūlijs 2018 19:12
9 9 Atbildēt

Pupu mizas tā statistika. Ja mēs skatāmies uz BMW mērķauditoriju, tad BMW ir Nr.1 ielās un gandrīz visās iespējamās tautas klasēs. Un ko vēl vairāk vajag? Ideāla reklāma un mārketings. Profesionālais sports ir pontiem un sūdu reklamēšanai. Nascar ir spilgts puemērs.

bumeris 18.jūlijs 2018 10:13
2 1 Atbildēt

Es arī tā domāju. BMW mērķauditorija ir krievi, zeki, gopņiki, un trīspadsmitgadnieki, kurus iespaidoja filma- "Būmeris", vai tādi kā mēs (pats saproti par ko rakstu, jo to nevar rakstīt publiski tik ilgi, kamēr valsts ir homofoba).

Un sasniegumi sportā nav vajadzīgi, jo kā jau rakstīju - BMW agri vai vēlu izkodīs jebkuru auto. Es reiz ferrari izkodu. Pagaidīju, kad tas apstāsies, un izkodu.

Dimants 18.jūlijs 2018 11:29
1 0 Atbildēt

Jā, jā slimais!

Brauc ar savu auto un biedz reiz zem citiem nikiem komentēt!

Chankaishi 18.jūlijs 2018 10:28
1 0 Atbildēt

Saciikstes lielaakotie deelj reklaamas, taapeec tur piedalaas fabriku komandas. BMW nav vajadziibas peec daargas reklaamas, taa pat vinjus peerk labaak nekaa tos jenjkju shevroletus vai fordus. Vaacietim kaada jeega sacensties ar tirgus niikuljiem?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti