Statoil uzlabo degvielu piedāvājumu 14

9.aprīlis 2013 16:28

Turpmāk visās Statoil degvielas uzpildes stacijās Latvijā dīzeļdegviela un benzīns tiks piedāvāti ar nosaukumu miles. Salīdzinot ar ES standarta degvielu, jaunie degvielas produkti sniedz līdz pat 3% degvielas ietaupījumu, ko apliecina arī neatkarīgu testu rezultāti.

Latvija ir otrā valsts, kur tiek piedāvāta miles degviela. Pakāpeniski tā tiks ieviesta arī citās valstīs, kur ir pārstāvēts Statoil Fuel & Retail degvielas uzpildes staciju tīkls.

„Šobrīd klienti visā Eiropā pieprasa degvielas ekonomiju. Līdzīgi kā auto industrijā, kur notiek sacensība par energoefektīvāko motoru radīšanu, arī degvielas tirgotāji meklē arvien jaunus veidus kā ļaut pircējiem ietaupīt. Desmitgažu ilgā sadarbībā ar labākajiem zinātniekiem un degvielas pētniekiem esam radījuši degvielu, kas autobraucējiem sniedz ne tikai ietaupījumu, ļaujot par to pašu cenu aizbraukt tālāk, bet arī uzlabo dzinēja darbību un ir draudzīgāka videi. Apvienojot gan benzīna, gan dīzeļdegvielas produktus zem jauna nosaukuma – miles, mēs apliecinām mūsu degvielas produktu unikālās īpašības un palīdzam klientiem izvēlēties labāko degvielu viņu vajadzībām," skaidro Statoil Fuel & Retail grupas prezidents Eiropā Jakobs Skrams (Jacob Schram).

Miles ir augstākās kvalitātes degviela, kas uzlabo dzinēja veiktspēju un degvielas efektivitāti. Tā satur īpaši pēc Statoil Fuel & Retail pasūtījuma izstrādātas piedevas, kas attīra dzinēju no nogulsnējumiem un aizkavē nogulšņu uzkrāšanos motorā, nodrošinot efektīvāku degvielas sadegšanas procesu. Regulāri lietojot miles degvielas, tās sastāvā esošās piedevas samazina degvielas patēriņu, kā arī kaitīgos izmešus degvielas izplūdes gāzēs. Premium segmenta produkti milesPLUS uzlabo dzinēja darbību un palielina tā jaudu.

Statoil pilna servisa stacijās turpmāk būs pieejami pamatprodukti dīzeļdegviela D miles un 95. markas benzīns 95 miles, kā arī premium klases degviela – dīzeļdegviela D milesPLUS un benzīns 98 milesPLUS.

„Pateicoties Statoil Fuel & Retail, Couche-Tard ir ieguvis plašas zināšanas par degvielas produktiem un to attīstību. Tas ir viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc Statoil Fuel & Retail tīkls bija tik pievilcīgs mūsu uzņēmumam,” norāda Alimentation Couche-Tard izpilddirektors Alēns Bušārs (Alain Bouchard), vadītājs Kanādas mazumtirdzniecības uzņēmumam, kas pērn iegādājās Statoil Fuel & Retail, tādējādi uzsākot savu darbību arī Eiropā.

„Pētījumi apliecina – 83% Latvijas autobraucēju izvēlētos degvielu, kas ļauj aizbraukt tālāk ar to pašu degvielas litru daudzumu, nevis lētāko degvielas piedāvājumu. Miles sniedz šādu degvielas ekonomiju, ko apliecina arī neatkarīgu zinātnisku institūtu pētījumu rezultāti. Esam lepni, ka vēlreiz saviem klientiem varam piedāvāt visjaunāko un modernāko degvielas nozares sasniegumu rezultātu un nostiprināt savu līdera vietu tirgū, līdzīgi kā līdz šim, pirmie tirgū piedāvājot bezsvina degvielu vai biodegvielu E85,” uzsver Statoil Fuel & Retail Latvia izpilddirektore Ilze Siliņa.
 

 
Visi komentāri
 
289952. viesis 9.aprīlis 2013 17:18
1 0 Atbildēt

degvielas profesionālā versija=promiles

289953. viesis 10.aprīlis 2013 8:23
0 0 Atbildēt

nekad vēl ar statoila degvielu nav izdevies nobraukt vairāk miles nekā ar konkurentu degvielu, jo statoil degvielai ir labāks uzrāviens un tāpēc tā vairāk patērējas, bet pārmaksāt par to tāpat nav jēgas, jo tālāk ar to aizbraukt tikpat nekur nevar, jo visu laiku jābremzē dēļ sēnēm, tāpēc arī no tā uzrāviena pārāk dižas jēgas tomēr nav un par 3% labāka tā varbūt ir tikai tad, ja salīdzina ar galīgāko mēslu, ar ultimu tačū arī kādreiz solīja 5-7% uzlabojumu, bet reālais bija tikai labi, ja kādi 2%, tā ka domāju, ka atkal tas ir kārtējais statoila mārketinga triks, lai tikai atgūtu pārmērīgi augstās cenas dēļ zaudētos klientus, un nekas vairāk, jo jelgavas studenti taču testos jau pierādīja, ka vairāk miles var nobraukt tomēr ar kaut kāda tur tresta un nevis statoila "ar super īpašām piedevām atšķaidīto" benzīnspirtu, vācijā vispār tikpat kā neviens vairs ar 10% spirtoto 95 nebrauc, bet pārgājuši uz 5% spirtoto 98, un gan jau ka vācieši zin kāpēc tās pārmēru uzlabotās degvielas tām mašīnām tā nepatīk, un noteikti, ka ne jau nu tāpēc, ka ar tām vairāk varētu nobraukt

289954. viesis 10.aprīlis 2013 8:49
0 0 Atbildēt

Ultimai stāstīja par 5% ekonomiju, šim Miles tikai 3%. Miles jauns nosaukums atšķaidītai Ultimai ? :)

Džeki laikam sapinušies meistarībā.

289956. viesis 10.aprīlis 2013 10:01
0 0 Atbildēt

statoil tikai sacer un stāsta pasakas bērniem, bet izrādās, ka arī pieaugušie tām joprojām vēl tic, atšķaidi spirtu un tad zināsi arī, kas ir atšķaidīta degviela, atšķirība gan tikai tāda, ka atšķaidītu spirtu var dzert ilgāk, lai dabūtu tieši tādu pašu vai pat mažāku, taču ne par procentu lielāku dullumu, bet atšķaidīta degviela gan izlietojas ātrāk, lai tā biežāk atkal būtu jāuzpilda, un tad jau varbūt, ka ar to varēs arī iedomātos 3% vairāk miles nobraukt, taču tikai pie viena dzelžaina nosacījuma - regulāri jāpildās ir tikai un vienīgi statoilā, lai nevari vairs salīdzināt ar konkurentu degvielām, bet tiem, kas to neievēro, nekāda apjājiena par 3%, kas dažiem vēl tomēr šķiet tik patīkami - ticēt pasakām

289958. viesis 10.aprīlis 2013 12:10
0 0 Atbildēt

Statoil ir stabilaakais, kaut arii ne leetaakais degvielu tirgotaajs. Ar kaut kaadu trestu saliidzinaat - nu beidziet!! Tie ir iistenie kjiimikjotaaji, vinjiem pat degviela smird peec metanola, vai kaa sauca to uzlabotaaju. Fortis+ bija ljoti laba degviela, redzees, kaada buus shii. Lai gan - ja ieprieksheejie komenteetaaji brauc ar graustiem, tad jau var liet arii trubas soljkji!:)

289959. viesis 10.aprīlis 2013 12:42
0 0 Atbildēt

Kur tad statoila runasvīrs deksters?

289960. viesis 10.aprīlis 2013 12:48
0 0 Atbildēt

Ak jaa - tur gan ir maza niansiite - saliidzinot ar ES standarta degvielu(nevis ieprieksheejajaam Statoila degvielaam). Taa kaa - ar lasiishanas maaceeshanu veel par maz, jaasaprot arii, ko lasa!:) Varbuut, ka taa degviela arii mazaak efektiiga kaa fortis, toties par 3% efektiigaaka, nekaa ES standarts.

289961. viesis 10.aprīlis 2013 13:14
0 0 Atbildēt

Tā kā Statoil īpašnieks ir Norvēģi (ne ES valsts), tad viņiem pie kājas ES standarti.

289962. viesis 10.aprīlis 2013 15:05
0 0 Atbildēt

Vislabākā degviela pie mums savulaik bija Shell power. Kā stāsta servisnieki, ar to degviely varēja līdz 150 000km nobraukt ar spīdoši mirdzošiem dzinēja vārstiem. Par STAĶIKA degvielu, domāju, nekādas garantijas nav - drīzāk tas ir kaut kads leišu surogats.

289963. viesis 10.aprīlis 2013 15:24
0 0 Atbildēt

IV, darba laikā tu varētu domāt par lietām, par kurām mēs no saviem nodokļiem tev algu maksājam.

289964. viesis 10.aprīlis 2013 16:16
0 0 Atbildēt

statoil īpašnieki nu jau ir kanādieši, tāpēc arī miles un kilomiles tagad aizstās ultimainos metrus un kilometrus, tur arī visa tā figņa, un piedevām vēl pāreja no ziemas uz vasaras degvielām siltā laikā arī radīs to mānīgo 3% ekonomijas efektu, lai dzīvo dižais burvju mākslinieks un brīnumdaris statoils, jo brīnumi jau patīk visiem, tagad tikai daudz aplausus veltiet un vēl vairāk naudas dodiet pašam stabilākajam un dižākajam kombinatoram un apsviedīgākajam mahinatoram, kurš jau pietiekami ir noslaucis, lai par to vēl apmaksātu maksātāju apmuļķojošu un aplaupošu mārketingu

289965. viesis 11.aprīlis 2013 8:59
0 0 Atbildēt

nepatīk statoils - nepērc, patīk - pērc! kur problēma???

dārgi? nepērc! Lēti - pērc cik var saliet trumuļos!!!

teikt ka opel speedster ir pārāk dārga mašīna, jo tai ir tikai 2 sēdvietas, var tikai tas, kurš vienkārši tik dārgu rotaļlietu nevar atļauties... :D

katrs izvēlas to, kas patīk un kam tas tic, un ko tas var atļauties vai grib tērēt

Bagāts kā grib - nabags kā var...

var arī liet aiz šķūņa pie feģas - un?

paziņu peredze ar feģas degvielu - var nobraukt mazāk! Mana pieredze vienreiz pamēģinot - līdzīga...

Iespējamie varianti kāpēc - lēta degviela un kāja pati par sevi no priekiem paliek smagāka, otrs degviela tiešām sūdīgāka... Kur taisnība - ticamāk pa vidu...

elementāri braukšanas paradumi un satiksmes intensitāte variē degvielas patēriņu n-reiz lielākā amplitūdā nekā solītie 3%, kas droši vien uz testa dzinējiem, kontrolētos laboratorijas apstākļos nenoliedzami ir pierātījies

289998. viesis 12.aprīlis 2013 22:20
0 0 Atbildēt

Lai samazinātos degvielas patēriņš tad degvielai būtu jābūt ar lielāku siltumspēju, kā parastam benzīnam. Tas ir maz ticams, tā kā šis ir nekas vairāk par reklāmas triku. Kreisā degviela ir ar dažādiem piejaukumiem tai skaitā ūdeni un nav brīnums, ka var nobraukt mazāk.

290103. viesis 22.aprīlis 2013 19:46
0 0 Atbildēt

Joka pēc ielēju D. Kaut gan tajā cīsiņbodē nepildos principa pēc. Un kā jau biju gaidījis, nesajutu nekādu atšķirību salīdzinot ar ikdienas Nesti vai Lukoilu, ne patēriņa, ne veiktspējas ziņā. Taču var jau būt, ka kādam tā liksies labāka.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto apskata elektrisko mopēdu no Citroen (+ VIDEO) 4

Ja elektrisko transportlīdzekli piereģistrē pareizi, Latvijā ar to var braukt no 14 gadiem. Lasīt vairāk

 

Pat 190 km/h: Par ātruma pārkāpšanu vairāki luksusa klases automašīnu vadītāji Rīgā paliek bez tiesībām (+ VIDEO) 3

Aizvadītajās brīvdienās, kad Latvijā starptautiska pasākuma norises laikā bija ieradušās dažādas luksusa klases automašīnas, Valsts policijas (VP) darbinieki gan Rīgā, gan Zemgales reģionā fiksēja vairākus īpaši steidzīgus šī pasākuma dalībniekus un sodīja tos, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Valsts policija Liepājā aiztur ātrumpārkāpēju, kurš bija uzsācis bēgšanu 1

Naktī no 27. uz 28.jūniju likumsargi Liepājā fiksēja automašīnu, kuras vadītājs pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu. Noskaidrots, ka automašīnu vadīja nepilngadīgs jaunietis, kurš, ieraugot policistus, kuri lika viņam apstāties, uzsāka bēgšanu. Lasīt vairāk

 

ES dalībvalstīm gāzes krātuves līdz novembrim būs jāuzpilda līdz 80%

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm gāzes krātuves līdz novembrim būs jāuzpilda līdz 80% no ietilpības, bet turpmākajos gados - līdz 90%, paredz Eiropas parlamenta pieņemtā Gāzes uzglabāšanas regula. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti