Audi A8: Rodas satraukums BMW nometnē 44

 
18.decembris 2003 0:02

BMW 7. sērijas luksus klases limuzīna popularitāte pircēju vidū Vācijā joprojām turpina kristies. Augstāko pozīciju šajā segmentā saglabā kompānija Mercedes ar savu salīdzinoši vecāko S klases modeli. Bez tam, BMW 7 sērijas modeli pārdošanas apjomu ziņā ir apsteidzis arī vietējais konkurents Audi ar savu jauno A8.

Šajā sakarā, BMW galvenajā birojā Minhenē pieaug neapmierinātība ar kompānijas galveno dizaineri Krisu Benglu (Chrys Bangle), kurš ir atbildīgs par neveiksmēm nozīmīgajā Vācijas autotirgū. Neapmierinātības galvenais iemesls ir fakts, ka līdzīgi kā kompānijas iepriekšējam modelim, arī jaunajai 7. sērijai bija jākļūst par tirgus līderi savā klasē. Jau pirmajās demonstrācijas reizēs BMW 7. sērijas automobilis saņēma milzīgu kritiku, galvenokārt, par tā priekšdaļas un aizmugures dizaina risinājumiem. Kā laikrakstam Financial Times apgalvojis kāds BMW iekšējs informācijas avots, ievērojot BMW priekšsēdētāja Helmuta Pankes izteikto vēlēšanos, jaunā modeļa aizmugurējās daļas dizains tiks uzlabots un nāks gaismā līdz ar jaunā uzlabotā modeļa ražošanas uzsākšanu 2004.gada beigās. Šāda situācijas gaita uzskatāma par “pļauku” dizainerim Benglam, savukārt, BMW preses pārstāvis šajā sakarā atteicās sniegt jebkādus komentārus, bet piebilda, ka 7. sērijas automobiļu ražošana notiek ar pilnu jaudu. Pārstāvis paziņoja arī, ka augsti pārdošanas rādītāji ir sasniegti Ziemeļamerikas un Āzijas tirgū, bet Eiropā tie ir zemāki nekā sākotnēji plānots. Tajā pašā laikā, Audi nometnē neviens nebija cerējis uz tik lielu A8 modeļa sākotnējo veiksmi. ”Mēs pat vēl neesam paspējuši tirgū ieviest visu dzinēju paleti” sacīja Audi preses pārstāvis. Iecienītais sešu cilindru dīzeļdzinējs nebūs pieejams līdz pat 2004.gada beigām, bet divpadsmit cilindru dzinēja versijas ražošanu ir plānots uzsākt tuvākajā laikā. Tad, iespējams, Audi no Mercedes varētu pārņemt vadošās pozīcijas segmentā. Pēdējo gadu laikā 7. sērijas modeļi, kaut arī atradās otrajā vietā aiz Mercedes limuzīna, taču vienmēr apsteidza Audi. “Vecās 7. sērijas modeļi vairākus gadus spēja pat noturēt līdera pozīcijas” komentēja kāds Mercedes menedžeris, piebilstot, ka pat plaši marketinga pasākumi nespēj nodrošināt panākumus pašreizējam BMW modelim. Pat ja 7. sērijas ražošanas apjomi saglabājas ļoti augstā līmenī, sakāve vietējā tirgū var atstāt negatīvu ietekmi uz autoražotāja tēlu, kuru rotā zilibaltā emblēma. Nozares speciālistu laikraksta “Automotive Industry Data” redaktors Peters Šmits saka, ka “Vācija ir tirgus ar visaugstākajiem standartiem luksus automobiļu segmentā. Ik viens modelis, kas gūst panākumus šeit, būs veiksmīgs arī citur”. Kompānijai, kura piedzīvoja fantastisku uzplaukumu pēc Rover markas pārdošanas, pašreizējās neveiksmes Vācijas tirgū, vajadzētu uztvert kā brīdinājumu. BMW vadītājs Panke pašlaik atrodas sarežģītā situācijā: ja viņš atbrīvotu no darba kompānijā tās pretrunīgo galveno dizaineri Benglu, tas būtu tas pats, kas piekrist apgalvojumam, ka tirgū tika laista auto modeļu palete ar zema līmeņa dizainu. Šāds solis tikai padarītu grūtāku automobiļu ar Bengla rokrakstu pārdošanu. Savukārt, ja Panke ļauj minētajam dizainerim turpināt darbu, BMW var piedzīvot vēl lielākus zaudējumus. Vienīgais risinājums ir nodot atbildību par dizaina izstrādi kompānijas priekšsēdētājam, vienlaicīgi ierobežojot Bengla pienākumus. Savukārt, Audi vadītājam Martinam Vinterkornam Minhenes konkurenta sarežģītā situācija ar dizaina koncepciju, ļauj izmantot pašreizējos apstākļus savā labā, piedāvājot kompānijas jaunos un sportiskos modeļus. Taču izskatās, ka arī Vinterkornam ir grūtības ar paša vadītā uzņēmuma auto dizainu. Saskaņā ar neapstiprinātām baumām, iecerētais Audi TT modeļa pēcnācējs nav izturējis uzņēmuma iekšējās pārbaudes testus, kurus veic Audi patērētāji tā dēvētajā Auto klīnikā, un šī iemesla dēļ ir nosūtīts atpakaļ uz dizaina nodaļu pārstrādāšanai. Financial Times, Vācija
 
Visi komentāri
 
108908. viesis 18.decembris 2003 0:22
0 0 Atbildēt

Nu manupraat 7 seerijas modelim pakalja ir veel taa nekas, toties prieksha galiigi garaam. Un kopumaa tomeer urods vien ir sanaacis.

108909. viesis 18.decembris 2003 0:27
0 0 Atbildēt

Nav jau briinums. BMW 7 seerija tiktieshaam izskataas (neteiskhu drankjiigi) stipri diivaini, graujot to bijiibu pret BMW, kas bija radusies pateicoties vecajam 7 seerijas modelim, kas tiktieshaam bija ideaals klasikas un moderna dizaina apvienojums un visaa visuma aizskatiijaas peec viirishkjiiga auto, nevis kaa jaunaa seerija, pashi redzat peec kaa. Runaajot par Audi, jaunais A8 tieshaam ir skaists (teiksim taa, nevis skaists, bet lielaakaa dalja uzskata to par skaistu un ne velti). Klasistaam veertiibaam un stilam tomeer ir liela noziime. BMW jaunaa 7 seerija dereetu par lielisku korejieshu dizaina paraugu, bet nejau BMW. Liidziigi ir ar jauno 5 seeriju.

Mierinaajums - 6 seerija, kas peec vairaakuma viedoklja izskataas labi, vareetu teikt pat smuki, tur Kriss Bengls ir nostraadaajis lieliski. Cerams vinjiem izdosies glaabt arii septiitinieku, veicot radikaalus uzlabojumus :-) Lai veicaas BMW. Bet man tikmeer prieks par Audi A8 :-)

108911. viesis 18.decembris 2003 0:36
0 0 Atbildēt

Tàpat bmw rulz,bet audì mazàk

108914. viesis 18.decembris 2003 0:41
0 0 Atbildēt

Nedomaaju ka shis bija SuperEdmja texts.

108915. viesis 18.decembris 2003 0:43
0 0 Atbildēt

Bet nu kas nu ir, tas nu ir. Jaunais A8 ir smukaaks nekaa jaunais 7-tais BMW.

108916. viesis 18.decembris 2003 1:12
0 0 Atbildēt

7ais-gaumes lieta,diivainiem vajag izcelties. Lidz $im ta domaju. Tacu $odien 1.reizi uz ielas ieraudziju jauno 5to,un sapratu,ka bmw brauc jumts. Izskatas ne pec driver's car,bet pec samocita japanu bulku vaagja

108917. viesis 18.decembris 2003 1:17
0 0 Atbildēt

Korejieshu ne japaanju... :) Ir ir taads gljukains... Butu labaak taisiijushi niknu vinju nevis tadu nolaiziitu

108919. viesis 18.decembris 2003 1:29
0 0 Atbildēt

iisteniibaa 5. serija izskataas veel anaalaak kaa 7aa... taa vien gribas ar lomiku padauziit to priekshgalu, lai pienjem normaalu formu :)

108922. viesis 18.decembris 2003 3:10
0 0 Atbildēt

ne mums par to spriest :D bet v12 simbols arī uz jaunās semjorkas neslikti izskatās.

108936. viesis 18.decembris 2003 9:28
0 0 Atbildēt

plukatu-speciaalistu armija tagad baigi spriezh par bebmbja izskatu, spechuki, odnako.

108939. viesis 18.decembris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

Nu re, viss nostājas savās vietās. Labāko auto nosaka nevis cilvēki pie datora ar interneta pieslēgumu, bet gan cilvēki ar bieziem maciņiem kuri dodas uz autohausiem un atstāj tur apaļas summas. Ja Bembis tā turpinās, tad drīz nokļūs ne tikai aiz MB un Audi, bet arī aiz Lexus, Phaeton utt.

P.S. Nu ko, tagad SPORCMENs ir aplauzies un pats var aiziet nodračīt!

108948. viesis 18.decembris 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Normāls aparāts.

108954. viesis 18.decembris 2003 10:26
0 0 Atbildēt

Negribu izsaukt uz sevi audi fanu dusmas, bet tas jaunais A8 man ljoti atgadina Phaetonu!!! Es domaju ka saja segmenta nevajadzeja taupit un izveidot savu individualo diazainu katram modelim. Kaut gan ko tur daudz runat.... Audi, VW, SEAT un Skoda visi ir lidzigi, var teikt ka lielaka dalja no vinjiem ie dviinju bralji :) :) :) Tas izraisa tadu ka pret reakciju, ja klients grib uzpustu burbuli ar audi ziimi - ludzu, ja tadu pashu ar VW - ludzu. Gribu UZVERT "tadu pashu". Ja ir velesanas nopirkt "karstu" auto ar sporta raksturu, ludz SEAT. (tas pats VW tikai motors par 0,5 L lielaks.

108955. viesis 18.decembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Krievijas autobūves jaunas šedevrs ZAZ968M arī rada satraukumu BMW owneru vidū... Kā nekā 9-sērija ar 6.8 dzinēju un manuālo kārbu, kā arī pareizā piedziņa un maģiskais 'motorsport' apzīmējums... :-)))))

108958. viesis 18.decembris 2003 11:11
0 0 Atbildēt

to: garuda

Nesapratu ko tu gribeji pateikt. Piemeram es biju domajis, ka saja raksta ir parspileti teikts par audi tagadejiem un turpmakajiem panakumiem, un gan jau cilveki ar laiku sapratis ka tiek muljkoti perkot audi par 2x lielaku cenu neka piemeram Skoda, jo tehniski vienas klases autinji ir "GANDRIZ" vienadi!!! Audi inzenieri protams nav tik stulbi un audi salona apdarei izmanto drusku labaku plastmasu ka Skodai. Un ta ari ir vieniga atskiriba!!! (par ko tiek maksati entie $$$) Motori tie pasi, piekare, platforma, lielaka dalja kuzova elementu arii. Un nemaz es nedziedu slavas dziesmu BMW, es konstateju faktu.......

Esmu bijusais bmw owners. Tagad braucu ar audi, masina nav ne vainas :) Nakama noteikti bus bmw, bemberiem komforta limenis tomer ir augstaks. Un ja nu ta sanaks ka bembim pietruks naudas, audi katra zinja nepirksu, kaut vai kadi butu vinju lielie tirgus noieti un popularitate :) Pirksu Skodu :)

108959. viesis 18.decembris 2003 11:13
0 0 Atbildēt

P.S.

Skoda tas pats audi vien ir :) :) :)

108960. viesis 18.decembris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

jā-jā - visi jaunie 5-tie un 7-tie bēmēvē sako. kāpēc sako? da vienkārši BAAAAIIIGI dārgie. un pofig kā tā priekša vai pakaļa izskatās - galvenais faktors tomēr ir cena. tas pats lielais alumīnija auģiks (nu labi, tam ir bikiņ mazāks motors, bet reti kuram pietiek naudiņas niknākajam bēmēvē) tomēr ir lētāks par atbilstošo bēmēvē. vai 7-ais ir labāks par oooo? nedomāju vis, ka labāks - teiksim, ka līdzīgs. tas tāpat kā reklāmā par dosju - nafig maksāt vairāk??? kaut gan es pac labprāt iepirktu 540 par sakarīgu cenu.

p.s.

vienīgais kas rullē ir 20 kuzava dampis - a tam tikai viena probza ira - visas saražotās kastes ir nejēgā sarūsējušas

108964. viesis 18.decembris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

Kurš atceras kā sauca iepriekšējos BMW designerus ?

Kriss Bengls vienu ir panācis - viņa vārds ir atpazīstams.

Otru viņš arī ir panācis...

108968. viesis 18.decembris 2003 11:47
0 0 Atbildēt

Kādēļ nav komentāra no WAP ar richuku?

108969. viesis 18.decembris 2003 11:47
0 0 Atbildēt

Batman apsveicu! Ceru, ka tiksi pie Škodas un tad spēsi novērtēt atšķirību starp Škodu un Audi! Ja godīgi, tad es labāk braucu ar troļļuku, nevis ar Škodu, kautgan troļļuks ar laikam Škoda:-)

108973. viesis 18.decembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Lai nu kā daudzi spriedelētu, bet cena nosaka kvalitāti!!! Tā ir un tā būs!!!

108974. viesis 18.decembris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

murgs kaut kaads, cilveeku domas lido un ideaali mainaas laika gaitaa, tas arii ir viss izskaidrojums. jaunajam BMW nebuut nav slikts dizains: ir vai nu cilveeki, kas to nesaprot vai arii nav tas, ko vinji grib. zhigulim var buut slikts dizains vai kia, vai kaadam citam pagriides auto. kaadreiz taa franchu mashiina ar spico purnu un nolaizhamajiem amortiem, citroens laikam, bija it kaa ultra moderna, tajaa pashaa laikaa nevienam taa iisti nepatika: bet veelaak tachu "eksperti" atzina - jaa tas bija kaut kas taads, ko mees pat neuzdriiksteejaamies redzeet savos sapnjos! Vienkaarshi cilveeki baidaas no visa jaunaa un reizee nesaprotamaa!

108976. viesis 18.decembris 2003 12:06
0 0 Atbildēt

2 viesis 11:57

Jaa, jaa ,

Bija arī taads auto Edsel, izcils paraugs "labs dizains / auto ne savā laikā un vietā"

Arī Mazdas 323f priekšpēdējo 'smuko' modeli sāka pieprasīt, kad to jau beidz ražot. Ford focus pirmajos gados arī vairums atzina par dizainīgu auto , bet pirka ko klasiskāku.

Tas pats ar BMW - tas nav tas ko bija pierasts redzēt pēdējos 30 gadus - un visi putās.

108977. viesis 18.decembris 2003 12:17
0 0 Atbildēt

neizprotu juus. jaunaa 7taa ir skaistaakais bmw modelis kopsh hvz kuriem laikiem un vieniiigais, kursh izceljas uz paareejo mashiinu fona. citi bmw izceljas tik vien ar to, ka plaanpraatinjsh pie stuures, krievu muzons uz pillu klapi un spiezh tik to pedaaliiti kur vien var...

108979. viesis 18.decembris 2003 12:30
0 0 Atbildēt

Batman: A Tu pameegjini pabraukt ar shkodu un tad ierunaajies. No sirds Tev noveelu shkodu uz visu atlikusho!

Kas attiecas uz septiito - nu pakalja nemeeraa kretinee! Izskataas kaa pielipinaata klaat. Kaut arii OOOO jaunais dizains nav tas forshaakais - imho vislabaakie modelji bija pagaajushaa desmitgadee (ja neskaita nolaiziito A6 sedanu un kropliigo A2)

108981. viesis 18.decembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

Autinji paliek arvien kretiniskaki. Gribetos redzet ar kadam kastem vai hvz ko brauks musu mazberni. A varbut vinji jau lidos:-)

108986. viesis 18.decembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Neesmu nekāds bmw-māns, bet šoreiz aizstāvēšu - 7ās sērija acis priecē.

108994. viesis 18.decembris 2003 14:30
0 0 Atbildēt

To batman

Nu viena būtiska atšķirība, ja nezināji, ir tas, ka A8 ražots no alumīnija, nevis dzelzs, līdz ar to doma par dvīņubrāļiem aplaužas jau sākumā... Jaunā Škoda superb - tiešām vērā ņemama, tikai klase kā Škodai pavisam cita.

Par BMW jāsaka, ka no veco modeļu dizaina varēja saskatīt, ka tas ir agresīvs, spēcīgs auto, kas ceļu diez vai griezīs.. Attiecīgi arī pircāju loks radās tāds. Tagad viņiem piedāvā prestižus, pārmodernus i-limuzīnus.... Nu diez vai bračkas tā uzreiz metīsies apgūt multimēdijus, vadību angļu un vācu valodās utt. (piedodiet, nezinu - varbūt BMW kompis arī krieviski runā?...)

108995. viesis 18.decembris 2003 14:35
0 0 Atbildēt

nesappiekritu viesis 18.12.2003 12:17

Jaunie BMW dizaini ir veiksmigakie no visiem ko vini ir radijusi! Veca dozaina BMW vienkarsi sako! Nesaprotu ka cilveks kurs nav akls vispar par tadiem atdeve TIK lielu kaudzi naudas. Jaunie dizaini ir daudz interesantaki un izcelas no pula! Vissmukakais protams ir 6. Par si vaga dizainu vien dizainerim vajadzeja algas pielikumu !

108998. viesis 18.decembris 2003 14:43
0 0 Atbildēt

"...Tad, iespējams, Audi no Mercedes varētu pārņemt vadošās pozīcijas segmentā...":DDDDD

marcis74

109004. viesis 18.decembris 2003 15:30
0 0 Atbildēt

BMW rulz, Audi (=Skoda) *******!

109007. viesis 18.decembris 2003 15:59
0 0 Atbildēt

batmanam baigi patiik shkoda, taapeec vinjsh meegjina ieskaidrot ka shkoda tikpat laba kaa audi, vai pat bmw :-)

109012. viesis 18.decembris 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Laikam esmu bmw fans, bet arii nesaprotu kaadaas auzaas shie aizbraukusi ar 7to. Ja buutu limo pirceejs, tad noteikti skatiitos uz A8to.

Nekas, joprojaam priecaajos par z4, 6to un lieku kaarti arii uz jauno 1mo un 3so seeriju.

109039. viesis 18.decembris 2003 20:45
0 0 Atbildēt

BMW rulle Mercedes un Audi ....

109043. viesis 18.decembris 2003 21:47
0 0 Atbildēt

Izdzirdot vaardu AUDI - bmw cieniitaajiem jau rodas saraukums

109047. viesis 18.decembris 2003 22:17
0 0 Atbildēt

Vispar izklausaas pec diezgan nesleepta reklaamas rakstinja, lai nomelnotu konkurentu BMW.

Tikai nesaprotu kapeec dizaineris ir vainiigs???? Vinja uzdevums ir atrast domas lidojumu uztaisiit skici, bet prieksnieciiba to akcepte, ta ak vajadzetu atlaist to kurs akcepteeja, nevis dizainer. Dizainerim nav ne vainas, lai gan BMW ir kljuvis pec izskata ar citu raksturu, daudz maigaaku, kas notiekti atbiada daudzus agraakos pirceejus.

109077. viesis 19.decembris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

Domāju gan, ka BMW dizineris ir pelnījis "pa biksēm", jo friču pašcieņa ir nopietni iedragāta - KUR TAS REDZĒTS, ka līdz šim lepnākajam vācu auto japāņu "līnijas" parādījušās ??? Nesen runājos ar vienu vācu profesoru, kurš ar visiem 700 BMW modeļiem braucis kopš 1977 gada - cilvēks visnotaļ nopietni,dziļā sašutumā, ir nolēmis IZLAIST pašreizējā 700-tā modeļa iegādi, cerībā, ka nākamais būs pieņemamāks. Ne velti vecākas paaudzes vācu aristokrati joprojām brauc ar BMW 700 "haizivīm" vai 123 un 126 meršiem, kurus uzskata par īsti vāciskiem auto. Manuprāt, pašreizējo jauno 500-to un 700-to BMW dizaina un iekšējā aprīkojuma novatorisms ir nedaudz pārspīlēts, kādēļ auto ir zaudējis iepriekšējo AUGSTO prestižu. Ja man pēkšņi klāt pienāktu kāds labais onkulis, un iedotu kušķi naudas, diez vai es - lidz šim BMW auto patriots, skrietu uz BMW auto salonu. Ticamāk, izvēlētos tomēr Mercedes S klases modeli.

109106. viesis 19.decembris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

pie BMW dizaina, sākot ar minēto E65 , ir noteikti jāpierod. tikai nez ko teica cilvēki, kad gandrīz 30 gadus atpakaļ ieraudzīja jau pieminēto haizivi:) arī murgs. izdzīvo tas, kurš mainās.

109117. viesis 19.decembris 2003 12:23
0 0 Atbildēt

Nu gan da lai tie vecie vacu pirdelji nemaz i neblato po t osuda vaciju ja Kreivija, azija Amerika perk to autinju tad viss ir kartiba , kas tas pa murgu uzdirst tiem vecajiem pensionariem lai brauc ar vecajiem mershiem ja tik ljoti patik klasika, tapat tiem vecajiem ne mnogo ostalosj, jaunajiem krieviem ari pikjis ir vairak tak sho nefig te chikstet audi ka bija passatj ta ari palika

P.s. viesis 18.12.2003 09:36 - sukataju domas mani neinteresee

109128. viesis 19.decembris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot BMW vadiiba beidzot attapaas, ka visu laiku nevar golfu speeleet, i jaapadomaa arii par darbu ... laikam jau naudas ienaak mazaak, vairs nevar shampaanieti katru dienu dzert :P Jebshu kaa jau autofirmas iipashniekiem, jaasaak braugt ar shiis pashas firmas mashiinu, kaa rezultaataa pashiem nemaz vairs nav tik patiikami :PPPP Karoche HVZ, kur vinji skatiijaas pirms tam, toties Bengls ir labs motiveetaajs, ja speeja n-tajaam komisijaam shaadu kropli dabuut cauri ...

109134. viesis 19.decembris 2003 14:20
0 0 Atbildēt

Baac, 5-tais token ir veel lielaax urods par 7-to... 7-tajam priekša vismaz daudzmaz smuka ira... :P Bet vispaar piekriitu ka vecie modelji bij labaaki, gan piektais, gan septītais un arī trešais! :|

109166. viesis 20.decembris 2003 9:20
0 0 Atbildēt

vakar pirmo reizi redzēju dzīvu A8, tas jau nu arī ir kļuvis līdzīgs begemotam, kautkr tie dizaineri aizbraukuši auzās, padarot šīs lielās mašīnas vizuāli vēl lielākas, MB vienīgie ir sapratuši un viņu S klase izskatās perfekti, pārējie visi sacenšas, kuram sanāks resnāks auto, pat Jaguāru uztaisīja lielāku uagstāku renāku

109182. viesis 20.decembris 2003 14:14
0 0 Atbildēt

mja, tie jaunie bumbuļi, bambaļi, pankūkas - vēēē; cik reti ir auto ar cienījamu izskatu...

109184. viesis 20.decembris 2003 14:24
0 0 Atbildēt

Nu neasocejas man 7tais un 5tais BMW ar reprezentablu auto, pilnigi samocits dizains, atskiriba no eleganta MB S-class

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis 2

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti