APDZĪT PIECUS ? 76

 
14.novembris 2012 11:10

Ap „Neapdzen krustojumā!” esam labi pačalojuši, viens otru paknābājuši, iespējams – kādu nākotnē derīgu atziņu savās programmās ierakstījuši. Bet Gunārs B. raksta – viņam esot kas piebilstams.

- Aizķēra viens zīmīgs komentāriņš. Viesis 287835. rakstīja - un kā tad ir ar vairāku auto apdzīšanu...
Nu – kā tad ir? Pēc kaut kā slikta šis manevrs ož? Noteikumus zinam? Atsvaidzinam?


Trīs ali no manis tam, kurš atradīs noteikumos šāda manevra aizliegumu. Gluži otrādi – jau pašā sākumā, vispārīgajā CSN daļā melns uz balta teikts – (p.1.2.) apdzīšana - braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgriežoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē). Tālāk variet meklēt 10. nodaļā (p.121. utt.) apdzīšanas aizliegumus. Ja atrodiet kaut ko par „vairākiem vienā paņēmienā” – atrakstiet. Tikai ne anonīmi – alu atdot nevarēšu...

Nesaku, ka šāds manevrs ir labs un ideāli drošs. Taču tas ir neizbēgams, jo normālu distanču ievērošana Latvijā nav modē. Starp citu – vai visi zina, kāda tad ir „normāla distance”? Eksāmenā būsiet pareizi atbildējis, ja teiksiet – puse no ātruma (tātad pie 90 km/h – 45 metri). Vai daudzi pie mums tā brauc? Un vai kāds vispār „uz aci” un kustībā var noteikt 45 metrus? Labāki ir angļu noteikumi, kuri prasa divu sekunžu atstarpi. Kas priekšējais brauc garām kādai atzīmei (stabam, ceļa zīmei), saki „viens”, tad „divi”. Un, ja šajā brīdī esi pie atzīmes, distance ir pareiza (arī pēc mūsu „pusātruma” rēķiniem). Varu vēlreiz derēt, ka līdz divi izskaitīs retais. Jo mēs braucam ar divreiz, četrreiz mazākām atstarpēm. Limitiem atbilstošā ātrumā, bet bīstami. (Par to neviens nav sodīts). Ja ātrums zem limita, ja izveidojies „vilcieniņš”, garām tam tikt citādi, kā apdzenot vairākus – kaut piecus vai 15 - vienā paņēmienā, nav iespējams. Un noteikumi to neaizliedz.

Grūtāk ir tikt garām vairākiem smagajiem reizē. Tie ir gari, tie ir augsti un aizsedz lielāku daļu no zonas, kuru es gribētu pārskatīt. Piedevām – šie brāļi laupītāji tiešām pārkāpj noteikumus, kuru p.120. skan – „Ārpus apdzīvotām vietām šo noteikumu 266. un 268.punktā minēto transportlīdzekļu (transportlīdzekļu sastāvu) vadītājiem starp savu un priekšā braucošo transportlīdzekli jāietur tāda distance, lai apdzenošie ransportlīdzekļi varētu netraucēti pārkārtoties ceļa labajā pusē. Šī prasība nav spēkā, ja transportlīdzekļa vadītājs gatavojas apdzīt, kā arī intensīvas ceļu satiksmes apstākļos.” Pārkāpj, vai arī ja kādus kilometrus septiņus „gatavojas apdzīt”. Un tu dīdies aiz viņa, CSN atkārtodams un naivi cerēdams, ka šis atkāpsies un varbūt pat labā pagrieziena signālu pamirkšķinās...

 

 
Visi komentāri
 
287873. viesis 14.novembris 2012 11:20
0 0 Atbildēt

da stulbi tie viesi ir. kādu šiem alu? ar pudeli pa galvu..

287874. viesis 14.novembris 2012 11:41
0 0 Atbildēt

Bija man gadījums – kad brauca trīs poļu fūres pa Venspils šoseju. Mēģināju apdzīt pēc noteikumiem, t.i. pa vienai – bet fūres šoferis tīšu prāt nelaida.

Nācās sabremzēties un vilkties uz 80 km/h labu gabalu – kamēr neradās izdevība apdzīt visas trīs fūres. Jo tādu posmu nav nemaz tik daudz, lai bez riska apdzītu 3 fūres.

287875. viesis 14.novembris 2012 11:42
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā to, ka lēnāki braucēji bija, ir un būs, domāju, ka lietderīgi ir piebiedroties tiem, lai sanāktu mazāk apdzīt! Ir taču baudāmi braukt ar 80-85 km/h.

287876. viesis 14.novembris 2012 11:47
1 1 Atbildēt

Atbalstu VWfanu. Kur problēma braukt lēnāk? Pakaļa deg? Ieliec kruīzā 85 un brauc. Ne reizi neesmu neko nokavējis un mašīna arī labāk saglabājās, nav jāmoca dzinējs. Degvielas ekonomija arī sanāk. Tā kā, lai tie skrējēji atdurās...

287877. viesis 14.novembris 2012 12:23
2 0 Atbildēt

Va vellos.... es līdz sim biju maldīgi domājis, ka apdzīt vairākus ar vienu reizi nedrīkst, bet izrādās, ka tas ir pilnīgi legāli pēc CSN ;) Jāpalasa uzmanīgāk.

287878. viesis 14.novembris 2012 12:36
0 0 Atbildēt

Atcerieties smagās automašīnas vadītājs dara savu darbu atļautās stundas diennaktī (vismaz 8) mēs vieglo biežāk stūrējam max 3 strundas pēc kārtas. Iedomājies sevi braucam kolonnā smagajā ar pietiekošu distanci- acu mirklī priekšā sāks spiesties vieglie un pie tam uzreiz pēc iespiešanās bremzē, jo vairākums nav trenēti iespiežoties starp 2 auto novērtēt priekšā braucošā atrumu un sabremzēties līdz tam. Tātad aizmugurē braucošis arī dabū bremzēt ar 25tonnām svaru.Un tā visu dienu. Protams, ka pieriebjas. Starp citu arī smagajiem ir kruīzkontrole, kas ļauj ietaupīt degvielu. Tāpēc vieglāk turēt minimālu distanci, lai tie kas par savām spējām nav tik pārliecināti vienkārši tur nesprauktos iekšā un nemestu pa ķīļiem pie priekšas bufera, jo novērtēt attālumu līdz aizmugurē braucošajam tādā situācijā, kad jākoncentrējas distancei līdz priekšējam retais varēs. Pats braucu ar Vivaro busiņu un neatceros reizi, kad nebūtu ticis iekšā starp 2 smagajiem, ja tāda vajadzība ir un parasti tur netusēju. Tiklīdz traucējošais auto garām pabeidzu kolonas apdzīšanu.

287879. viesis 14.novembris 2012 12:45
0 0 Atbildēt

Starp citu, "spiešanās" starp smagajiem var novest pie šāda rezultāta: mousemiles.net/uploads/posts...013750_21.jpeg kad pirmai fūrai strauji jābremzē, bet otrā neievēro pietiekamu distanci vai guļ kruīzā. Te vairāk: auto.obozrevatel.com/photo/28307-m...elit.-foto.htm

287880. viesis 14.novembris 2012 13:31
0 0 Atbildēt

''viens'' un '' divi'' nebūs divas sekundes. Ir jāskaitā ''divdesmitviens'' un '' divdesmitdivi''.

287881. viesis 14.novembris 2012 13:33
0 0 Atbildēt

Mani nesen uz apturēja CP par apdzīšanu it kā nepareizi. Un arī aizrādīja, ka nedrīkst apdzīt vairākus TL... Nebiju toreiz pārliecināts, teicu, lai raksta protokolu un nekavē laiku. Atdeva tiesības un šķīrāmies ar labu noskaņojumu beigu beigās. Galvenā viņu sāpe bija, ka viena no apdzītajām bija viņu pašu automašīna.

287884. viesis 14.novembris 2012 15:07
0 0 Atbildēt

878, jā un nē - tas ka tu strādā, nenozīmē, ka kāds cits nestrādā ar vieglo auto, izdala čalim 70 Zs kabluku, lai tas vizina mazpreces pa Latviju un pagadās viņam kādi 5 rindā braucoši tiepšas... Dzinēja jauda par mazu, lai apdzītu tos 5 kolonnā braucošos degvielas taupības varoņus, bet jākavē savs darbs dēļ citu principiem...

287885. viesis 14.novembris 2012 16:03
0 0 Atbildēt

70 Zs kablukam ir vairāk nekā pietiekami, lai apdzītu arī 5 mašīnas. Mācies braukt. Man ir tāds ar 44 Zs un neredzu problēmas.

287886. viesis 14.novembris 2012 16:13
0 0 Atbildēt

Malacis, dekster, ka tu spēj apdzīt piecas stāvošas mašīnas :D Tev par to trīs zvaigžņu ordeni vajadzētu piešķirt.

287887. viesis 14.novembris 2012 16:31
0 0 Atbildēt

Man ir 75 zirgspēku turbodīzelis - jaudas pietiek.

287888. viesis 14.novembris 2012 16:33
0 0 Atbildēt

msh, par tavu intelektu šaubu nav ne mirkli. Palūkojies, ko nozīmē jēdziens ''apdzīšana'' ;)

287889. viesis 14.novembris 2012 23:21
0 0 Atbildēt

es tikko biju iemācijies sajūgu konrolēt, kad izlasiju tā poļu rallijpana grāmatu.

Tur bij' ļoti skaista instrukcija, kā vajag apdzīt - lielā, slaidā lokā...

Anālie pirāti - dibenā līdēji ir vnk auni

VM

287890. viesis 15.novembris 2012 0:09
1 0 Atbildēt

Tie, kuri lien pakaļā, neievērojot distanci, ir savā attīstībā iestrēguši anālajā fāzē (apt. 6 gadu vecumā - pēc psihoanalītiķa Zigmunda Freida novērotā).

Pirmkārt, ja vajag steigties un gribi apdzīt, tad to vieglāk izdarīt, ja tu esi ieturējis distanci, līdz ar ko vari palielināt ātrumu, pirms izbrauc uz pretējās joslas (kur atrasties ir bīstami, tāpēc tajā tūļāties nevajadzētu).

Otrkārt, tu nevari zināt, ko darīs priekšā braucošais, tāpēc nav gudri riskēt sabojāt savu dienu ar to, ka ieskriesi strauji bremzējošajam auto pakaļā dēļ nepietiekamas distances.

Treškārt, citi autovadītāji tevi cienīs tad, ja tu ar cieņu attieksies pret citiem, piemēram, ļausi bez problēmām kādam tevi apdzīt un atgriezties savā joslā šā manevra laikā (nevis kā infantils, greizsirdīgs debiliķis samazināsi distanci, lai tikai citiem radītu grūtības apdzenot).

Ceturtkārt, lielāka distance samazinās to, cik daudz priekšā braucošā izplūdes gāzes tu elposi.

Piektkārt, lielāka distance tev dos kripatiņu vairāk iespēju izbaudīt arī ceļa apkārtni (nevis tikai priekšā braucošā auto pēcpusi skatīties), tai skaitā arī laikus pamanīt bedres uz ceļa, ko tu varētu apbraukt.

P.s. Man tiesības ir tikai pāris mēneši, t0mēr brīžiem šķiet, ka daudzi pieredzējušākie braucēji šādas lietas saprot sliktāk par mani. Dīvaini, pašam grūti noticēt.

Varbūt ilggadīga atrašanās pie stūres kaut kā destruktīvi ietekmē psihi??? Piemēram, uz vientuļa samērā šaura,l taču taisna ceļa caur mežu, kur nav nevienas citas mašīnas, es mierīgi bez vipendroniem apdzenu kravinieku, kas brauc ar apt. 80 km/h. Apdzīšanas brīdī viņš sagriež stūri uz kreiso pusi. Zajibis attieksme, ne.

Protams, šādus gadījumus nevar vispārināt. Tomēr reizēm gribās saprast, kas notiek galvā šādiem cilvēkiem.

287891. viesis 15.novembris 2012 0:32
0 0 Atbildēt

Bez CSN ir arī, LAPK, CSL un Vīnes konvencija.

Autoram ir tikai daļēja taisnība CSN tas aizliegts nav, bet ne visu nosaka CSN ir arī LAPK:

[c] Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

....

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, [b]vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu[/b] ... [/c]

Tātad tā ir kvalificējama kā agresīva[pārgalvīga] braukšana un var apelēt tikai pie CP godaprāta, par ko ir lasīts bērnu pasakās.

287892. viesis 15.novembris 2012 0:43
0 0 Atbildēt

Nu labi viss nav tik ļauni, lai kvalificētos zem agresīva braukšanas 2. daļas, tad ir jāizdara vismaz viens CSN pārkāpums+apdzīšana kolonnā. Tātad neparādīji virzienrādītāju vai apdzenot pārsniedzi atļauto ātrumu un nu tu esi agresīvs, fui, fui, nokaunieties VWfana[Opelfana] priekšā.

287893. viesis 15.novembris 2012 0:49
0 0 Atbildēt

Kanibaal, CP jāpierāda, ka esi apdzinis kolonnu vai sastrēgumu. Palasi,kas ir kolonna un kas ir sastrēgums. Nu nevajag izraut kaut ko no kaut kā un tad izdarīt pēkšņus secinājumus.

Anonīmais viesis ar pāris mēnešu stāžu ir reāli labs :D:D Speciālists :D:D

287894. viesis 15.novembris 2012 0:55
0 0 Atbildēt

Nezinu, kur tu to rāvi, bet pie mūsu tiesu sistēmas CP agresīvas braukšanas gadījumā NEKAS nav jāpierāda. Tiesai nav pamata apšaubīt policista kompetenci(citēju:jo tad jau neviens policijā vairs nestrādāšot), bet pārkāpējs ir vienmēr uzskatāms par meli un ēzeli.

Bet par kolonnu, ja tas domāts operatīvo t-līdz kolonna, tad taisnība vien ir nepārkāpjot ātrumu ļoti retos gadījumos būtu iespējams to apdzīt :)

287895. viesis 15.novembris 2012 7:03
0 0 Atbildēt

Kanibaals-izlasi likumdošanas aktus un tad strīdies. Izlasi, KAM administratīvo pārkāpumu lietās ir jāpierāda vaina.

287896. viesis 15.novembris 2012 8:09
0 0 Atbildēt

->viesim 287890. Labāk paša veselībai ir nesaprast, ko ne visai veseli cilvēki domā. Un par to dzīves pieredzi arī maldies. Ir cilveki , kuri sen brauc, bet tāpat nemāk. Atceros, vēl padomju laikā bija viens senča paziņa, visu mūžu šoferis, kad viņš sļupstēja to frāzi: "es visu mūžu braucu, man tāda pieredze, ka nevienam". Bet, kad iesēdāmies viņa vāģī un pabraucām līdz, šausmas, šitāda raustīšana.....tagad par tādu CSDD eksāmenā izmestu no mašīnas pirmajos metros.

287897. viesis 15.novembris 2012 10:39
0 0 Atbildēt

"Galvenā viņu sāpe bija, ka viena no apdzītajām bija viņu pašu automašīna." (Vadonis)

Tu viņiem gadījumā 3. pirkstu neparādīji? :D Esmu dzinis neskaitāmas poliču mašīnas un neviens mani nav apturējis.

287899. viesis 15.novembris 2012 11:19
0 0 Atbildēt

LAPK 243.pants:

Iestādē pierādīšanas pienākums administratīvā pārkāpuma lietvedībā ir institūcijai (amatpersonai), kura sauc personu pie administratīvās atbildības, bet tiesā — iestādei.

287900. viesis 15.novembris 2012 11:20
0 0 Atbildēt

Ta pats pants tālāk :

Ja vien administratīvā pārkāpuma lietvedībā netiek pierādīts pretējais, bez papildu procesuālo darbību veikšanas par pierādījumu uzskatāmas ziņas par faktiem, kuras administratīvā pārkāpuma konstatēšanas brīdī administratīvā pārkāpuma protokolā fiksējusi amatpersona.

287901. viesis 15.novembris 2012 11:51
0 0 Atbildēt

Braukt ar 80 km/h ekonomiski ir tikai automašīnām ar velosipēda motoriem :D

287904. viesis 15.novembris 2012 14:15
0 0 Atbildēt

Drīzāk otrādi. Pats kādu laiciņu atpakaļ pa šoseju rullēju 25 km kruīzā uz 75 - 80, lai izdotos aizbraukt līdz galam - bāka bija gandrīz tukša un tajā ātrumā bija par litru mazāks patēriņš - pieņemot ka borta kompja kalibrācija nav izmainījusies, iebraucot tankā bākā bija max 200 grami zupas, tātad vilkšanās atmaksājās :D

Dekster, to tikai īpaši aprobežots cilvēks var izlikties nesaprast ka ir runa par apdzīšanu uz šosejas ar vienu joslu katrā virzienā. Pastāsti, kā tu apdzen piecus ar kaut kādu šujmašīnu, kurai diez vai pat 100 nm ir - mirkšķini pretī braucošajiem lai vācās nost jo pretī deksters brauc? :D

287905. viesis 15.novembris 2012 15:09
0 0 Atbildēt

ja vairākas fūres viena aiz otras(vismaz trīs) - ļoti bieži jārēkinās ar situaciju, ka apdzenot pa vienai var neielaist atpakaļ joslā. Ipaši jau poļu šoferi. labāk tiešām uz labi pārredzama posma ieskrieties, un vienā piegājienā apdzīt visas. (IV)

287906. viesis 15.novembris 2012 15:39
0 0 Atbildēt

Ekonomiski ir tikai nebraukt. Jebkurā citā gadījumā ir jāmaksā par degvielu. Un to, kas dārgāks - "200 grami zupas" vai 5 ietaupītas minūtes katrs var izrēķināt tikai un vienīgi pats. Nav nekāda universāla patiesība, kas derīga visiem braucējiem un gadījumiem.

287907. viesis 15.novembris 2012 15:46
0 0 Atbildēt

Es gribētu redzēt,kā var fūre neielaist atpakaļ, IV. Nevajag gaišā dienas laikā murgot.

msh- varbūt ja tev nav naudas, nelien uz ceļa.

287908. viesis 15.novembris 2012 16:47
0 0 Atbildēt

Bet ja pa priekšu brauc Čikāgas piecīši, tad drīkst visus apdzīt uzreiz?

p.s. vienīgā universālā patiesība, derīga visiem ir CSN grāmatiņa...

287909. viesis 15.novembris 2012 16:55
0 0 Atbildēt

Gribi redzēt? Paskaties šeit www.youtube.com/watch?v=7bi1EDaoBOg

287910. viesis 15.novembris 2012 18:11
0 0 Atbildēt

Dekster, kad tu izlīdīsi no sava purva, tu varbūt atklāsi, ka ne katrā ciemā ir pa tankam - bet jebkurā ciemā var izbraukt tukšu bāku. Tātad, ko man darīt ja bākā ir divi litri zupas bet tuvākais tanks ir 25 km - stumt mašīnu, braukt ar autobusu ar kanniņu rokā pēc zupas vai braukt seksonomiski? :D

287911. viesis 15.novembris 2012 18:12
0 0 Atbildēt

Vispār kļūda, bākā bija mazāk par diviem litriem.

287912. viesis 15.novembris 2012 19:10
0 0 Atbildēt

Vispār jau normāli cilvēki neizbrauc bāku līdz nullītei.

287913. viesis 15.novembris 2012 19:12
0 0 Atbildēt

msh, moška laiks pārsēsties uz autobusu... Cik saprotu, tad neesi vairs no jaunajiem, bet studentu gājieni joprojām rullē...

287914. viesis 15.novembris 2012 19:32
0 0 Atbildēt

Tas ir tikai cilvēcīgi, ja pret vienu un to pašu sociālo faktu, šajā gadījumā - apdzīšanu, katram auto vadītājam ir sava atšķirīga attieksme un vērtējums un domas dalās. Bet! Pastāstiet, lūdzu, kāds ir jūsu ikdienas aptuvenais nobraukums km un reālais ieguvums no apdzīšanām. Vai nav tā, ka tās iegūtās dažas minūtes nākošajā rītā vienkārši noguļ saldā miegā, neatverot acis nospiežot snooze...

287915. viesis 16.novembris 2012 0:07
0 0 Atbildēt

Nav tā... Apdzīšana nešaubīgi palīdz ietaupīt arī zināmu laiku, kas īsos braucienos iespējams arī ir nenozīmīgs. Tomēr vismaz man galvenais iemesls ir "izcīnīt" savu brīvo ceļa posmu - t.i. iespēju braukt vienatnē ar paša izvēlētu ātrumu. Faktiski tas nozīmē veikt lielāko daļu ceļa nesatraucoties par distances ievērošanu un priekšā braucošo negaidītiem manevriem, nenogurdināt acis ar spoguļos spīdošam gaismām u.t.t. Ļoti retos gadījumos gadās principiāli pi*&%, kam sēdēšana kādam astē ir princips, bet lielākoties pēc "cīņas" ar kādu lēngaitas transportlīdzekli, kas aiz sevis ir savācis neapdzinējus lielākā vai mazākā skaitā, līdz nākamā šāda sastrēguma panākšanai ir visnotaļ ilgs laiks, ja vien brauc ar ~ atļauto ātrumu. Savukārt lidotāji cik ātri panāk, tik ātri arī aizbrauc tālāk, jo tiek palaisti ar attiecīgu signālu un iespējami labās malas ieņemšanu, tādējādi atbrīvojoties arī no žilbināšanas u.c. distances ievērošanas problēmām attiecībā uz aizmugurē braucošajiem.

287916. viesis 16.novembris 2012 10:11
0 0 Atbildēt

Nu tad tev steidzami jāmaina auto. Jau vairākus gadus eksistē distances ievērošanas sistēmas un vēl ilgāk - pašaptumšojošies spoguļi.

Man atkal ir bail braukt pirmajam intensīvā satiksmē. Jo ir pietiekošo daudz idiotu apdzinēju, kas uzprasās uz frontālo sadursmi. Tāpēc labāk sēžu astē kruīzā kādai fūrei.

287917. viesis 16.novembris 2012 10:44
0 0 Atbildēt

Kā distances ievērošanas sistēmas palīdz pret distances zagļiem - t.i. tiem, kas gadījumā, ja es ievērošu distanci, noteikti pielīdīs priekšā, uzskatot, ka tā vieta ir rezervēta tieši viņam, lai turpinātu braukt aiz lēnākā un nespējot to apdzīt?

Pašaptumšojoši spoguļi ir nu jau ne pirmajam auto. Tomēr tie tikai nedaudz uzlabo situāciju. Nesalīdzināmi komfortablāk un drošāk ir skatīties uz ceļu tumsā, ja NEKAS nespīd spoguļos.

Ja ir bail braukt, varbūt nevajag... Ir taču arī sabiedriskais transports... Bet nu katram savs. Mana pieredze ir radusies garās Polijas naktīs - kur ilgas stundas ir tikušas pavadītas pie stūres starp daudžam fūrēm un krietni vien "atsaldētākiem" braucējiem nekā Latvijā.

287918. viesis 16.novembris 2012 11:02
0 0 Atbildēt

Sistēma vienkārši piebremzē auto, palielinot distanci līdz uzstādītajai.

Mans uzskats ir, ja Tev regulāri jāpavada autiņā vairāk par 1h dienā, tad kautkas nav kārtībā ar tavu dzīvi. Protams, izņēmums ir profesionālie šoferi.

287919. viesis 16.novembris 2012 11:26
0 0 Atbildēt

Ar manu dzīvi viss ir kārtībā. Ikdienā pamatā pārvietojos ar K2. Bet tas, kā pavadu savu brīvo laiku, ir visnotaļ saistīts ar gariem auto pārbraucieniem visdažādākajos veidos - piemēram, piektdienas pēcpusdienā izdomāt, ka varētu nedēļas nogali pavadīt Tallinā, pa ceļam iemēģinot ledus ceļu uz kādu no salām.

Un nevajag man stāstīt, ko piebremzē sistēma. Es to ļoti labi zinu un tieši tāpēc saku, ka šāda sistēma ir nesavietojama ar distances zagļiem - tā gluži vienkārši piebremzēs auto arvien vairāk ar katru nākamo apdzinēju. Tas varbūt ir pieņemami 100km braucienā apciemot vecākus laukos. Bet nekādi ne ~500km, kas jāveic pa lielisko ViaBaltica, pirms pie Varšavas var tikt uz Eiropas bāņiem. Un tas ar šī brīža cipariem - agrāk bija jārēķinās ar visiem 1000km līdz Polijas tālākajai robežai. Tagad var vien apskaust poļus par to, kā māk apsaimniekot Eiropas naudu un būvēt ceļus.

287922. viesis 16.novembris 2012 12:16
0 0 Atbildēt

Bet kas traucē uzlikt distanci 3m!!! Neviens neko nenozags.

287923. viesis 16.novembris 2012 12:19
0 0 Atbildēt

Ko tie poļi māk??? Būvēt bīstamus 1,5 joslu ceļus??? Mūsējie arī kā tādi lohi paņēma poļu piemēru un sa******* A1.

287924. viesis 16.novembris 2012 12:22
0 0 Atbildēt

22,tik mazu distanci uzlikt nez vai var-vismaz pāris Volvo,kurus esmu lietojis,tā distance ir min.25-30m.Un maksā(papildaprīkojums) kosmosu.

287925. viesis 16.novembris 2012 12:23
0 0 Atbildēt

23.,aizbrauc no Varšavas līdz Berlīnei-sapratīsi "ko tie poļi māk".

287926. viesis 16.novembris 2012 12:27
0 0 Atbildēt

Es dodu priekšroku lidmašīnām tālos braucienos. Izņemot štatos, kur var atvilkt pārbraucienos cauri tuksnešiem.

287927. viesis 16.novembris 2012 12:37
0 0 Atbildēt

Ja ir M5, tad var apdzīt piecus uzreiz! Citos gadījumos nav ieteicams.

287928. viesis 16.novembris 2012 12:56
0 0 Atbildēt

Tie poļu nemākuļi būvē labākus ceļus nekā vācieši. Viņu autoceļi (120 km/h) ir vācu autobāņu līmenī. Bet tie, kas pēc poļu standartiem ir bāņi (140 km/h), ir ievērojami labāki par vācu izpildījumu gan paša ceļa, gan infrastruktūras (atpūtas vietās pieejamas tīras bezmaksas tualetes, arī bezmaksas Wi-Fi)

Lidotāj, esi mēģinājis kaut kur aizlidot ar pilnu aktīvās atpūtas ekipējumu? Man tik daudz naudas nav. Nupat jau tūlīt būs jāmaksā pat par rokas bagāžu.

287929. viesis 16.novembris 2012 13:41
0 0 Atbildēt

Jā, esmu lidojis pat ar plinti bagāžā. Gala galā sanāk tas pats, kas kratīties ar auto, toties kāds komforts un ātrums.

287930. viesis 16.novembris 2012 14:01
0 0 Atbildēt

29? Un ko tu redzi lidojot? cik bieži izkāp uzpīpēt? Vai novirzies no maršruta lai apskatītu kādu ieinteresējošu sīkumu? Man arī patīk braukt un būt saimniekam savā izvēlētajā maršrutā. Plinte bagāžā? Varētu lielīties ja būtu ielicis tur 5 kg dinamīta (veiksmīgai zvejai) vai arī 150- 200 kg viskautkā.

287931. viesis 16.novembris 2012 14:10
0 0 Atbildēt

Nepīpēju, lidojuma laiku izmantoju lietderīgi - guļot un ēdot. Ar sīkumiem nekrāmējos. Var taču galamērķī paņemt nomas auto un izbraukāt interesējošās vietas. Saki bagāžā 200 kg! Kam mūsdienās vajag staipīt līdzi tādus smagumus? Pat uz Magadānu lidojot manas bagāžas svars nepārsniedza 2x20 kg.

287932. viesis 16.novembris 2012 14:20
0 0 Atbildēt

Kam vajag 200kg? Cik, tavuprāt, sver slēpošanas vai niršanas ekipējums divām personām? Un nevajag piesaukt nomas iespējas - pirmkārt tas ir dārgi, otrkārt - ir lietas, ko neņem nomā ne tikai finansiālu apsvērumu dēļ, bet, piemēram, nevēloties krustot utu sugas.

287933. viesis 16.novembris 2012 14:23
0 0 Atbildēt

Nu paņem līdzi apenes, zeķes, cepuri, pārējo nomā. Nu i prāta darbs, to visu staipīt līdzi. Kur tad paliek vieta konserviem, roltoniem, batoniem? Tur ar vēl kādi 100 kg (jo ēs ārzemēs ir dārgi, ne tā?). Tad jau ar smago jābrauc!

287934. viesis 16.novembris 2012 14:27
0 0 Atbildēt

200kg slēpes! No svina vai? Max 30 kg cilvēkam, vairāk nesver. Protams, ja izmanto PSRS laiku tehnoloģijas, tad jā. Saliek zubrjonokā un aidā.

287936. viesis 16.novembris 2012 14:31
0 0 Atbildēt

Domāts 30 kg slēpošanas aprīkojuma uz cilvēku. Intereses pēc būs jānosver ziemas makškerēšanas tērpu -40 salam, šaubos vai tur būs vairāk par 20 kg, ar visiem pričendāļiem.

287937. viesis 16.novembris 2012 16:10
0 0 Atbildēt

Degvielai + ceļu maksām vajag ~300Eur. Nomas cena diviem slēpju+zābaku komplektiem uz nedēļu ir ~400Eur. Cik vēl jāpieskaita par paša lidojuma izmaksām? Pie tam labus zābakus nevar tā vienkārši ieiet un iznomāt. Savējie ir ilgi meklēti un testēti, lai būtu ērti. Vieta "konserviem, rolltoniem un batoniem" patiešām arī vienmēr tiek atstāta un izmantota. Tikai ne jau tajā virzienā, kā tu domā. Piemēram kasti (20 gab.) vīna TUR var nopirkt par ~40Eur, bet Latvijā būtu jāsamaksā ~120Ls! Ir vērts pieciest tās nosacītās neērtības, ko rada pats brauciens, lai ietaupītu diezgan lielu summiņu... Subjektīvi, bet man tās nemaz nav neērtības - drīzāk neērtības būtu, ka visu līdzi ņemamo ir jāsver, jāpako pareizā izmēra un skaita čemodānos, jāstiepj uz un no lidostas, jāmeklē transports uz vietas u.t.t.

287938. viesis 16.novembris 2012 17:10
0 0 Atbildēt

Es neesmu pret ceļošanu ar auto (pats apsveru domu iegādāties vai pasūtīt kemperi izbraucieniem pa Latviju, jo mūsu tūrisma industrija grib pelnīt vairāk par šveiciešiem), bet nevajag te stāstīt, ka tā ir lētāka, ērtāka, komfortablāka par lidošanu.

Par lidojuma izmaksām - esmu lidojis pat par 1Ls (akcijās). Ja biļetes pasūta laicīgi, tad var dabūt par puscenu. Esmu norezervējis vienu lidojumu uz nākošā gada vasaru par 1/3 no cenas, ko maksās pēdējā brīža pircējs.

Man tīri subjektīvi uzdzen šausmas ceļojumu ar auto plānošana. Ja ar lidmašīnu es varu plānot savu pārvietošanos ar 10 min precizitāti, tad ar auto tas būtu pusdiena, diena. Visa tā jebļa ar krāmēšanos, naktsmāju meklēšanu, rezervāciju, da nu nah. Pa Latviju jā, pāŗis stundas un esi tālākajā galā.

287940. viesis 16.novembris 2012 17:53
0 0 Atbildēt

"Pa Latviju jā, pāŗis stundas un esi tālākajā galā"

Iedvesmojoši, līdz Robežniekiem pa 2h :) :) :) :)

287941. viesis 16.novembris 2012 18:15
0 0 Atbildēt

Darba Corollai ar 1.6 vvti dzinēju 3šais ātrums beidzās pie 130... bet ar to pilnīgi piekrita, lai sākt zāģēt visiem garām no 80 un 3šajā :)

287942. viesis 16.novembris 2012 18:17
0 0 Atbildēt

Ceļošana ar auto lētāka ērtāka un komfortablāka, ja parēķina visas tiešās un netiešās izmaksas. Nez kādēļ visi salīdzina tīro lidojuma laiku ar auto brauciena laiku, bet faktiski lidmašīna apsteidz auto tikai vismaz ~500km maršrutā, ja rēķinam parastos ceļus. Izejot no mājas, ir jārēķina ~3h līdz lidmašīnas pacelšanās brīdim, kamēr auto jau ir ceļā. Arī otrā galā - ja vien ceļa galamērķis nav lidosta :D Un "jebļa ar krāmēšanos, naktsmāju meklēšanu, rezervāciju" kaut kā vairāk piederās tieši lidmašīnai, nevis mašīnai, kas nogādā no durvīm līdz durvīm un kuru nevar nokavēt...

Neesmu arī pret lidošanu, bet tā ir lēta tikai tad, ja ceļojumu pieskaņo kādām veiksmīgi dabūtām lētajām biļetēm, nevis tad, kad ir vajadzība nokļūt konkrētā vietā, konkrētā laikā.

287944. viesis 16.novembris 2012 22:25
0 0 Atbildēt

Sadalu pēdējo viedokli.

Un ja viena ļopene nokavē lai pārsēstos uz nākamao, vai bagāžu saņem ar pāris dienu nokavēšanos (šādi notikumi nav nekāds retums)... Ko tad?

287945. viesis 16.novembris 2012 22:29
0 0 Atbildēt

Es arī fanoju par braukšanu ar auto. 2009.gadā ar Opel-Merivu viens pats aizbraucu uz Angliju, Šefīldu 2500 km turp un tikpat atpakaļ.

287946. viesis 17.novembris 2012 8:38
0 0 Atbildēt

Labi. Paņemam, piemēram, maršrutu Rīga-Gana. Cik izmaksās ļotene un cik brauciens ar auto vienam cilvēkam?

Ja par tālu, tad Rīga-Berlīne. Ļotene par e-deserta cenu, vieglajā var liet kaut kurināmo dīzeli.

287947. viesis 17.novembris 2012 9:01
0 0 Atbildēt

un ja brauc divi vai pat četri cilvēki?

287948. viesis 17.novembris 2012 9:09
0 0 Atbildēt

Tad jau tas ir lopu vagons, ne auto. Attiecīgi braukšanas bauda nekāda.

287949. viesis 17.novembris 2012 9:23
0 0 Atbildēt

Arī dieviem lidot būs ātrāk, ērtāk un lētāk. Protams, pie nosacījuma, ja mērķis ir izklaide, atpūta, nevis kontrabanda. Bet arī lai iepirktos var izmantot lidmašīnu un šmotkas sūtīt pa pastu. Esmu izmantojis šādu pakalpojumu divreiz. Ar parasto pastu nemaz tik dārgi nav, protams, ja tā nav pārtika. Mēnesi iepriekš izsūti un ierodoties galamērķī paka jau priekšā.

p.s. manā diezgan lielajā lidošana pieredzē nav bijis neviens reisa kavējums vai mantas zudums. Haļava, iespējams...

287950. viesis 17.novembris 2012 10:45
0 0 Atbildēt

dieviem = diviem

287951. viesis 17.novembris 2012 10:49
0 0 Atbildēt

Lidot uz Ganu vienam... Izklausās pēc kontrobasa.

Nu jā nevar aizbraukt uz jebkuru veitu pāri lieliem dīķiem, bet stāsts, ka kaut kur eiropā nokļūt ar auto ir stulbi, maigi sakot ir nepārdomāta verbālā caureja.

Argumenti nopelšanai ir aptuveni tādi paši kā mēģinājums iegalvot ar ko tieši ziemas riepas ir sliktākas par 4kg biešu...

287952. viesis 17.novembris 2012 10:54
0 0 Atbildēt

Es nesaku, ka tas ir stulbi. Es saku, ka tas nav ātri, komfortabli un lētāk!

Lasi divreiz, divreiz...

287954. viesis 17.novembris 2012 11:45
0 0 Atbildēt

Kas tie par anonīmiem ēzeļiem te ieklīduši? No aeroflot?

287956. viesis 17.novembris 2012 16:23
0 0 Atbildēt

Lētāk, bet ne elastīgāk. Esi piesiets aviosarakstam un riskē nesaņemt bagāžu laikā. Pārlidojamajās valstīs neko tuvāk par putna lidojumu neredzi.

Nokļūt no rīgas tallinā ar ļopeni NAV ātrāk...

287963. viesis 17.novembris 2012 22:22
0 0 Atbildēt

Ir gan ātrāk, pat nokļūt Liepājā ar ļoteni ir ātrāk.

287965. viesis 18.novembris 2012 10:52
0 0 Atbildēt

Mhm un laiku ko pavadi ceļā uz lidostu, laiks cik pirms reisa jāpavada dirnot lidostā nezkā piemirsies? Matemātiķis...

287966. viesis 18.novembris 2012 14:13
0 0 Atbildēt

Liepājā... Ātrāk... Un CIK ātrāk tu ar ļopeni nokļūsi, piemēram, Pāvilostā? :D

Argumenti te tiešām smieklīgi savākušies - lidošanas faniem tā vien liekas, ka vienmēr un visur vajag nokļūt tikai tur, kur ir lidosta... Vai tālāko laiku un naudu, kas nepieciešams, lai nokļūtu vajadzīgajā vietā, nekādi nav jāpieskaita lidošanai.

287967. viesis 18.novembris 2012 16:33
0 0 Atbildēt

ja runājam par atpūtas veidiem, tad tur nu vienma patīk kleita otram meita, bet trešajam vispār māter...

katram pārvietošanās veidam ir sava butvība...

man kkā vairāk patīk pārvietoties ar auto, jo jebkurā brīdī varam nomainīt virzienu un ceļojuma mērķi...

un viesnicas parasti nerezervēju pirms tam, bet braucot auto apzvanām pa ceļam esošās....

citam atkal var patikt skrējiens.. fiksi iekšā, fiksi ārā, fiksi tālāk...

piem. kaut vai ar prāmi uz stikholmu - 6h uz vietas pilsētā.. vienam tur nav ko tik ilgi darīt, es tai laikā nepaspēju mierīgi visu apskatīt kā jau bija jābrauc uz prāmi...

un abi paliks pie sava, jo viesiem nav jādomā vienādi... vienam patīk lidot, citam braukt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti