Golfs brauks ar gāzi 25

 
22.oktobris 2002 9:16

Volkswagen parādījis Golf universālu, kas darbojas ar diviem degvielas veidiem: gāzi vai benzīnu. Golfa 2 litru dzinēja jauda ir 115 Zs, bet darbojoties ar dabas gāzi - 102 Zs. VW sola, ka Golfs būšot arī ekonomisks...

Uzstādītā gāzes balona tilpums pietiekams 210 km(??)nobraukšanai, pēc ka vadības bloks automātiski pārslēgsies uz benzīna padevi. Dabiski, pārslēgties starp šiem enerģijas avotiem var arī manuāli. Kopā, ar piepildītām abām tvertnēm Volkswagen Golf Bi-Fuel varēs veikt apmēram 950 km. Pats interesantākais šajā VW jaunumā ir tas, ka kompānija ir parūpējusies, lai gāze neaizņemtu vietu bagāžas nodalījumā un novietojusi 7313 litrus lielo tvertni rezerves riteņa nišā. Jāpiezīmē, ka tvertne ir izgatavota no sintētiskajiem sveķiem (CFK) un ir daudz izturīgāka par dzelzs balonu. Šodien Vācija darbojas 306 auto uzpildes stacijas, kas var "palīdzēt" mašīnām, braucošām ar gāzi. VW Golf Variant Bi-Fuel būs dārgāks par savu benzīna brāli par ~4000 eiro. iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
44894. viesis 22.oktobris 2002 9:21
0 0 Atbildēt

Gadījumā kaut kas te nav sajaukts? IMHO parasti autiņš gāzi ēd vairāk kā benzīnu...

44896. viesis 22.oktobris 2002 9:27
0 0 Atbildēt

73l gazes tvertne un tikai 210km >> katkas nav , biku sviests

jaaaa 6l/100km gazes un benzinu 8l :)))

sviets

durs

44898. viesis 22.oktobris 2002 9:30
0 0 Atbildēt

:) biski sajucis tulkotaajam

44899. viesis 22.oktobris 2002 9:33
0 0 Atbildēt

drosi vien ka benzinbaka 50l+13l gaze. kaut gan man liekas ka logiskak butu bijis taisit otradak.

44900. viesis 22.oktobris 2002 9:40
0 0 Atbildēt

Kaut ko nesapratu: ar dabasgāzi. Autinji tak brauc ar sašķidrināto propāns-butāns un dabas gāzes uzpildes tanku nemaz nav.

44903. viesis 22.oktobris 2002 9:43
0 0 Atbildēt

73 litri uz 210 km ???? kur rezons ??

44906. viesis 22.oktobris 2002 9:45
0 0 Atbildēt

Iesaku vēlreiz pārtulkot rakstu :)))

Bāka laikam tiešām domāta 50l bendzīns + 13l gāze.. lai gan 13l gāzes balons vispār kautkā podā sanāk ... manam auto 40l šķiet tā pamaz .... :((

44907. viesis 22.oktobris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

Un 4000EUR par gaazes iekaartu??????? :-o

44910. viesis 22.oktobris 2002 9:47
0 0 Atbildēt
44912. viesis 22.oktobris 2002 9:48
0 0 Atbildēt

Kadi 13 litri? Ja benzinbaka ir 50 l, tad jau gazes balons ir 23 (73-50=23)

44916. viesis 22.oktobris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Bij VEDRO Z BOLTAMI būs vedro z gavnom

44917. viesis 22.oktobris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Nu ja 73l tas ir kopējais tilpums. Un 13l gāzes jo 6l uz 100 km!

44918. viesis 22.oktobris 2002 9:55
0 0 Atbildēt

Biski nekonkreets raksts,maigi sakot

44919. viesis 22.oktobris 2002 9:57
0 0 Atbildēt

Vai nav vienkarsak nopirkt parastu GOLF un tad aprikot ar gazes iekartu. Sanaks letak.

44932. viesis 22.oktobris 2002 10:18
0 0 Atbildēt

Nu varēja jau lielāku baloniņu iestutēt, liekās bišķi smieklīgi 13 litri, bet savādāk laba doma, vismaz viss ir labi nostrādāts.

44940. viesis 22.oktobris 2002 10:24
0 0 Atbildēt

to viesis:

ir gan dabas gaaze gan saskjidrinaataa:) paskaties internetaa pa vaacijas uzpildes stacijaam:)

44944. viesis 22.oktobris 2002 10:27
0 0 Atbildēt

Neziniishiem un "gudriniekiem"!

1. Tulkots ir pavirshi un neprasmiigi, iespeejams ceelonis ir mekleejams jau tamaa krievijas saitaa.

2. Gadiijumaa, ja auto iet ar dabasgaazi (metaanu), kura nepakljaujas sashkjidrinaashanai kaa LPG, uz auto uzstaada balonu vai balonus, kuros gaaze ir iepildiita zem liela spiediena, 250 - 350 atmosfeeras. Taa kaa shaadiem gaazes baloniem vajag vairaak vietas , tos uzstaada pamataa lielgabariita transporttehnikai. Bez visa paareejaa modernie baloni ir visai daargi, jo svara ekonomijas deelj tos izgatavo nevis no teerauda, bet no sinteetisko shkjiedru kompoziitmateriaaliem - dotajaa gadiijumaa, ja saiisinaajums ir CFK (no vaacu teksta?), tas ir ogleklja shkjiedras kompoziits.

Jebkuraa gadiijumaa modernie automobilji, kuros gaazes lietoshana ielikta jau konstrukcijaa, nezaudee ne bagaazhnieka telpu, ne iipashi ir smagaaki, ne arii iipashi leenaak iet - turklaat ar peedeejaas paaudzes gaazes aparatuuru (speciaali ECU, Bi-Fuel sprauslas, augstaakas kompresijas pakaapes pashiem dzineejiem utt.) patieshaam ir ekonomiskaaki par benziina degvielas lietotaajiem, visvairaak tas izpauzhas "garos gabalos", tobish autobaanja rezhiimos taapat kaa diizeljiem.

Un 4000 EUR par ljoti advanceetu gaazes aparatuuru nav nekas, ja piemet, ka jauns VAZ karburators Vaacijaa veikalaa maksaa gandriiz 2500 EUR - luksa prece karburators, taa saciit :-)))))

KoLenVal

44949. viesis 22.oktobris 2002 10:30
0 0 Atbildēt

Gribētos atgādināt ka Rietumeiropā ka gāzveida degvielu izmanto metānu (dabas gāzi, kuru mēs ikdienā izmantojam virtuvē gāzes plītīs). Tam ir divi galvenie aspekti - tīrākas atgāzes, kā propānam/butānam (noteicošais ir ekoloģiskais efekts) un labi attīstīta infrastruktūra- gāzes vadi ir pieejami faktiski visos dzīvojamos un industriālajos rajonos, līdz ar to ir viegli izveidot uzpildes tīklus. Nobraukums ir mazs tāpēc, ka normālos apstākļos metānu nevar sašķidrināt, līdz ar to uzkrātās degvielas daudzums pēc masas ir salīdzinoši mazs. Balonu skaitu palielināt liedz to lielais svars (līdz šim tie bija no tērauda - līdzīgi kā skābekļa baloni- torpēdas). Tagad mēģina balonus izgatavot no kompozītmateriāliem (skat. rakstu), esot izstrādnes izotermiskiem baloniem. Starp citu ar metānu brauc jau kopš dziļiem padomju laikiem - ziliņi, gaziki ar veselu balonu bateriju zem kravas kastes vai aiz kabīnes.

Jurģītis.

44969. viesis 22.oktobris 2002 11:10
0 0 Atbildēt

ta sanak ar musu gazes iekartam nevar pildities Vacija!?

durs

45000. viesis 22.oktobris 2002 13:48
0 0 Atbildēt

To durs; var, tur ir sastopamas abu veidu gaazu uzpildes vietas, ja brauc ar gaazes auto uz turieni, tad jaaapgaadaajas ar uzpildes vietu karti, vasaraa taadu redzeeju nopeerkamu. Droshi vien , ka webaa arii info ir atrodama. Un tad jau tik atliek izveele - vai "Naturgas"(saspiestaa dabas gaaze/CNG) vai "Fluessiggas" (sashkjidrinaataa naftas gaaze/ LPG) atkariibaa no uzstaadiitaa gaazes balona un aparatuuras tipa :-) Interesanti, ka pashi vaacieshi saka taa: Vaacijaa iegaadaajamaa LPG esot augstaakas kvalitaates, kaa Holandee un Francijaa, toties pateerinjsh vaacu gaazei esot lielaaks - aciimredzot arii Eiropaa ir kvalitaates svaarstiibas :-) kategoriski neiesaku lietot "Bio-Gas", bet to arii normaali nepaardod mazumtirdznieciibaa (taa arii ir saspiestaa gaaze, taapat kaa dabasgaaze).

KoLenVal

45109. viesis 22.oktobris 2002 21:51
0 0 Atbildēt

blee, cik tad iisti ir taa gaazes bundzha??? 13 Litri un novaaleet var 200km ??? :D :| blee neko nesaprotu...

45119. viesis 23.oktobris 2002 8:27
0 0 Atbildēt

mazam caram maza baacina. nemesis

45130. viesis 23.oktobris 2002 9:48
0 0 Atbildēt

shearer: tai mazajaa baacinjaa gaaze ir vismaz zem 200 vai 250 atm spiediena. Taa kaa gaazes tilpums ir pie kaajas, svariiga ir balonaa esoshaas gaazes MASA, apreekjini , luudzu, cik ir balonaa saspiestaas gaazes masa un ko tas izsaka pret citaa balonaa iepildiitu sashkjidrinaatu gaazi. Un viss bumbaas, nekaadu probleemu :-) ja skaabeklja balonaa buutu gaaze zem paaris atm spiediena, tur arii nekaada svarka neiznaaktu, bet sanaak un diezgan ilgi :-)

KoLenVals

45622. viesis 24.oktobris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

VW jaunajam modelim koda vārds bija Aušvica-Buhenvalde

(just jox)

45983. viesis 26.oktobris 2002 12:04
0 0 Atbildēt

eeeeeeeeeeeeeeee

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti