«iAuto rallija 2003» kausi izdalīti (+ foto) 48

 
4.janvāris 2004 12:03

31. decembrī Stāmerienā norisinājās 2003. gadā pēdējais un izšķirošākais rallija kausa 6. posms. Kaut arī daudziem šāds datums šķita nepieņemams, tomēr dalībnieku bija pietiekami...

Uz rallija 6. posmu bija ieradušies visi, kam bija teorētiskās iespējas iekļūt kausa sešiniekā. Protams, ka ne visi tajā iekļuva, bet tās tomēr ir sacensības...

kausi2003.jpg
Šoreiz rallijs notika pa samērā vienkārši izbraucamiem koplietošanas ceļiem, tikai, kā jau varēja sagaidīt, tie bija nedaudz apledojuši. Lai būtu mazāk problēmu ar rezultātu noteikšanu, rezultātiem tika pielietota pieļaujamā +/- 2 sekunžu kļūda.

LK0-LK1. Starts pie rallija bāzes. Distance ~ 50km. Vidējais ātrums ~66km/h. Ceļs daudzviet apledojis, vietām ved cauri apdzīvotām vietām. Pa ceļam novietoti 3 SL punkti, ar kuru atrašanu paveicās 12 dalībniekiekm. LK1 savā sekundē ieradās tikai viena ekipāža - Bomiks/Lasis ar Opel Ascona 1.8 GTi. Viena ekipāža - Nr. 11 ieleca grāvī, bet tas netraucēja pēc nelielas kavēšanās turpināt ceļu un veiksmīgi finišēt.

LK1-LK2. Šis posms notika bez apstāšanās, tomēr pilnīgi citos apstākļos. Vidējais ātrums - krietni mazāks (~40km/h), bet arī attālums starp orientieriem: no 60 līdz 200m. Laika norma 7 minūtes, distance ~5km. Ja šajā posmā tika sajaukti orientieri, "iedzīt laiku" kļuva tikpat kā neiespējami. Savā sekundē šeit nenokļuva neviens. Tā kā maršruts veda cauri PSRS spēku pamestajai Zeltiņu kodolraķešu bāzei, ceļš bija interesants, "jautrs" un samudžināts. Trīs ekipāžas novirzījās no leģendas un saņēma 400 soda punktus. Pēc LK2 finiša visu ekipāžu auto tika novietoti lielā armijas angārā.

LK2-LK3. Orientēšanās zona. Laika norma: 90 minūtes. (pieļaujamais kavējums 45 minūtes) Aptuvenā distance: 100km. Tikai minūti pirms starta dalībnieks saņem rajona karti un darba uzdevumu, kurā norādīts, kas kurā KP punktā būtu jādara. KP skaits - 12. Pirmais uzdevums - tikt ārā no karabāzes, jo šeit atbraukts ar leģendas palīdzību... Bija arī trīspadsmitais uzdevums - katrai ekipāžai vajadzēja atrast veikalu, lai ar čeku nopirktu šampanieti. To godam izpildīja visi. Šķiet, laika norma bija noteikta par lielu, jo daudzi spēja atgriezties bez kavējuma ar visiem atrastajiem punktiem. Vienai ekipāžai nepaveicās - uz ceļa izskrēja suns. Rezultātā sadauzīta mašīnas priekša, izsista lampa. Tomēr dalībnieki pat paspēja nomainīt to, lai uz finišu ierastos tehniskā kārtībā. 

uzvaretaji2003.jpg

Tālāk sekoja rezultātu apkopošana, apbalvošana un iAuto rallija kausa 2003. gada pavadīšanas pasākums. Pirmo vietu 6.posmā ieguva Bomiks/Lasis, atstājot aiz sevis Kristiņu/Pēci un Finku/Rumbu. Tomēr kopvērtējums izveidojās nedaudz savādāks, kā to cerēja ieraudzīt posma uzvarētāji - iAuto rallija kausa 2003. lielākos kausus saņēma posma 2. vietas ieguvēji - 12. ekipāža.

6. posma rezultāti ir šeit »»
iAuto rallija kausa kopvērtējums ir šeit »»

Tieši pusnaktī debesīs tika izšauts pamatīgs salūts, ko palīdzēja sarūpēt pirotehnikas firma ODALUX. Pēc kārtīgas izpirtošanās un izgulēšanās, nākošās dienas pusdienlaikā visi devās mājās vai uz citām svinībām.

Fotogrāfijas skatamies šeit »»

Arī šeit »»

Paldies visiem iAuto rallija kausa atbalstītājiem: Digitālās Drukas Centram (www.ddc.lv), TSC AUTO (www.tscauto.lv), žurnālam NEXT, autoservisam ERVO&CO, evakuācijas firmai GRIETA (www.grieta.lv), EBO PROJEKTI (www.bokarti.lv), žurnālam AUTOEURO.

iAuto rallija kausa direktors
Elmārs Biele

iauto_olympus.gif
 
Visi komentāri
 
109927. viesis 4.janvāris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Bildes?

109928. viesis 4.janvāris 2004 15:59
0 0 Atbildēt

buus

/k/

109931. viesis 4.janvāris 2004 19:46
0 0 Atbildēt

Apsveicu piektās vietas ieguvējus Nr.3 Dainuvīte Barkāne Gatis Ribaks Audi 90 2,3!

Tankists

109934. viesis 4.janvāris 2004 21:58
0 0 Atbildēt

Tankists, lai gan nezinu, kas tu i, bet thanks enivei :)

Fetta

P.S. Red, es aizmirsu savu paroli :((( Ko lai dara ?? :)

109940. viesis 4.janvāris 2004 23:41
0 0 Atbildēt

kautkur lasiju ka shitajaa ralijaa ar galigiem srotiem brauc, huli nav raxtita auto marka un modelis? kauns? man tie uzvardi nekm neizsaka.

109941. viesis 5.janvāris 2004 1:16
0 0 Atbildēt

(sum41)WAP, tas vien, ka neproti saskatiit, kur ir noraadiita auto marka un modelis, liecina, ka tu ir galiigais tuparila :PPPP:)

Fetta

109943. viesis 5.janvāris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

hei, waPIST, kaapeec Tu domaa, ka kaadu uztrauc Tavs viedoklis par lietaam, par ko Tev nav sajeegas?

109944. viesis 5.janvāris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

apsveicu visus gan pirmo vietu ieguveejus gan vienkaarshi daliibniekus :):):):)

109957. viesis 5.janvāris 2004 13:06
0 0 Atbildēt

wapist, braukt var da arjebko!!! un kas tef par dalju ar ko braucam?! braucam ar shrotiem un braucam ar mershu dzjipiem! a wapisti nebraucv vispaar!:) pashi vainiigi:)

109959. viesis 5.janvāris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

un sveiciens orgiem shajaa gadaa! sveicu ar veiksmiigi noorganizeetupasaakumu, skjiet tas bija viens no interesantaakajiem posmiem shajaa kausaa! veel jau buutu feini zinaat kad atkal kaut kas notiksies:)

Redaktors 5.janvāris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Pirmais iAuto 2004 posms - 14.februāris

109961. viesis 5.janvāris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Red varbuut vajadzeetu visu kalendaaru publiceet?

Redaktors 5.janvāris 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Par jauno 2004 kausu būs atsevišķa infa, bet te varu pačukstēt:

1) 14. februāris

2) 17. aprīlis

3) 29.-30. maijs (divas dienas)

4) 31. jūlijs-1. augusts (divas dienas)

5) 11. septembris

6) 16. oktobris

Iespējams, ka kaut kas mainīsies, bet visticamākais, ka būs tā.

Redaktors 5.janvāris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

Būs arī izmaiņas organizatoros - tagad mēs būsim vairāki. Līdz ar to - pasākumi būs vēl kvalitatīvāki un ... varbūt sarežģītāki.

109968. viesis 5.janvāris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Nezinu vai vajag sarezhgjiitaakus... galvenais lai buutu interesanti :)

Redaktors 5.janvāris 2004 13:40
0 0 Atbildēt

Mieru, mieru! Būs gan sarežģītāki, bet tikai priekš stūrmaņa, nevis priekš auto. Mašīnas vairāk lauzt nevajadzēs (mazāk arī nē)...

109974. viesis 5.janvāris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

Labaak lai sarezgjiitaaki un interesantaaki! un mazaak lauzt! skjiet, ka opeljmotors ....pizec pizec!~:(((

datumi pagaidaam skjiet ok, vieniigi buutu labi, ja tie arii taa joprojaam paliks speekaa! lai planjorku var sadariit!!!:)

109981. viesis 5.janvāris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Svaiciens JG no Kaspara visiem daliibniekiem! Kaa laimiites izleejaat?

109983. viesis 5.janvāris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

Kalendaars taa neko - normaals, varees starp posmiem mashiinas sataisiit! varbuut :))

Uzzreiz izsludinu konkursu uz vakanto pilota vietu (veelams ar auto, braucoshu) mana ekipaazjaa

:)

Kurs piesakaas?

109989. viesis 5.janvāris 2004 16:16
0 0 Atbildēt

Edzhus koljiijies, kas ar motoru - shaales grabeet saak?

PpZz, pagaashgad motoru cilaajis mainiijis un kjidaajis ne reizi vien :/ Jaacer, ka buus izslimots (3x lieli tfu paar kreiso plecu).

109999. viesis 5.janvāris 2004 18:55
0 0 Atbildēt

kkx, tu naac kaa saukts ar savu piedaavaajumu, man kaa reiz ir ljoti vajadziigs stuurmanis, jo pagaajusho gad man viens bija labs, bet otrs totaalas idiots, lai neteiktu vairaak.

Gaidiishu tavu zvanu 9112496

Pasaakums bija izdevies. Paldies, Red.

110016. viesis 6.janvāris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Izskataas ka pasaakums ir izdevies, lai veicas arii turpmaak!

Redaktor, gribu dzirdeet "atmazku", kapeec Robchiks, ja mainiija stuurmani peedeejaa posmaa, atrodas tabulas vienaa rindinjaa un sanjem visus p-tus kopveerteejumaa, bet Mauriņš atrodas divaas poziicijaas, tas nekas ka otro reiz bez p-tiem, bet pirmo reiz nemaz nav stuurmanis pierakstiic?? Vai citi ir vienliidziigaaki?? Domaa kaartiigu "atmazku", jo iAuto kauss jau izsenis ir slavens ar nolikuma mainjaam un taa interpretaaciju laika gaitaa??

Nenjem galvaa, tas ir pa jokam, bet arii nopietni.Zini, tas mazliet grauj kausa reputaaciju!

Veiksmi shajaa, jaunajaa sezonaa, paskatiijos kalendaaru, iespeejams ka sanaaks kaadaa posmaa piedaliities...

110019. viesis 6.janvāris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

Atljausiet "otmazatsja"? :)

Bet, ja nopietni, shis bija pirmais, eksperimentaalais kauss, jo pati ideja jau arii dzima spontaani - peec iAuto jubilejas pasaakuma juunijaa. Taadeelj ik pa laikam atklaajaas dazhaadi gljuki un nepaardomaati siikumi. "iAuto rallija kauss 2004", taa organizaacija un pats nolikums, sodu tabula, buus ruupiigaak paardomaati un pamatiigaak organizeeti.

110020. viesis 6.janvāris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Kiska, baltiem diegiem shuuta "atmazka" :P

Redaktor, varbuut Tev ir tumshaaki diegi??? Plz coment!!!

110065. viesis 6.janvāris 2004 13:40
0 0 Atbildēt

btw naakamgad arii plaanots sliktaako posmu njemt aaraa? Bils, atslaabsti. Pasham vajag sekot liidzi (kaut gan vinji nav vieniigie taadi:) Oficiaalu papiiriiti par stuurmanja mainju iesniedzi? :D

110072. viesis 6.janvāris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

arii tiesa - "papiiriem" jaabuut tiiriem :D

110073. viesis 6.janvāris 2004 13:52
0 0 Atbildēt

tb - visiem :)

110084. viesis 6.janvāris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

Ja pareizi saprotu ko tu Bils gribi pateikt, tad veel neliela atshkjiriiba starp vinjiem ir taada, ka Kristinjsh starteeja visu laiku ar vienu mashiinu (un nummuru) bet Maurinjsh katru reizi ar citu mashiinu (nu vismaz nummuri ir dazhaadi)

Veel kaadi jautaajumi?

110103. viesis 6.janvāris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

kiska: par papiiriem 100% taisniiba, bet maacaas jau visi un apbizhots uz rezultaatiem tapa tas, kas vai nu paaraak klusi njerksteeja vai arii nepamaniija:) Tie, kas skalji breeca, savu jau galu galaa dabuuja:)

110113. viesis 6.janvāris 2004 17:35
0 0 Atbildēt

>Bils 06.01.2004 10:45

Saakumaa pasaakuma nolikumaa bija punkts, ka ekipaazhaa stuurmanis var mainiities vienu reizi visa kausa laikaa. Ja vairaak, tad, sorry - taa jau ir cita ekipaazha.

110120. viesis 6.janvāris 2004 18:23
0 0 Atbildēt

to viesis 06.01.2004 17:35

Ja iesniedz rakstisku pieteikumu tad katru gadiijumu izskata atsevishkji...

P.S. nez kaadeelj neviens personiigi protestus neiesniedza bet tikai netaa bljaustaas...

110126. viesis 6.janvāris 2004 18:57
0 0 Atbildēt

Gribeeju pateikt visiem- gan orgiem, gan daliibniekiem - lielum lielo paldies par sho ralliju!!!

Baigi jau patika rulleet, sevishkji peedeejaa posmaa pa ledainajiem celjiem :) Jaasaka, ka saakumaa man gaaja sevishkji piesardziigi, jo ieprieksh nesanaaca pabraukaat pa slidenu celju..

Noveelu jums visiem panaakumus naakamajaa rallijaa, jo pati vairs nepiedaliishos - jaasagaida mazais "Hakinens" :)

Un veel - paldies par "respect" komentaariem pie bildiiteem :)

Puma

:)

110136. viesis 6.janvāris 2004 21:36
0 0 Atbildēt

Anoniimais visi, Tev balsii taada kaa ironija:P

Nolikumaa nav ne vaarda par to ka nedriikst mainiit stuurmani vai mashiinu. Iespeejams ka tas bija papildinaajumos, kuriem gan bija jaaparaadaas 2 ned. pirms sacensiibaam, bet ne vienmeer taa bija. Saprotu ka shii rallija organizatoram daudz darba un ne vienmeer nevar paspeet, neviens mees neesam ideaali! Un par to sliktaako posmu, arii par to nav ne minjas nolikumaa, bet atceros ka kautkaados papildinaajumos tas paviideeja, vispaar, manupraat, papildinaajumieim arii ir jaabuut pieejami tai dzeltenajaa sadaljaa, nevis man pasham kautkur jaameklee, tas taa, priekshdienaam. UN ja pareizi saprotu, tad nenjem veeraa sliktaako posmu, respektiivi to, kuraa vareeja arii nemaz nestarteet, arii liidziigi txt paviideeja kautkaadaa diskusijaa pirms shii posma.

No kljuudaam maacaas, tapeec noveelu organizatoriem visu ruupiigaak izplaanot naakoshajaa sezonaa:)

P.S. Gan es, gan Reds un Kiska piedalijaas 1. Kalves rallii un manupraat, tur organizaacija bija stipri augstaaka liimenii ar taadu pashu daliibas maksu. Nolikums bija publiceets 3 ned pirms rallja un spontaanas atkaapes no taa nenotika.

Peace, es uz kaskji nevelku tik noraadu uz kljuudaam, ja pashi nepamanijaat:D

110139. viesis 6.janvāris 2004 22:24
0 0 Atbildēt

To bils

Es arii biju Kalves ralli... un tad? Nebija kljuudas? Augstaakaa liimenii? hmm... a kaa ar nolikuma papildinaajumiem kas tika izlikti starta dienaa pie sienas un ko pashi tiesneshi neieveeroja? Ok es arii negribu kashkjeeties, bet gan jau buus labi!

110141. viesis 6.janvāris 2004 22:34
0 0 Atbildēt

aiziet, aiziet kashkji - mochiit ih vseh, bet ja nopietni, tad man vienalga ir prieks ka attiistas shadi pasakumi. tautai labi, sporta attistibai arii. Zinaama konkurence starp Kalvi un Iauto nodroshinaas progresu. Bet progress - tas tachu ir skaisti.

110160. viesis 7.janvāris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

vajg aizbraukt paskatiities kaadu standartauto LČ posmu, arii tur ir kljuudas un ne maz un mazas. Papiiru lietas gan ir vairaak ok:) Bet iesaku tomeer padomaat par videejiem aatrumiem - nu nav normaali maukt pa apledojushu granteni uz 80 un kur nav apledojusi uz 100 vai arii uz shtraases, kur ir uz ledainas shosejas triis melnas sviitras 140+. Tas jau velkas no pirmaa posma. Briinums, ka neviens nav atraxtiijies vai atraxtiijis kaadu vieteejo (sunji neskaitaas). Es neesmu shitaada lielaa aatruma atbalstiitaajs, par to breecu jau sen. Liidz tragjeedijai briizhiem vajag ljoti maz .. Laiks ir pietiekami padomaat par speeles noteikumu mainju. Pareizaak buutu spiest uz oreteeshanos ar krietni mazaaku videejo aatrumu un legjendu ar precizitaati liidz sekundei, apsteigumu/kaveejumu skarbiem sodiem saakot ar kaadu +5/-10sec. Un, protams, labaaku taa visa kontroli:)

110161. viesis 7.janvāris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

es jau neko - visu cienju Kalves orgiem, paldies ljauzhiem par ieteikumiem un kritiku, kas tachu ir bezmaz vai perpetum mobile. Tomeer, kas attiecas uz Kalvi, Bils laikam taa paagraak ir aizbraucis prom... Un iauto legjenda laikam nevienu reizi nav devusi "iespeeju" shitaa nolazhot kaa mums izdevaas - deelj nekorektiem siikumiem, ko pie labaakaas gribas nevaru uzskatiit tikai par savu vainu.

Bet nu tas taa. Tomeer, manupraat, iauto un Kalves rallijiem vienmeer buus viena buutiska atskjiriiba... - vai ne? :)

110163. viesis 7.janvāris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Aj nu nevajag tagad kursh labaaks, da mees taa, da vinji taa un juus taa. Jaapriecaajas, kapeedeejos paaris gados ir speeciigi attiistiijushies dazhaada veida autopasaakumi vienkaarshajai tautai - pieejami ikvienam - ar atpuutas un sporta elementiem. Jo vairaak taadu pasaakumu buus, jo kvalitatiivaaki vinji buus:)

110165. viesis 7.janvāris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

> viesis 07.01.2004 10:04

140 + ???? 100 ????

jokaini kur tu tadus datus ravi ?

tu ar tadiem atrumiem brauci ?

vai tu vispar nebrauci, tikai muti virini ?

ja es pareizi atceros gan iAuto gan Kalve

visi dalibnieki parakstijas par to, ka vini apnemas ieverot CSN.

110238. viesis 7.janvāris 2004 15:51
0 0 Atbildēt

Jaa, Robchik, vietaam braucu gan - izreekjini, cik ir videejais aatrums 66.66km/h. Iereekjinot apgrieshanos, bremzeeshanu pirms krustojumiem un pilniigas slidotavas nosaciiti leeno shkjeersoshanu vai nepaaredzamus liikumus, protams, arii staaveeshanu rindaa peec shampaniesha:D. Par velti Elmaars briiniijaas, ka daudzi pirms laika atbrauca? Ne jau taapeec, ka aatrumu ieveeroja, bet taapeec, ka shoreiz celji bija nevis bedraini, bet plakani un shoreiz ne tikai teoreetiski peec CSN, bet arii praktiski vareeja laiku sadziit, jo bija kur sadziit. Un nestaasti man, ka tu brauci peec CSN - tas fiziski nebija iespeejams ne peedeejaa posmaa, ne citos, ja veel njem veeraa arii pareizu aatruma izveeli, kaut arii ziime teoreetiski atljauj 90. Man liekas, ka tev jau nu nebuutu lieku reizi jaatgaadina par trako nakts masveida "atvilkshanu" vasaraa pa granteneem, lai peec iespeejas mazaak meegjinaatu nokaveet laiku un peec iespeejas vairaak savaakt punktus.

PiepZz

110239. viesis 7.janvāris 2004 15:54
0 0 Atbildēt

kur tad ir robezha? tuuliit peec finisheeshanas ne viens vien ir suudzeejies par paaraak lielo laika normu... paaraak leeno braukshanu...

konkreetaas legjendas rakstiishanas briidii celji bija veel slidenaaki.

110285. viesis 8.janvāris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

noteikumos arii raxtiits, ka tev (choperim) jaaizveelas pareizais aatrums izejot no celju seguma kvalitaates utt! taqatad, ja tev skjiet, ka videejais aatrums (legjenda) ir par lielu un tu nespeej kontroleet situaaciju, tu brauc leenaak, par ko sanjem tikai papildus soda punktus! CSN ir augstaakaa veertee nekaa rallju nolikums! Starteeja arii praatiigas ekipaazjas, piem nr 3, vinji konkreeti pateica, ka tik aatri nevar pabrautk jo nejuutas droshi par to! vinji arii brauca leenaak! un te neviena varda par to nesaka! arii mees dazjaas vietaas braucaam krietni zem videejaa, jo nebiju drosh ka liikumaa esoshaas egliites veel turpinaas augt peec mums! jaasaudzee daba....arii:)

par droshiibu- katrs tak pac ir pie stuures un reagjee konkreetaa situaacijaa! pingviiniem vestiitees tu tak neteiksi, ka tev bija jaabrauc uz virs 90 taapeec, ka jaasavaac vairaak KP!?

bet tas taa, ne jau uz kashkji mees te velkam, vai ne?!:)

braucu ka nu baudiit 1.80m dziivaa sniega uz kalniem!

jauku atpuutu arii jums, cien kolegji!:)

110336. viesis 8.janvāris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Hehe:) Nevajag aizmirst, ka secensiibu gars _vienmeer_ vairaak vai mazaak liek riskeet jebkuraa sporta veidaa. Shajaa gadiijumaa riskeet ar auto un savu veseliibu. Normaalaas situaacijaas tak neviens no mums nebrauc taa, lai salauztu bamperus, izpuuteejus utt:)) Man jau vienalga, man personiigi tas ir pienjemams (taapeec jau braucu :D), bet nu ne no viena vien daliibnieka esmu dzirdeejis liidziigu viedokli. Nesen pat vienaa diskusijaa tika mineets, ka videejais virs 70 pa koplietoshanas celjiem "lialajaa rallijaa" peec nelaimes gadiijumiem tika atdziits kaa biistams jau krievu laikos. Un kur nu veel taadiem ikdienas brauceejiem kaa mees.

110339. viesis 8.janvāris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst, ka krietnu gabalu bija arii pilseetas ar aatruma ierobezhojumiem 50, vai pat 40 (Lejasciems). Tad nu gandriiz 20 km/h tiek uz tiem kilometriem zaudeeti, kas attieciigi jaatguust, kaa jau Edzhus mineeja, arii egliites shur tur vajadzeeja atstaat augam, krustojumi, utt - arii tie km jaasadzen peecaak:) Mozh labaak paariet jaunaa kvalitaatee ar normaaliem aatrumposmiem un taa? :)

Redaktors 8.janvāris 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Lejasciemu varēja apbraukt - tas bija ierēķināts laika normā...

110388. viesis 8.janvāris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Nu un tad Sinole, ja velk pa lielo shtraasi?

110401. viesis 8.janvāris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

ir diskusijas veerts?

110480. viesis 9.janvāris 2004 2:11
0 0 Atbildēt

>Piepzz

Nu nezinu kas tur ka tur atrak vai velak iebruca.

Es piemeram nokaveju 2 minutes.

tiktiesham bija slidens :)

videji 70 - 80 vareja turet

un pec Shampja es rinda nestaveju.

pirmstam neta tachu bija rakstits ka bus japerk shampi

paceljam uz bazi Gulbene iebraucu benzintanka un pateicu ka man vajadzes shampi ap pulksten 13 - 14 un varbut bus velkads kam vajadzes to atri un ar cheku :).

pec sturmanja stasta tas bija ta:

"ienacu tanka uz letes stav pudele un pat cheks jau tiko izsists bija".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti