Volkswagen parādījis Golf universālu, kas darbojas ar diviem degvielas veidiem: gāzi vai benzīnu. Golfa 2 litru dzinēja jauda ir 115 Zs, bet darbojoties ar dabas gāzi - 102 Zs. VW sola, ka Golfs būšot arī ekonomisks...


Volkswagen parādījis Golf universālu, kas darbojas ar diviem degvielas veidiem: gāzi vai benzīnu. Golfa 2 litru dzinēja jauda ir 115 Zs, bet darbojoties ar dabas gāzi - 102 Zs. VW sola, ka Golfs būšot arī ekonomisks...
73l gazes tvertne un tikai 210km >> katkas nav , biku sviests
jaaaa 6l/100km gazes un benzinu 8l :)))
sviets
durs
drosi vien ka benzinbaka 50l+13l gaze. kaut gan man liekas ka logiskak butu bijis taisit otradak.
Kaut ko nesapratu: ar dabasgāzi. Autinji tak brauc ar sašķidrināto propāns-butāns un dabas gāzes uzpildes tanku nemaz nav.
Iesaku vēlreiz pārtulkot rakstu :)))
Bāka laikam tiešām domāta 50l bendzīns + 13l gāze.. lai gan 13l gāzes balons vispār kautkā podā sanāk ... manam auto 40l šķiet tā pamaz .... :((
Kadi 13 litri? Ja benzinbaka ir 50 l, tad jau gazes balons ir 23 (73-50=23)
Nu ja 73l tas ir kopējais tilpums. Un 13l gāzes jo 6l uz 100 km!
Vai nav vienkarsak nopirkt parastu GOLF un tad aprikot ar gazes iekartu. Sanaks letak.
Nu varēja jau lielāku baloniņu iestutēt, liekās bišķi smieklīgi 13 litri, bet savādāk laba doma, vismaz viss ir labi nostrādāts.
to viesis:
ir gan dabas gaaze gan saskjidrinaataa:) paskaties internetaa pa vaacijas uzpildes stacijaam:)
Neziniishiem un "gudriniekiem"!
1. Tulkots ir pavirshi un neprasmiigi, iespeejams ceelonis ir mekleejams jau tamaa krievijas saitaa.
2. Gadiijumaa, ja auto iet ar dabasgaazi (metaanu), kura nepakljaujas sashkjidrinaashanai kaa LPG, uz auto uzstaada balonu vai balonus, kuros gaaze ir iepildiita zem liela spiediena, 250 - 350 atmosfeeras. Taa kaa shaadiem gaazes baloniem vajag vairaak vietas , tos uzstaada pamataa lielgabariita transporttehnikai. Bez visa paareejaa modernie baloni ir visai daargi, jo svara ekonomijas deelj tos izgatavo nevis no teerauda, bet no sinteetisko shkjiedru kompoziitmateriaaliem - dotajaa gadiijumaa, ja saiisinaajums ir CFK (no vaacu teksta?), tas ir ogleklja shkjiedras kompoziits.
Jebkuraa gadiijumaa modernie automobilji, kuros gaazes lietoshana ielikta jau konstrukcijaa, nezaudee ne bagaazhnieka telpu, ne iipashi ir smagaaki, ne arii iipashi leenaak iet - turklaat ar peedeejaas paaudzes gaazes aparatuuru (speciaali ECU, Bi-Fuel sprauslas, augstaakas kompresijas pakaapes pashiem dzineejiem utt.) patieshaam ir ekonomiskaaki par benziina degvielas lietotaajiem, visvairaak tas izpauzhas "garos gabalos", tobish autobaanja rezhiimos taapat kaa diizeljiem.
Un 4000 EUR par ljoti advanceetu gaazes aparatuuru nav nekas, ja piemet, ka jauns VAZ karburators Vaacijaa veikalaa maksaa gandriiz 2500 EUR - luksa prece karburators, taa saciit :-)))))
KoLenVal
Gribētos atgādināt ka Rietumeiropā ka gāzveida degvielu izmanto metānu (dabas gāzi, kuru mēs ikdienā izmantojam virtuvē gāzes plītīs). Tam ir divi galvenie aspekti - tīrākas atgāzes, kā propānam/butānam (noteicošais ir ekoloģiskais efekts) un labi attīstīta infrastruktūra- gāzes vadi ir pieejami faktiski visos dzīvojamos un industriālajos rajonos, līdz ar to ir viegli izveidot uzpildes tīklus. Nobraukums ir mazs tāpēc, ka normālos apstākļos metānu nevar sašķidrināt, līdz ar to uzkrātās degvielas daudzums pēc masas ir salīdzinoši mazs. Balonu skaitu palielināt liedz to lielais svars (līdz šim tie bija no tērauda - līdzīgi kā skābekļa baloni- torpēdas). Tagad mēģina balonus izgatavot no kompozītmateriāliem (skat. rakstu), esot izstrādnes izotermiskiem baloniem. Starp citu ar metānu brauc jau kopš dziļiem padomju laikiem - ziliņi, gaziki ar veselu balonu bateriju zem kravas kastes vai aiz kabīnes.
Jurģītis.
ta sanak ar musu gazes iekartam nevar pildities Vacija!?
durs
To durs; var, tur ir sastopamas abu veidu gaazu uzpildes vietas, ja brauc ar gaazes auto uz turieni, tad jaaapgaadaajas ar uzpildes vietu karti, vasaraa taadu redzeeju nopeerkamu. Droshi vien , ka webaa arii info ir atrodama. Un tad jau tik atliek izveele - vai "Naturgas"(saspiestaa dabas gaaze/CNG) vai "Fluessiggas" (sashkjidrinaataa naftas gaaze/ LPG) atkariibaa no uzstaadiitaa gaazes balona un aparatuuras tipa :-) Interesanti, ka pashi vaacieshi saka taa: Vaacijaa iegaadaajamaa LPG esot augstaakas kvalitaates, kaa Holandee un Francijaa, toties pateerinjsh vaacu gaazei esot lielaaks - aciimredzot arii Eiropaa ir kvalitaates svaarstiibas :-) kategoriski neiesaku lietot "Bio-Gas", bet to arii normaali nepaardod mazumtirdznieciibaa (taa arii ir saspiestaa gaaze, taapat kaa dabasgaaze).
KoLenVal
blee, cik tad iisti ir taa gaazes bundzha??? 13 Litri un novaaleet var 200km ??? :D :| blee neko nesaprotu...
shearer: tai mazajaa baacinjaa gaaze ir vismaz zem 200 vai 250 atm spiediena. Taa kaa gaazes tilpums ir pie kaajas, svariiga ir balonaa esoshaas gaazes MASA, apreekjini , luudzu, cik ir balonaa saspiestaas gaazes masa un ko tas izsaka pret citaa balonaa iepildiitu sashkjidrinaatu gaazi. Un viss bumbaas, nekaadu probleemu :-) ja skaabeklja balonaa buutu gaaze zem paaris atm spiediena, tur arii nekaada svarka neiznaaktu, bet sanaak un diezgan ilgi :-)
KoLenVals
VW jaunajam modelim koda vārds bija Aušvica-Buhenvalde
(just jox)
Brabus, vācu uzņēmums, kas specializējas Mercedes automobiļu uzlabošanā, parādījis savu jaunāko projektu – XL 800, kas radīts uz Mercedes-AMG G 63 4x4² bāzes. Lasīt vairāk
Britu ražotājs Jaguar turpina iepazīstināt ar savu “nevienam līdzīgo” Type 00 konceptautomobili, pirmo jaunās ēras sērijveida automobili solot 2025. gada beigās. Lasīt vairāk
Aprīļa izskaņā Polijas dienvidos “Renault” Baltijas un poļu auto žurnālistiem piedāvāja izmēģināt jauno “Renault 5” modeli. Ar vienu no tiem atbraucām arī uz Rīgu. Lasīt vairāk
No 2025. gada 1.jūlija stājas spēkā jauns regulējums, kas nosaka, ka arī elektroskrejriteņiem ir nepieciešama OCTA. Šāda likuma norma pieņemta, lai pasargātu citus ceļu satiksmes dalībniekus no finansiāliem zaudējumiem, ko var radīt, ja sadursmi izraisa elektroskrejriteņa vadītājs. Lasīt vairāk
Gadījumā kaut kas te nav sajaukts? IMHO parasti autiņš gāzi ēd vairāk kā benzīnu...