Jauda un ekonomija – tas ir iespējams! 345

30.maijs 2003 9:06

Ikviens auto īpašnieks tiecas pēc iespējas ekonomiskāk izlietot degvielu, tajā pašā laikā neierobežojot savas pārvietošanās iespējas. Varētu likties, ka degvielas patēriņa samazināšana, vienlaicīgi palielinot dzinēja jaudu un samazinot kaitīgo vielu daudzumu izplūdes gāzēs, ir pavisam neticama, pat fantastiska lieta, taču tā ir realitāte.

Kuram gam negribētos kaut nedaudz, bet palielināt sava dzelzs zirga jaudu? Kuram negribas ieekonomēt degvielu? Tagad tas ir iespējams. ASV ir radīta kompakta ierīce "Fuel Max", kuras darbības principa pamatā izmantoti amerikāņu fiziķu F.Bloka un E.Parsela pētījumu rezultāti magnētiskajā rezonansē, par ko šie zinātnieki apbalvoti ar Nobela prēmiju. Amerikāņu zinātnieki radīja īpašu ierīci, paredzētu iekšdedzes dzinējiem.

"Fuel Max" sagrupē pa degvielas vadu plūstošās degmaisījuma daļiņas, kā rezultātā tas tiek bagātināts ar aktivizētām gaisa molekulām, kas savukārt veicina pilnvērtīgāku degvielas sadegšanu, tādējādi samazinot uzdeguma rašanos uz dzinēja vārstiem un virzuļiem, kā arī samazina izplūdes gāzu toksiskumu. Jāatzīmē, ka iekārtai nav nepieciešama barošana, kā arī tās darbības laiks ir neierobežots.

fuelmax1.jpg
Uzstādīšana ir viegla.


"Fuel Max"
iedarbības rezultātā dzinēja kalpošanas ilgums palielinās, pieaug motora jauda, un pats galvenais - rodas degvielas ekonomija 8-20%. Tas gan atkarīgs no auto tehniskā stāvokļa. "Fuel Max" aprīkojums izmantojams visu veidu dzinējiem - strādājošiem ne tikai ar benzīnu, bet arī ar gāzi un dīzeļdegvielu. To var uzstādīt jebkura veida transporta līdzekļiem: viegliem un kravas auto, autobusiem, motocikliem, motorlaivām u.t.t. "Fuel Max" uzstādīšanai nav vajadzīgas speciālas zināšanas un instrumenti, to uzstāda uz degvielas vada pirms karburatora vai inžektora un nostiprina ar fiksatoru, tomēr, ja Jūsu auto ir aprīkots ar elektroniskām iekārtām, labāk "Fuel Max" uzstādīšanu uzticēt speciālistiem.

fuelmax2.jpg


Ja auto dzinējam pirms "Fuel Max" uzstādīšanas ir veikta apkope: noregulēti vārsti, karburators, aizdedze u.t.t., tad dzinēja jaudas palielināšanās būs jūtama uzreiz pēc ierīces uzstādīšanas.


Īpaši labi šī jaudas palielināšanās ir izjūtama, kad dzinējs strādā ar augstiem apgriezieniem - strauji palielinot ātrumu, jo "Fuel Max" efektivitāte pieaug  paaugstinoties degvielas plūsmas spiedienam starp magnētiem.

"Fuel Max" ir testēts un par to labas atsauksmes devuši: EPA (ASV apkārtējās vides aizsardzības birojs)General Motors Corp., Ford, Chrysler Corp, BMW, Mercedes Benz AG, Volvo, Toyota Motor Corp, Mazda, Nissan, Subaru, Hyundai, Suzuki u.c. autoražotāji.

fuelmax3.jpgLatvijā FuelMax veica neatkarīgu testēšanu un testu rezultāti pārsteidza pašus auto īpašniekus. Īpaši labu degvielas ekonomiju uzrādīja ar "Fuel Max" aprīkoti lielie dīzeļdzinēji, piemēram, VAS “Latgales ceļi” filiāles "Jēkabpils ceļi" automašīnai "Volvo F12" degvielas patēriņš uz 100 km., pēc iekārtas uzstādīšanas, samazinājās par 19%!

Mūsu speciālisti "Fuel Max" uzstādīs gan uzņēmumu, gan privātpersonu automašīnām – bez maksas.

"Fuel Max" oficiālais izplatītājs Latvijā ir SIA "VMD Baltija", Rīgā, Marijas 1-23, tālr.7220244.

Aicinām piedalīties konkursā, kurā varat laimēt "Fuel Max Super" »»


Tuvāku informāciju Jūs varat iegūt arī Internetā: www.fuelmax.lv

Apmaksāts reklāmas raksts.

 
345 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Sandiz 10.jūnijs 2013 18:07
1 0 Atbildēt

draugs iedeva magnētus izmēģināt *(Ne Fufel Max, bet citus), nobraukāju 5mēnešus, ~2500km/mēnesī - rezultāts nekāds! pat ne 3%!

115566. viesis 18.februāris 2004 12:19
1 0 Atbildēt

Kapeec razhotaaji ruupniicaa taadu superekonomisku briinumu neuzstaada jau defaultaa?

:)

178020. viesis 7.septembris 2005 17:33
1 0 Atbildēt

1.kārt. par šādu darbības principu nu padomju veči zināja jau tad, kad es vēl zem galda ar savām kājām staigāju - tb kautkur 80 gadu sākumā. garažu kooperatīvā veči lielījās un demostrēja savām LADĀM šo te. tikai tas nesaucās Fuelmax.

2. gan savai iepriekšējai mašīnai, gan arī tagad lietoju šos daiktus. BMW pilsētā ekonomija pieauga no 16 L /100km uz 12-13L/100 km. uz ceļa - neticami 7 L uz 100km. nav tas fufelis. un arī autiņš iet vieglāk un jestrāk.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Septiņvietīgais Ford Explorer Plug-in hibrīds ierodas Eiropā (+ VIDEO)

Ford atklājis pieteikšanos septiņvietīgajam Ford Explorer Plug-in Hybrid, kas Vācijas tirgū maksās, sākot no 74 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Konceptuāli atbalsta ieceri par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu 4

Saeima šodien pirmajā lasījumā atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp paredz noteikt iespēju par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu. Lasīt vairāk

 

BMW i3 pēcteča nebūs; 3,5 un 7.sēriju elektrificēs

BMW atklājis nākotnes plānus attiecībā par savu pirmo elektriskās piedziņas modeli i3. Tagad zinām, ka pēcteča tam nebūs, tāpat kā vēl vienas modernizācijas. Tā vietā bavārieši koncentrēsies 3, 5 un 7.sērijas elektrificēšanai. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 12

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti