Opel svin vienpadsmit miljonās automašīnas noripošanu no Spānijā Aragonas reģionā atrodošās Figueruelas rūpnīcas ražošanas konveijera lentas.
Simboliskās atzīmes automašīna ir 1,7 CDTI Meriva ar 88 kW/110 ZS lielu jaudu un 6 pārnesumu automātisko transmisiju, kas tikai nesen piedzīvojusi savu debiju Meriva dīzeļa dzinēju klāstā. Vienpadsmit miljonais transportlīdzeklis ar tā ‘Cosmo’ apdari un ‘Casablanca White’ virsbūves krāsu ir paredzēts Itālijai, kas ir viens vadošajiem tirgiem šai vienapjoma automašīnai. Eiropas segmenta līderis ar eņģēm aizmugurē esošajām FlexDoors nodrošina vieglu un komfortablu lietojumu.
• Opel Meriva ir vienpadsmit miljonais modelis, kas saražots Spānijas Figueruelas rūpnīcā • 1,7 CDTI 88 kW/110 ZS versija ar jaunu 6 pārnesumu automātisko transmisiju paredzēta Itālijai • Opel kompaktais ‘daudzpusīguma līderis’ tagad ar zemāku CO2 emisiju daudzumu un degvielas patēriņu |
Automašīnu no rūpnīcas izbrauca Spānijas General Motors rīkotājdirektors Antonio Kobo (Antonio Cobo) un Aragonas valdības prezidente Luīza Fernanda Rudi (Luisa Fernanda Rudi). „Vienpadsmit miljonā automašīna, kas ir Opel Meriva modelis, ir gadu gaitā daudzu vīriešu un sieviešu kopējo pūļu rezultāts. Tie ir viņi un viņas, kas sasnieguši šodienas panākumus,” norāda Kobo.
Ziņas par sasniegto simbolisko vienpadsmit miljono atzīmi Spānijā nākušas klajā kopā ar jaunumiem par Opel uzlabojumiem Meriva modeļu klāstā. Automašīna tikusi aprīkota ar optimizētiem dzinējiem, kas nodrošina vēl lielāku jaudu, taču, neskatoties uz to, arī samazinātu degvielas patēriņu. Šīs ir lieliskas ziņas pircējiem, kuriem izmaksas nav mazsvarīgas: jaunais 1,4 l LPG ecoFLEX dzinējs ir ekonomisks un izdala vien 124 g/km CO2 emisiju.
Degvielu efektīvi izmantojošā Start/Stop tehnoloģija tagad ir pieejama visām 1,4 litru benzīna dzinēja jaudas versijām. 88 kW/120 ZS variantam degvielas patēriņš ir samazināts vēl vairāk – no 5,9 līdz 5,7 litriem uz 100 kilometriem. Inženieri radījuši arī 6 pārnesumu transmisijas versiju, kur griezes moments sasniedz 200 Nm jeb par 14 procentiem (25 Nm) vairāk kā 5 pārnesumu variantam. Tas ļauj Opel daudzpusīguma līderi vadīt vēl atbrīvotākā atmosfērā un bez nepieciešamības pēc biežas pārnesumu maiņas.
Dzinējspēks, kas tagad ir pieejams Meriva modelī, ir par 10 ZS jaudīgāks kā iepriekšējā ar automātisko transmisiju ekipētajā 1,7 CDTI versijā un izdala tikai 160 g/km CO2 – par astoņiem gramiem uz kilometru mazāk nekā tā priekšgājējs. Benzīna dzinējs kombinācijā ar automātisko transmisiju atrodas izstrādes procesā un būs pieejams drīzumā.
Pircēji, kuriem rūp izmaksas un ir videi draudzīgi noskaņoti, var lūkoties 88 kW/120 ZS jaudīgā 1,4 litru LPG Turbo ecoFLEX dzinēja virzienā, kas viegli ar pogas nospiešanu var tikt pārslēgts no benzīna uz sašķidrinātās gāzes lietošanas režīmu.
Mēles mežģa rūpnīca :D